Notelitten Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Stereotypende anti-stereotypere irriterer litt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Smart right? oi shit ny side denne kommentaren var visst ikke relevant lenger. En ting som irriterer meg litt er at en tjommi sendt meg en mld og lurte på om jeg ville finne på no klokken 10 i dag mens jeg var på skolen og da jeg kom hjem skrev jeg "hjerne" og så svarer han ikke. jeg som tenkte dette kunne være en god anledning til å starte helgen tidlig Endret 4. april 2013 av cowboy bob Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Skal også nevnes at de aller, aller fleste innvandringsmotstanderne er for seriøse til å dele slike tekster. Jeg generaliserer rundt de som er dumme nok til å gjøre det. Og at innvandringsmotstandere har et rykte på seg som dumme, det er sant enten man liker det eller ikke. Men det betyr heller ikke at ryktet er sant. Og bare for å få klarhet i det: det er ingenting i veien for å være i mot innvandring, så lenge man har en god grunn. Det er denne gode grunnen jeg ikke ser hos de aller fleste. Men igjen, så er det de dumme som skriker høyest, så de overdøver de virkelige poengene i debatten med rasistisk vrøvl som bare skader dems egen sak. Endret 4. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg er en jente fanget i en manns kropp, årrgghhh Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg er en jente fanget i en manns kropp, årrgghhh Jeg er en mann fanget i en manns kropp... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg er en mann fanget i en manns kropp... I've got wild staring eyes. And I've got a strong urge to fly. But I got nowhere to fly to. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Skulle ønske det fantes en pille sånn at jeg sletter en film fra hukommelsen og kan se den på nytt heletida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ingenting slår Bryne som er Norge sitt svar på Las Vegas. Rike bønder som råner med fars traktor til flere millioner, fester dag ut og dag inn i en by som knapt har innbyggere men Norges høyeste "skyskraper". He he.........men har Bryne damer som Ann Margret Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Skulle ønske det fantes en pille sånn at jeg sletter en film fra hukommelsen og kan se den på nytt heletida. da ville jeg heller husket sex med deilige damer, tenk å kunne huske det som om det hadde skjedd for 5 min siden! Endret 5. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 He he.........men har Bryne damer som Ann Margret De er også stolte av Kaizers Orkestra. Men hva er Las Bryne uten kjendiser? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 da ville jeg heller husket sex med deilige damer, tenk å kunne huske det som om det hadde skjedd for 5 min siden! urealistisk!!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg bestilte en pakke før påske. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Speaking of pakker. Oppdaget nylig at noen her går å stjeler post. Mitt helt ny bankkort ble funnet under et tastatur på et datarom, og det betyr at C-skjemaet og sertifikatet mitt også ligger i hendene på noen knarkere. Det er så unødvendig. Jeg forstår at de vil stjele bankkortet mitt, men å ta mine verdiløse, men viktige papirer er fullstendig unødvendig. Bankkortet var selvsagt ikke aktivert, så jeg håper de kveles på det. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Snørrungen i underetasjen som setter stereoanlegget på fullt kl. 7 om morgenen. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg bestilte en pakke før påske. Eg bestilte ein på onsdag som blir sendt frå Norge. Syns den kan komme no eg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 å sovne i badekaret i over en time Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 tenk hvis du hadde druknet da hadde du dødd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 man drukner jo ikke om man kan svømme da Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 slapp av jeg kan svømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå