Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, skulle søke opp noen Al-Qaeda relaterte bilder til en skoleoppgave og så får jeg opp et bilde av en kar som har blitt halshogd så jeg bytter til moderat bildesøk og jammen meg får jeg ikke et bilde av en kar med avkappet hode og kniver i skallen og alt mulig. Jeg trengte bare et bilde av en kar som hadde blitt skutt ellerno

• Liker 5
Lenke til kommentar

Avisene pumper ut anti-innvandringpropaganda hver eneste dag. De gir et utrolig skjevt bilde av virkeligheten. Frykt selger bedre enn noe annet (sex er muligens en konkurrent). Og det veit de å utnytte.

Jeg synes ekstremt synd på innvandrerne her i landet som blir stigmatisert på den måten. Må være helt jævlig.

Wat?

Så du mener innvandrerne ikke koster penger? :ermm:

Regjeringen har brukt 70 mrd. på innvandring!

893916_10152736213585029_142153427_o.jpg

Store tall og dette er den største samferdsels satsingen noensinne, uttalte ministeren Jens Stoltenberg til NRK forrige fredag. Han la frem Nasjonal Transportplan med et budsjett på 508 milliarder kroner. Stoltenberg har ikke vært tilgjengelig for kommentar gjennom helgen, men det kan blir interessant å hvilke ord han vil bruke om de statlige forpliktelsene knyttet til innvandring. Forpliktelsene har allerede passert 1.000 milliarder med god margin, og forsetter å vokse i ekspressfart, i tak med innvandringen. Forpliktelsene kan sammenlignes med det som i notene til et regnskap beskrives som en «operasjonell forpliktelse». Den vises ikke i balansen, men skal betales og finansieres av noen. Finansavisen sammenlignet innvandringen til Norge med Enron som gikk til grunne på grunn av forpliktelser utenfor balansen, som ledelsen hadde hold skjult. Finansavisen har henvendt seg til alle berørte departementer. De ønsket ikke å kommentere tallmaterialet før over helgen. Det skal bli spennende å se hva Norges beste løgnere(regjeringen) skal lire av seg i oppfølgningen.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde du seriøst forventa noe annet? Alt som er "bare å sette" i mikroen er forderva, gjennomsyret dritt fra ende til annen, uten unntak. ALT, ABSOLUTT FUCKINGS ALT! Det er som å spise avføring på pinne.

Har ikke akkurat de høyeste forventningene til micro mat, er ikke akkurat den mest kresne heller, men dette var bare fælt.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å fatte hvorfor folk har en så intens trang til å alltid skade eller drepe andre mennesker.

Enten det er en eller annen taper fra mammas kjeller som går på skoleskyting i USA eller om det er en sand-neger fra ompalompaland som JIHADer overalt han går.

Det irriterer meg grenseløst at det finnes sånne mennesker. Skulle nuka hele midtøsten og USA på en gang

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde du seriøst forventa noe annet? Alt som er "bare å sette" i mikroen er forderva, gjennomsyret dritt fra ende til annen, uten unntak. ALT, ABSOLUTT FUCKINGS ALT! Det er som å spise avføring på pinne.

Sann derre Fjordland Risgrøt er ikkje så verst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...