Gavekort Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg holder på med både 1 og 3. I nr 3 har jeg min egen livsstil, religion, leveregler osv, delvis et eget språk. I nr 1 deltar jeg i diverse grupperinger med likesinnede eller folk som deler interesser. Det er svært sjelden jeg beveger meg ut i punkt 2. Du tenker siden du ikke gikk på skole, ikke tok en utdanning, aldri fikk deg jobb, aldri kjøper noe fra butikken, ikke bor i hus og ikke bruker internettet? Hvem var det som fortalte deg at du skulle gjøre alt dette? Din egen frie vilje? Hvem her er det som ikke følger punkt 2? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 I nr 3 har jeg min egen livsstil, religion, leveregler osv, delvis et eget språk. Har du hatt en traumatiserende oppvekst, som gjør at du har et større behov enn folk flest, for å føle deg spesiell? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Jeg har hatt en traumatiserende oppvekst, men det er ikke der det ligger. Jeg trives godt i andre kulturer enn den norske. Endret 30. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Ja, jeg har hatt en traumatiserende oppvekst. Fortell meg da, hva som gjør deg så intelligent at du kan avstå fra psykolog etc? Du tror vel ikke at alt det du fylte ut på punkt 3 er normalt? E; I beg to differ. Egen religion, delvis eget språk. Endret 30. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Jeg har da gått til psykolog en gang i tiden. Han spurte om jeg hadde knullet siste uken, mente at det var bra og at det var slik det skulle være. Endret 30. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
emwa Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Ting som irriterer: AT PSYKOLOGEN MIN BRUKER HØREAPPARAT! HVEM UTDANNER SEG TIL PSYKOLOG MED DÅRLIG HØRSEL?? OMG. Må gjenta alt jeg sier. Blir utrolig slitsomt i lengden. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Om det er det eneste psykologen spør deg om, bør du revurdere en ny. Uavhengig om ting var bra den gangen, så burde du ta deg en tur til. Tror det hadde vært en fin ide for deg å bli mer sosial omgjenglig og. Endret 30. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg har hatt en traumatiserende oppvekst, men det er ikke der det ligger. Er du sikker? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Denne tråden ble plutselig veldig morsom å lese. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 det var dette jeg mente da jeg sa jeg ville ha mer fiendlighet og den slags i forumet. dette er et godt eksempel på den gjengmentaliteten jeg ønsker vi skal ha i større grad, der OT-posterene viser hva de synes om de som stort sett poster andre steder 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Din fraksjon burde ha et sauehode som emblem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Din fraksjon burde ha et sauehode som emblem. Jeg har da gått til psykolog en gang i tiden. Han spurte om jeg hadde knullet siste uken, mente at det var bra og at det var slik det skulle være. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Det irriterer at jeg som tidligere nestleder i Nerder Mot Puling har bedrevet stor synd. Endret 30. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Det irriterer at jeg som tidligere nestleder i Nerder Mot Puling har bedrevet stor synd. First-World Problem, smartass. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Irriterer at jeg mister en time søvn i natt grunnet sommertidas entré. Kroppen er allerede langt på etterskudd hva søvn angår takket være en latterlig turnus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Irriterer meg når man har stå i 3+ timer. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Irriterer meg når man har stå i 3+ timer. Bare å fappe det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Irriterer meg når man har stå i 3+ timer. DRA noen RASKE beslutninger og ta TAK i PROBLEMET så har du LØSNINGEN i HÅNDEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå