Kaarerekanraadi Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) (Ikke rettet mot noen på dette forumet) Jeg forutså finanskrisen grunnet Peak Oil , så ikke kom og prøv å belær meg, jævla potensielle drittsekker overalt! Grrr.......... FAEN!! Endret 11. desember 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Endret 11. desember 2010 av WarpX 7 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Mulig å ha forskjellig syn på ting? Tja, det er fullt mulig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Folk som bokstavlig talt fucker opp andres liv. Forpulte drittsekker. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det irriterar mig när folk byter avatar. Jag känner inte igen dem då . 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hmm.. Se hvem som snakker.. Du har jo ikke byttet til 3 forskjellige avatarer de siste 3 ukene... Enig, forresten.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) http://www.diskusjon...ic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Mulig å ha forskjellig syn på ting? Tja, det er fullt mulig. Du har neppe lest hele den tråden. Hun driter seg ut og er jævlig irriterende mens hun gjør det. Endret 11. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du har neppe lest hele den tråden. Hun driter seg ut og er jævlig irriterende mens hun gjør det. Jo det har jeg, men for ett år siden. Har for lengs slått meg til ro med at noen har meninger som andre synes er absurde. Det er jo ikke hun som er irriterende, det er bare andre som lar seg irritere. Test å start en tråd som sier "Er helt imot likestilling" så ser du hva jeg mener Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.diskusjon...ic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Haha, husker jeg leste tråden når den diskusjonen pågikk. Jeg ble så forbanna på at hun kan være så utrolig dum. Null tegn til logikk i argumentene hennes. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Foreldrene er på hytta, så bestemor syns det var lurt å stikke innom for å ødelegge dagen min Hun kritiserer "satanmusikken min" Klager på morra mi for å ikke å "lære meg opp". -for det er ingen kone som vil ha meg slik jeg er nå... Jeg skal gå 5 min til bussen etterpå, ho begynner å mase og spørre om jeg er i stand til å kle meg godt nok. Klager på at jeg ikke bruker strømpebukse. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 ...the fuck? In other news, så irriterer MSN meg noe grundig akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.diskusjon...ic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Haha, husker jeg leste tråden når den diskusjonen pågikk. Jeg ble så forbanna på at hun kan være så utrolig dum. Null tegn til logikk i argumentene hennes. Generell kjerring, altså. Hun er et prakteksempel på alt som noen sinne ble sagt i "Kvinnelogikk"-tråden. Ah, god tråd. Hvil i fred. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Foreldrene er på hytta, så bestemor syns det var lurt å stikke innom for å ødelegge dagen min Hun kritiserer "satanmusikken min" Klager på morra mi for å ikke å "lære meg opp". -for det er ingen kone som vil ha meg slik jeg er nå... Jeg skal gå 5 min til bussen etterpå, ho begynner å mase og spørre om jeg er i stand til å kle meg godt nok. Klager på at jeg ikke bruker strømpebukse. Haha, nå lo jeg faktisk. Når du sier strømpebukse ser jeg jo for meg slike tynne som vi jenter bruker til kjoler og skjørt. Haha Likså greit at du går uten.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 ho sa faktisk strømpebukse, tror det var stillongs som var i tenkene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skjønte det, men jeg ser humoren i de rare ting og andres plager. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ikke noe galt med strømpebukser, Prima Vera brukte grønne 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du har neppe lest hele den tråden. Hun driter seg ut og er jævlig irriterende mens hun gjør det. Jo det har jeg, men for ett år siden. Har for lengs slått meg til ro med at noen har meninger som andre synes er absurde. Det er jo ikke hun som er irriterende, det er bare andre som lar seg irritere. Test å start en tråd som sier "Er helt imot likestilling" så ser du hva jeg mener Problemet er ikke å ha forskjellige meninger, problemet er når du ikke greier å argumentere skikkelig. Les tråden igjen og legg merke til hvordan hun stempler alle som diskuterte med henne som jomfruer og 17-åringer som aldri får seg mus. Og hvis man pusser ned tråden mener hun basically at det kun er greit at kvinner bruker sexleketøy, og ikke menn. Var ihvertfall slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Folk som bokstavlig talt fucker opp andres liv. Forpulte drittsekker. 4chan. :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Problemet er ikke å ha forskjellige meninger, problemet er når du ikke greier å argumentere skikkelig. Les tråden igjen og legg merke til hvordan hun stempler alle som diskuterte med henne som jomfruer og 17-åringer som aldri får seg mus. Og hvis man pusser ned tråden mener hun basically at det kun er greit at kvinner bruker sexleketøy, og ikke menn. Var ihvertfall slik jeg forsto det. Legger godt merke til hva som blir sagt. Hun blir nok bare misforstått, av alle. Også leser du å blir selv påvirka av misforståelsene. Poenget mitt er vel at om man leser hva hun skriver og hvilke spørsmål hun blir stilt, så blir det litt automatikk at hun blir fremstilt dum. Hun legger jo seg flere ganger langflat, det er alle andre som ikke godtar at hun gjør det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068902&st=0 Denne jenta Sookie...er det muuulig Glad jeg ikke var med på den diskusjonen gitt, hvis ikke hadde jeg blitt utestengt fra forumet på en ubestemt periode for personangrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå