Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har neppe lest hele den tråden. Hun driter seg ut og er jævlig irriterende mens hun gjør det.

Jo det har jeg, men for ett år siden. Har for lengs slått meg til ro med at noen har meninger som andre synes er absurde. Det er jo ikke hun som er irriterende, det er bare andre som lar seg irritere.

Test å start en tråd som sier "Er helt imot likestilling" så ser du hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Foreldrene er på hytta, så bestemor syns det var lurt å stikke innom for å ødelegge dagen min :wallbash:

Hun kritiserer "satanmusikken min"

Klager på morra mi for å ikke å "lære meg opp". -for det er ingen kone som vil ha meg slik jeg er nå...

Jeg skal gå 5 min til bussen etterpå, ho begynner å mase og spørre om jeg er i stand til å kle meg godt nok. Klager på at jeg ikke bruker strømpebukse.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Foreldrene er på hytta, så bestemor syns det var lurt å stikke innom for å ødelegge dagen min :wallbash:

Hun kritiserer "satanmusikken min"

Klager på morra mi for å ikke å "lære meg opp". -for det er ingen kone som vil ha meg slik jeg er nå...

Jeg skal gå 5 min til bussen etterpå, ho begynner å mase og spørre om jeg er i stand til å kle meg godt nok. Klager på at jeg ikke bruker strømpebukse.

Haha, nå lo jeg faktisk. Når du sier strømpebukse ser jeg jo for meg slike tynne som vi jenter bruker til kjoler og skjørt. Haha :lol: Likså greit at du går uten..

Lenke til kommentar

Du har neppe lest hele den tråden. Hun driter seg ut og er jævlig irriterende mens hun gjør det.

Jo det har jeg, men for ett år siden. Har for lengs slått meg til ro med at noen har meninger som andre synes er absurde. Det er jo ikke hun som er irriterende, det er bare andre som lar seg irritere.

Test å start en tråd som sier "Er helt imot likestilling" så ser du hva jeg mener ;)

Problemet er ikke å ha forskjellige meninger, problemet er når du ikke greier å argumentere skikkelig. Les tråden igjen og legg merke til hvordan hun stempler alle som diskuterte med henne som jomfruer og 17-åringer som aldri får seg mus.

Og hvis man pusser ned tråden mener hun basically at det kun er greit at kvinner bruker sexleketøy, og ikke menn. Var ihvertfall slik jeg forsto det.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke å ha forskjellige meninger, problemet er når du ikke greier å argumentere skikkelig. Les tråden igjen og legg merke til hvordan hun stempler alle som diskuterte med henne som jomfruer og 17-åringer som aldri får seg mus.

Og hvis man pusser ned tråden mener hun basically at det kun er greit at kvinner bruker sexleketøy, og ikke menn. Var ihvertfall slik jeg forsto det.

Legger godt merke til hva som blir sagt. Hun blir nok bare misforstått, av alle. Også leser du å blir selv påvirka av misforståelsene. Poenget mitt er vel at om man leser hva hun skriver og hvilke spørsmål hun blir stilt, så blir det litt automatikk at hun blir fremstilt dum. Hun legger jo seg flere ganger langflat, det er alle andre som ikke godtar at hun gjør det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...