Quote Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Kvise på innsiden av nesen. Jeg håper i allefall at det er en kvise. Jeg fikk én midt på nesen, før det kom en på venstresiden. Da de forsvant, så dukket det opp én på høyresiden. Får jo hodeverk av det! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Idioter som ikke rydder opp etter seg på treningsstudioet. 7 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Fint vær når jeg reiser fra et sted.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Idiotene som på død og liv skal kjøre scooter eller gå på ski langt oppe i de mest rasutsatte områdene selv om det går daglige skred og alle har fått klar beskjed om å holde seg i lavlandet! 3 Lenke til kommentar
fontpage Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 At vi ikke kan ha userbar på forumet i signaturen... -.- ** Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Idiotene som på død og liv skal kjøre scooter eller gå på ski langt oppe i de mest rasutsatte områdene selv om det går daglige skred og alle har fått klar beskjed om å holde seg i lavlandet! Det går bra. Staten tar seg av det. (Ja, det irriterer meg). At butikkene i København må være stengt idag. Aner ikke hva jeg skal finnnnneee på!!! Strippebulene, horehusene og utestedene har sikkert åpent? Endret 29. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 At vi ikke kan ha userbar på forumet i signaturen... -.- ** Det er det beste med dette forumet. Maks 100x100 i avataren og ikke noe dritt i signaturen. 3 Lenke til kommentar
fontpage Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Uenig, en bra userbar slår de fleste signaturende. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Å ikke få sove når man legger seg. La meg halv tre, lukka øynene og var trett. Nå er klokka gudene vet hva og jeg får fortsatt ikke sove. >< Skal opp til 11, så dette blir jo en fantastisk dag ... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Uenig, en bra userbar slår de fleste signaturende. Nei. Vi er her for å diskutere og utveksle meninger, og til dels prate mannskit, ikke for å bli distrahert av fargerike bilder og blendet av flashy animasjoner i enhver signatur. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Uenig, en bra userbar slår de fleste signaturende. Nei Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) jeg vil at man skal ha et lite ikon, tegn, bilde elns som viser hvilken fraksjon på forumet man tilhører. synes vi trenger flere stridigheter internet i forumet mellom de ulike posterene fra ulike forumer sånn at det blir mer tydelig at vi kulinger fra OT ikke tolererer de som henger i mote og politikk for eksempel Endret 29. mars 2013 av cowboy bob 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Smaksforsterkere som produsentene bruker for å lage gull av gråstein. Den 95% laverestående befolkningen som godtar overnevnte. Bææ, bææ, bææ, bææ, saueflokk i zombienasjonen. Folk som "lever" men mangler individuell tankekraft, altså de som lever etter "They live, we sleep."-prinsippet for hjerneløse sauer. Endret 29. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 jeg vil at man skal ha et lite ikon, tegn, bilde elns som viser hvilken fraksjon på forumet man tilhører. synes vi trenger flere stridigheter internet i forumet mellom de ulike posterene fra ulike forumer sånn at det blir mer tydelig at vi kulinger fra OT ikke tolererer de som henger i mote og politikk for eksempel Trodde ikke du tolererte noe som helst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Smaksforsterkere som produsentene bruker for å lage gull av gråstein. Den 95% laverestående befolkningen som godtar overnevnte. Bææ, bææ, bææ, bææ, saueflokk i zombienasjonen. Folk som "lever" men mangler individuell tankekraft, altså de som lever etter "They live, we sleep."-prinsippet for hjerneløse sauer. Endret 29. mars 2013 av Slimda 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) At du poster den viser at du ikke forstår poenget. Når folk er sauer som kjøper dårlige produkter forblir det dårlige produkter i hyllene. Dersom folk stanset med å kjøpe produktene hadde de blitt faset ut innen 1-2 år. Verden er full av tankeløse folk som ikke tenker over hva de gjør eller konsekvensene av det. Endret 29. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg har kjøpt rent MSG, snarvei til god mat. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 At du poster den viser at du ikke forstår poenget. Når folk er sauer som kjøper dårlige produkter forblir det dårlige produkter i hyllene. Dersom folk stanset med å kjøpe produktene hadde de blitt faset ut innen 1-2 år. Verden er full av tankeløse folk som ikke tenker over hva de gjør eller konsekvensene av det. Jeg tror ikke du heller forstod poenget til bildet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) At du poster den viser at du ikke forstår poenget. Når folk er sauer som kjøper dårlige produkter forblir det dårlige produkter i hyllene. Dersom folk stanset med å kjøpe produktene hadde de blitt faset ut innen 1-2 år. Verden er full av tankeløse folk som ikke tenker over hva de gjør eller konsekvensene av det. dersom du hele tiden skal klage så jævlig over sauefolk kan du heller ta opp reelle problemstillinger som "det kollektive vanvidd" fremfor å klage på at folk ikke har overskudd og penger nok til å skulle kjøpe fancy greier istedenfor billigere ting med smaksforsterkere. greit nok å irritere seg over at det i stor grad er drittmat som er på markedet men å kalle folk sauer for at de ikke tar seg bryet til å kjøpe dyrere mat som de ikke har råd til bare for å vise fingern til "the man" er jo helt absurd Endret 29. mars 2013 av cowboy bob 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå