Quote Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Du får begynne å fakturere dem. Hva er timeprisen din? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 300 for profesjonelle bedrifter, billigere for uavhengige enkeltforetak Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Det er ikke fælt i det hele tatt. Fint sted, fin utsikt, masse heite chicks. Eneste minuset er at det ligger utenfor allfarvei. Kaldt, største rånemiljøet i verden (du kan ikkje snu deg utan å sjå nokon som heiter "****set" med volvo eller bmw), einaste utelivet er privatfester på samfunnshus med heimebrent og traktor. Nesten ingen butikkar (som betyr noko uansett), dårlige treningsstudio (Topp Trening som er overbefolka og overprisa eller Ørsta Gym som har cirka 5 stativ og 4 spinningsyklar), Amfi ser ut som ein murstein, yrkesskulen er elendig organisert, ingen organiserte hobby-aktivitetar som RC-flyging, sjakk, innebandy etc, Bowlingen er lagt ned, Kinoen viser få filmar for seint, OSV OSV. Endret 3. april 2013 av svelemoe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skulle jobbe med matte, noe jeg bestemte meg for kl 20. Hva er klokken nå, 22:39, har jeg fått gjort noe matte? Nope. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det var billig. Får ikke mange kunder Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei trenger litt rådgivning innenfor sosiale medier Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ikke klarer du å gi riktig lenke til nettsiden engang. Skjønner du blir frustrert. Uff da. Pinlig av meg. Nå ble jeg enda mer irritert. Regner med du strekker ut en hjelpende hånd her? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10061612 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hahaha, det er jo faen Paradise Thomas mellom der Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei trenger litt rådgivning innenfor sosiale medier Hva er problemstillingen din Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva er problemstillingen din hvordan får likes Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 har noen gode tips og trix til det sender pm, så slipper jeg at yrkeshemmelighetene sprer seg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hahaha, det er jo faen Paradise Thomas mellom der Det har jeg ikke lagt merke til, men vet du hvilken sang som spilles i klippet? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 har noen gode tips og trix til det sender pm, så slipper jeg at yrkeshemmelighetene sprer seg kan du like min facebook side??? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kaldt, største rånemiljøet i verden (du kan ikkje snu deg utan å sjå nokon som heiter "****set" med volvo eller bmw), einaste utelivet er privatfester på samfunnshus med heimebrent og traktor. Nesten ingen butikkar (som betyr noko uansett), dårlige treningsstudio (Topp Trening som er overbefolka og overprisa eller Ørsta Gym som har cirka 5 stativ og 4 spinningsyklar), Amfi ser ut som ein murstein, yrkesskulen er elendig organisert, ingen organiserte hobby-aktivitetar som RC-flyging, sjakk, innebandy etc, Bowlingen er lagt ned, Kinoen viser få filmar for seint, OSV OSV. Akkurat som alle andre slike steder i Norge. Som Orkanger, Fannrem og Gjølme her, hele fuckings Skaun kommune, Verdal, Klæbu, hele jævla Melhus, hele jævla Meldal, hele fuckings Fosenhalvøya etc etc. Innbiller meg at Verdal har større rånemiljø enn Ørsta forøvrig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ingenting slår Bryne som er Norge sitt svar på Las Vegas. Rike bønder som råner med fars traktor til flere millioner, fester dag ut og dag inn i en by som knapt har innbyggere men Norges høyeste "skyskraper". Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Norges høyeste bygning ligger i Halden, og man kan kalle den for en slags skyskraper Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Norges høyeste bygning ligger i Halden, og man kan kalle den for en slags skyskraper Du har rett at det ikke er Norges høyeste bygning, men Nexanstårnet er ikke akkurat en gyldig kandidat. Vet ikke helt hvor jeg fikk det fra, men til å være en bygd med 10K innbyggere så er det fortsatt sprøtt. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har nettopp fått ny jobb, og klarte å bli sjuk til første dagen så eg måtte gå heim. Er så fantastisk bra timing. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kanskje de lar deg slippe å komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå