Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ananas på pizza blir bare helt feil. Man kan ikke tilsette noe søtlig i en slik rett som pizza, og iallefall ikke ananas da det overdøver smaken av alt annet enn det en pizza inneholder, noe som gir en forferdelig smaksopplevelse. Hadde heller fyrt lakris på en pizza enn ananas. Nei fysj og fy.

And yet again:

Navn navn navn

ååå, eg e så DRITT lei deg!

22 seconds ago · Like · Comment

Dette her må være toppen av isfjellet. Det verste av det verste.

Det nestverste er folk som kommenterer under og spør hva som er gale og innehaver av statusen sier "tar det på chatten/msn".

Alt disse krypene vil er å trekke oppmerksomhet fra sine 784 venner på facebook og utfolder en slik status som dette og da ikke greier å presterer og skrive hvem denne karen hun er så drit lei av er.

Også det tredje verste er folk som bruker de samme statusene om og om igjen.

Look, I can't change the way I think. I can't change the way I am, but if I offended you.. GOOD cause I still don't give a fuck

5 hours ago · Like · Comment

Denne har gått igjen hos samme kvinnemenneske i ett halvt år nå, rinse and repeat, once a week.

Fuck off.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var innbrudd hos naboen nå i kveld. Knuste et vindu og stjal alle smykkene og arvesølvet til en enke på 80 år. Blir så provosert at jeg blir kvalm. Det verste er at jeg satt ved vinduet på pc-en, vis-à-vis det vinduet de brøt seg inn i, 10 meter bortenfor. Hadde jeg ikke hatt musikk og gardinene for, hadde jeg sett eller hørt det. Det hadde vært ubeskrivelig tilfredsstillende å få tatt noen så usle svin på fersken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var innbrudd hos naboen nå i kveld. Knuste et vindu og stjal alle smykkene og arvesølvet til en enke på 80 år. Blir så provosert at jeg blir kvalm. Det verste er at jeg satt ved vinduet på pc-en, vis-à-vis det vinduet de brøt seg inn i, 10 meter bortenfor. Hadde jeg ikke hatt musikk og gardinene for, hadde jeg sett eller hørt det. Det hadde vært ubeskrivelig tilfredsstillende å få tatt noen så usle svin på fersken.

Åh, dritt. Det samme skjedde med naboen til farfar. Gammel enke som fikk frastjålet arvesølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...