Sexylubb1 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Skirenn foregår over halve året i Norge. Dog begynner jeg å bli lei "Northug tuller med svenskene" artikkelene. Vel, han vant hele skiten. Og nå er sesongen over. Gled deg! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg vil heller ha Northug enn alle "perfekt orgamse", "Nordmenn får orgasme feil" og "hvordan ha bedre sex" artiklene i Dagbladet. 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Når jeg ender opp med å trene samtidig som Zyzz crew/singlet mafian. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Blir der kø ved benkpress og curlstanga da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Blir vel heller ikke mye plass foran speila. I tillegg er alle 20kg manualer borte. Den eneste lyden som kommer gjennom lokalet er "hmpffff" og "hngggggggh". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Når jeg ender opp med å trene samtidig som Zyzz crew/singlet mafian. Holy shit den signaturen din. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Om ikke alle manualene er opptatt så står de likevel 4-5stk jævli kukete til mens de kjører synkrone preacher curls, man kan også bare drømme om å få tatt noe som helst i kabelapparatene. (kanskje like greit) Ingen av de er noe store heller, bare greit definert på 65ish kg og rundt 170 høy, aldri trener de bein og jeg blir flau på dems vegne når de alltid står og flekser i speilene når jeg går forbi. Jeg kan finne på å gå inn, ta 2-3pr'er å stikke iløpet av 45min, hva faen har de gjort iløpet av de 3-4 timene de har hengt der? blir nesten litt oppgitt på vegne av alle som faktisk er på gym1 for å faktisk få framgang. Også den konstante stirringen og viskingen da, "hva trener han der?? osv. til hverandre" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hva savner du da om jeg må spørre? "Tyrker drept i Irak"? Begynner du virkelig å klage når skirenn kun foregår en gang i året? Er det for mye å be om, at Northug som er vinner av verdenscupen sammenlagt 12/13 havner på forsiden? NEI. Lol, "en gang i året" du får det det til å høres ut som de holder på i en dag. Ski sporten holder jo på gjennom hele vinteren, i ukesvis. Til tider har ski toppet nrk.no i flere dager. Synes så klart det er greit med litt tjo og hei og litt feiring når vi vinner, men det kan bli litt mye. Jeg er glad i sladder nytt og dritt, men NRK som får godt betalt for å holde en seriøs nyhetsredaksjon gående forventer jeg litt mer av. Endret 24. mars 2013 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Sladder og sportsresultater/sportsnyheter er ikke det samme. Faktisk ikke i nærheten en gang, prøv igjen. Endret 24. mars 2013 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hva savner du da om jeg må spørre? "Tyrker drept i Irak"? Begynner du virkelig å klage når skirenn kun foregår en gang i året? Er det for mye å be om, at Northug som er vinner av verdenscupen sammenlagt 12/13 havner på forsiden? NEI. http://www.theonion....n-globes,30897/ Endret 24. mars 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg vil heller ha Northug enn alle "perfekt orgamse", "Nordmenn får orgasme feil" og "hvordan ha bedre sex" artiklene i Dagbladet. Så hva klager du over da? Lol, "en gang i året" du får det det til å høres ut som de holder på i en dag. Ski sporten holder jo på gjennom hele vinteren, i ukesvis. Til tider har ski toppet nrk.no i flere dager. Synes så klart det er greit med litt tjo og hei og litt feiring når vi vinner, men det kan bli litt mye. Jeg er glad i sladder nytt og dritt, men NRK som får godt betalt for å holde en seriøs nyhetsredaksjon gående forventer jeg litt mer av. Hele vinteren? OH SHIT SÅ LENGE! Det er jo så drittmye annet som skjer rundt om kring som du går glipp av altså. Synes du det er rart NRK har toppet det i flere dager? Du vet det er NRK som sender ski? Ellers er det ikke sladder de skriver om. Kan ikke tro det jeg leser her altså.... klager på at det er så mye om ski på nettavisen NRK som står for all skivisning. Ja, bare gled deg nå som fotballsesongen starter da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det irriterer noe inn i helvete at den ene visdomstanna mi gjør så inn i røde helvete ondt at jeg ikke klarer å få i meg annet enn flytende føde, har hatt vondt i den tanna med jevne mellomrom i 2 år nå. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ut med den. Ta de tre andre i samme slangen så slipper du det senere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Testosteronfylte gorillaer på byen... Var på vei ut fra et utested i går da plutselig en kom mot meg og dyttet av full kraft så jeg datt ned og slo hodet i gulvet, helt uten grunn. "Flytt deg for faen!" brølte han til meg. Flaks at jeg kom uskadet ut av situasjonen. Frister lite å gå på byen når man støter på disse brøleapene. Det er ekstra morsomt når man ser de samme testosteronfylte gorillaene på utesteder, men nå med en genser hvor det står "VAKT" på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er jo bare å ta den ut, før den blir betent og jævlig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Problemet er at den gror ikke skikkelig ut, bare 2/3 sånn at når jeg spiser mat som må tygges litt ekstra gnager jeg opp hudlaget over den sånn at den stikker ut, så gror det igjen over han igjen til slutt etter bettenelse og drit og så skjer det etterhvert igjen og igjen. Redd for at det hadde blitt rene operasjonen om jeg skulle få fjernet den selv om jeg kanskje i det minste skulle fått tannlege til og se på han. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Jeg har trekt visdomstenner som så vidt stakk ut, de måtte knuse tennene, og skjære i benet i kjeven. Men det var faktisk overraskende fort over. Satt vell i stolen i 15-20 minutter. Endret 24. mars 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Satan det hørtes jævlig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du får flere sprøyter, så det går bra. Bare lukk øynene og tenk på sjokoladekake. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Lyd og lukt er det værste. Fantes ikke antydning til smerter, du får rikelig med bedøvelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå