cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 jeg pleier å være stor på snarring men ikke i år. ikke enda ihvertfall. men i motsetning til de fleste bedriver jeg aprilsnarr i hele april fremfor bare en dag, så jeg får nok mange anledninger 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) This. Endret 1. april 2013 av Banksy 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 jeg pleier å være stor på snarring men ikke i år. Hørt om narring, men snarring? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 det er sånn det egentlig skal sies. aprilsnarring ikke sant. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Flytta til ny leilighet aleine for en knapp måned siden, og det jeg savner aller mest er å kunne ta meg et jævla bad. Herlighet så undervurdert det er! Sånn det er nå har badet knapt plass til det minste dusjkabinettet man finner, og blir jeg bredere over skuldra nå får jeg ikke plass foran servanten. Hat. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 det er sånn det egentlig skal sies. aprilsnarring ikke sant. Aprils-narring. Tok spøken din dog. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fuck. Akkurat nå suger livet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var i køben i ferien, festa litt (for mye kanskje) og banga noen på en fest som ble holdt der og var åpen for alle mot betaling. Så vi gjorde det på toalettet, eller det var mange da, men gjorde dette med hu. Brukte kondom da. Vi begge var ikke så berusa og veksla nummer. Slår på iFånen i morges og ser en melding fra hu: "du huske hvad vi gjorde ved festen ret? været lidt syg sidst og tog en graviditetstest og det viser sig, at jeg er gravid .." For de som skjønner dansk. Fyfaen altså. Også i Køben av alle steder! FUCK! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ble hu gravid etter at du betalte for henne? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Finns det noe gratisprog , trenger å konvertere avi til divx ? Blir bare tull....... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Finns det noe gratisprog , trenger å konvertere avi til divx ? Blir bare tull....... lurer på hva som er tankeprosessen til folk som bestemmer seg for å lage poster som dette 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Finns det noe gratisprog , trenger å konvertere avi til divx ? Blir bare tull....... DivX er et codec, AVI er en container/filtype. AVI er bananskallet, DivX er bananen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Mista korka til flaska og fant den ikke igjen, nå må jeg drikke opp alt ganske kjapt ellers blir brusen tam. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ga en venninne som er kunstner litt rådgivning i mitt spesialfelt, sosiale medier, og så får jeg ikke betalt?? Ganske frekt må jeg si Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ga en venninne som er kunstner litt rådgivning i mitt spesialfelt, sosiale medier, og så får jeg ikke betalt?? Ganske frekt må jeg si Kanskje hun trodde det var en vennetjeneste? Folk må være direkte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ga en venninne som er kunstner litt rådgivning i mitt spesialfelt, sosiale medier, og så får jeg ikke betalt?? Ganske frekt må jeg si Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 du burde kanskje ikke gi bort det rådet der gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå