cowboy bob Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Høyreklikk på lydikonet nederst til høyre, velg playback devices. Gå til siste fanen og velg Do nothing: Jeg liker funksjonen, jeg liker bare ikke at det kommer når jeg skal lade kindlen min Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg hater web-utvikling. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Teit måte å skrive/ spørre på. Håper ikke jeg er den eneste som sier ifra om at jeg er lei av det vanvittige antall sex-artikler i nettavisen.no. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tviler på at de tar en eventuell høy oppslutning der til følge så lenge antall klikk på de artiklene er høye nok til å forsvare å fortsatt kjøre dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 at bokhylla mi holder på å rase ned :| Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 volume mixern. Forresten gratulerer med dagen som var. Takk, fikk meg en stygg hoste, bil, nesten 10 000kr, tre T-skjorter og Bioshock Infinite. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Irriterer meg over at jeg sitter fast i et idiotisk mobilspill. Noen som veit viljen logo dette er ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takk, fikk meg en stygg hoste, bil, nesten 10 000kr, tre T-skjorter og Bioshock Infinite. Hvem FÅR en bil? Bærumsgutt, eller? 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takk, fikk meg en stygg hoste, bil, nesten 10 000kr, tre T-skjorter og Bioshock Infinite. Vet ikke hva jeg skal si til det azz Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ikke mer enn 10k? Skuffende. 5 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Irriterer meg over at jeg sitter fast i et idiotisk mobilspill. Noen som veit viljen logo dette er ? Irriterer meg over at jeg prøvde å finne ut av det i over en halvtime. Gir opp nå. Nok internett for idag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Irriterer meg over at jeg sitter fast i et idiotisk mobilspill. Noen som veit viljen logo dette er ? Takk, har prøvd å hjelpe ei venninne med den føkkings logoen, og nå var det glemt... Frem til jeg leste posten din, så brakte du det opp igjen.. I needz to know! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Forum der administratorer må godkjenne deg manuelt. Hva faen er vitsen? Det har INGEN som helst fordeler, det er ikke godt for en DRITT. Jeg må vente i flere dager for å poste noe. Talentløst. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ikke mer enn 10k? Skuffende. Kjempe, jeg er langt mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Står i boksern å steker pølser, så går brannalarmen. ugh. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Står i boksern å steker pølser, så går brannalarmen. ugh. Ta det som et kompliment Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ta det som et kompliment awwwwwhhyyeeeeaah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Står i boksern å steker pølser, så går brannalarmen. ugh. Å steke pølser i boksern er en sikkerhetsrisiko. Alt for lett å få brannsår, pga sprutende fett som selvsagt skal feste seg på de mest sårbare hudflatene. Irriterer meg over at jeg klarte å falle på isen i påska, og har klart å ødelagt kneet og anklen min. Grr! Vanskelig å stå og gå på. Møkka is! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 nei det går faktisk greit Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dritlei av å høre om Hjallis og Thatchers død. Jeg vil lese mer om Tones brudd med Aksel Hennie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå