Myst Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Utsatte å slå av vifta på kjøkkenet og dermed skapte vibrasjonene oljeflaska mi fra Paris til å bevege seg utover og falle ned på gulvet. Måtte vaske en dam av olje når jeg må egentlig gjøre meg klar til andre ting. Well played, nature, well played. (Nei, jeg er ikke overtroisk og den fløy ikke av seg selv. Enkel fysikk) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 man drukner jo ikke om man kan svømme da Enkelte mennesker klarer ikke å svømme i søvne, tapere som de er. Varmt vann i ansiktet er ikke alltid største vekkingstrikset heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vil man ikke automatisk våkne om man holder på å drukne? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Det som kan skje er at man higer etter luft og får vann i lungene. Noe som kan være dødelig. Kroppens innebygde refleks for å holde pusten slår ikke inn i varmt vann. Fenomenet kalles "Mammalian diving reflex", hvis noen er interesserte og vil lese mer. Endret 5. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 du har herved blitt smittet av skriv-med-små-bokstaver-og-uten-tegnsetting-syndromet det har jeg hat lenge lol newfag Neida jeg er egentlig ikke sånn lover Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 du har herved blitt smittet av skriv-med-små-bokstaver-og-uten-tegnsetting-syndromet Det er ikke morsomt og det har aldri vært morsomt. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Selv ignorerer jeg folk som bevisst driter i rettskriving. De er ikke like bra mennesker som oss andre, og meningene dems er uinteressante. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det er ikke morsomt og det har aldri vært morsomt. jo lol u mad Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Mine følelser summert opp i en hendig liten video http://www.youtube.com/watch?v=4bHXMogzEm0 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er så utsultet at jeg ikke gidder å lage mat. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Min bror la igjen en halv pakke kjøttdeig, en avokado, en eller annen mangochutney og en halv pakke tortillas. Jeg hadde løk og tomat. Stjal litt revet ost av leieboeren. Kunne vært verre! Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Selv ignorerer jeg folk som bevisst driter i rettskriving. De er ikke like bra mennesker som oss andre, og meningene dems er uinteressante. .... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Min bror la igjen en halv pakke kjøttdeig, en avokado, en eller annen mangochutney og en halv pakke tortillas. Jeg hadde løk og tomat. Stjal litt revet ost av leieboeren. Kunne vært verre! Da må du steke kjøttdeig som krever en stekepanne og du må ha tortillas i et eller annet, samt løken og tomaten i en skål, og ikke glem osten. Det er mye oppvask. Har hatt jobb og skole i 12 timer i dag og spist en baguett, faen jeg dauer. Skal på butikken snart, må bare drøye litt mer og kjenne at kroppen spiser seg selv innenfra 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 .... Det var nok ikke bevisst. Da må du steke kjøttdeig som krever en stekepanne og du må ha tortillas i et eller annet, samt løken og tomaten i en skål, og ikke glem osten. Det er mye oppvask. Har hatt jobb og skole i 12 timer i dag og spist en baguett, faen jeg dauer. Skal på butikken snart, må bare drøye litt mer og kjenne at kroppen spiser seg selv innenfra Alt i panna. Vasker panna senere. Setter fatet oppå PC-en til neste gang jeg skal slå på oppvaskmaskinen. Så... Ingen oppvask. Men jeg måtte åpne en ølboks, det var stress. Og røre litt i panna. :< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Alt i panna. Vasker panna senere. Setter fatet oppå PC-en til neste gang jeg skal slå på oppvaskmaskinen. Så... Ingen oppvask. Men jeg måtte åpne en ølboks, det var stress. Og røre litt i panna. :< Alt i panna sier du? Jeg liker stilen din. Jeg kjører faktisk papptallerkener og plastbestikk da. Tror ikke jeg skal røre i panna i dag altså, jeg må finne på noe genialt Endret 5. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg trodde dette var DNFK. Irriterende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Leamus i lillefingeren, to dager på rad det skjer og det varer resten av kvelden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Brusen jeg kjøpte i går ble lagt i fryseren, nå er den stenfrossen. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå