Notelitten Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har du tidligere definert "sauer"? - Virker som du kaller alle du ikke er enig med for sauer. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nope, det er bare min erfaring med slike som hyler om rasisme med en gang det nevnes noe negativt om utlendinger/innvandrere. De er generelt like enkle mennesker som rasistene selv. Har du tatt tester på folk som kaller deg rasist for å finne ut av IQen deres eller er det også bare anklagelser tatt fra tom luft? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Sitter på do på jobb med blautere maga enn vinnern av ol i sprutbæsj i 1983. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har du kilde på det? klipp deg selv Eg vil gjere dette, fuck 400kr for 20 minutters klipp. Men er litt redd for at det ender jævlig. Ser sikkert ut som han karen i avataren din til slutt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Sitter på do på jobb med blautere maga enn vinnern av ol i sprutbæsj i 1983. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Har du tidligere definert "sauer"? - Virker som du kaller alle du ikke er enig med for sauer. Han har sett tv eller lest en avis. Jeg har mange sauer i livet mitt. Logger jeg på Skype, renner det over av bekjente som vil fortelle meg hva de så på TV eller leste i en avis. Slikt svineri stjeler tid, skaper forvirring og unødvendige bekymringer. Når noe står i avisen så er det 100% sikkert at det var nettopp slik det gikk for seg. Det er best å spare hjernen sin for informasjon som ikke kan verifiseres å være korrekt. Ta bare den saken med ringeutgiftene til Trond Giske. Først bruker folk tid og tankekraft på den første artikkelen. Så kommer det en ny artikkel om at den første summen hva feil? Spiller det overhodet noen rolle? Hva med å bruke tid og tankekraft på noe nyttig? Ikke bare har folk lest artiklene og tenkt tanker rundt det men de har postet hundrevis av kommentarer på flere nettaviser og fora. Det er for mye viktig som skjer i verden til å la seg forlede av tull og tøys. Medias oppgave er å fortelle folk alt annet enn det som er nyttig og folk sluker det rått. Endret 2. april 2013 av BadCat Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Eg vil gjere dette, fuck 400kr for 20 minutters klipp. Men er litt redd for at det ender jævlig. Ser sikkert ut som han karen i avataren din til slutt. Koster bare sånn 150 spenn hos en random tyrker/araber elns. kan ikke si at jeg setter pris på at du disser håret mitt men jaja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Muttern har kløpt håret mitt de 5 siste åra. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg tar maskinklipp på meg selv. Jeg er tynn i håret, men på den lyse siden jeg sparer mye tid og penger. "Se mamma, se. Mamma, se den skallede mannen. - Hysj da, han er bare litt tynn i håret." Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Har du tatt tester på folk som kaller deg rasist for å finne ut av IQen deres eller er det også bare anklagelser tatt fra tom luft? Jupp, samme tomme anklager som når du bestemte deg for at jeg var rasist det. Men det er ikke annet å forvente fra visse personer her inne. Slike som henger seg opp i småting og må ha dokumentasjon på alt som sies i mot dem, ellers er jo argumentet ugyldig såklart. Etter en liten runde i en søkemotor virker det som du har sett et innslag på TV eller lest en avisartikkel. Trenger du av den grunn å være en sau som generaliserer om sigøynere? Ja det første innlegget mitt var retta mot gårsdagens slagmark i Oslo. Hadde ikke forventa slike reaksjoner, men det finnes vel dem som synes det er helt greit med tullinger som løper rundt i gatene med kniv. Heller det enn skrivefeil liksom. Han har sett tv eller lest en avis. Når noe står i avisen så er det 100% sikkert at det var nettopp slik det gikk for seg. Det er best å spare hjernen sin for informasjon som ikke kan verifiseres å være korrekt Medias oppgave er å fortelle folk alt annet enn det som er nyttig og folk sluker det rått. Også har du dem som nekter å tro på at innvandrere/utlendinger gjør noe negativt, men mener at det er bare media som vinkler det feil. Det er vel heller motsatt, at de prøver å vinkle det vekk fra negativitet om sigøynere, muslimer osv. Slike som er for "hip" for å lese en avis. Endret 2. april 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Koster bare sånn 150 spenn hos en random tyrker/araber elns. kan ikke si at jeg setter pris på at du disser håret mitt men jaja Har ingen midt-austlege frisørar innen 50km, er kun kjerringklipp og stylistwannabe-frisørar her i bygda. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Du kan jo få sånn hipster wannabe ganstah swagyolo hårklipp da. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 at jeg snart må klippe meg igjen, er ikke lenge siden sist Det er noe av det kjedeligste jeg gjør... :nei2: har heldigvis egen frisør som hvertfall kommer hjem til meg å tar klippen. Irriterer meg at døgnrytmen etter at jeg kom hjem fra USA ikke er på plass enda... skikkelig jetlagged. Får vel stå opp å lage noe mac n cheese 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Trenger ikker hår , Telly Savalas var en skikkelig pimp uten hår Endret 5. april 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 At ingen forbanna idiot har funnet sangen jeg leter etter, og istedenfor at jeg finner den på en normal måte, må jeg spørre på diskusjon.no! Søker på google, ser i kommentarfeltet om noen har skrevet det der, men det er INGEN svar noe sted. ÅÅÅÅH DØ NOEN. (Sangen jeg leter etter er bakgrunnsmusikken etter 31 min her http://www.youtube.com/watch?v=mwLT_8S_Tuo og enda mer irriterende er det at det sikkert kommer en bedreviter her med svaret og påstår at det var jo så enkelt....) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeff Gibbs burde få deg et stykke. Han har laget alle intrumental sangene i filmen. Dette tok meg 30 sekunder med google for å finne ut. Endret 3. april 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Alle de "Tag a friend who......" på facebook. Blir jo helt spamma ned. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har ingen midt-austlege frisørar innen 50km, er kun kjerringklipp og stylistwannabe-frisørar her i bygda. Åh, trodde du hadde flyttet vekk fra bygden nå, du drev jo hele tiden og klagde på moren din for sånn 2 år siden elns. Virker rart å bo så lite sentralt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå