cowboy bob Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 cob nobbler sittter og twitrer til meg mens jeg spiller dataspill om at jeg måtte skrive for han at han er trist og lei for å ikke få oppleve å poste i den fabelaktige side 2000. Gleden jeg får over å være klar over at jeg poster på side 2000 er ikke nok for meg ettersom jeg ble avbrutt i å spille dataspill, noe som irriterer meg igjen! Moderne telefoner som lager fuglelyder når noen tvitrer til deg, lyser opp når du får en snap, sier pling når du får en melding på facebook nei dette må ta slutt. Jeg melder meg ut av den nydigitale tidsalderen Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Måtte reboote pga mange installasjoner, og hver gang jeg må reboote tar det 1 min mer tid enn vanlig. Liker ikke denne tendensen.... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 torrent en irsk serie som jeg ikke greier å få tak i her til lands på lovlig vis (selv om det var på netflix hadde jeg heller lastet ned men samme det) og så har tullingen som lastet det opp prestert det kunststykket å laste opp en rip av dvden i en del istedenfor å dele inn i episoder så jeg må laste ned 7 gb før jeg kan kose meg med kultur fra irland 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 torrent en irsk serie som jeg ikke greier å få tak i her til lands på lovlig vis (selv om det var på netflix hadde jeg heller lastet ned men samme det) og så har tullingen som lastet det opp prestert det kunststykket å laste opp en rip av dvden i en del istedenfor å dele inn i episoder så jeg må laste ned 7 gb før jeg kan kose meg med kultur fra irland 7 gb er jo ingenting! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Britiske serier er bare på 6 episoder per sesong, eller "series" om du vil, så sånn sett er det ganske mye egentlig. Spesielt når jeg må laste ned 7 gb for å se EN episode istedenfor en plass mellom 400 mb og 1.2 gb og så blir det mye når du skal ha mange serier på hdden fordi du er en freak sånn som på det programmet hoarders og nekter å slette ting, alt skal være indeksert og klart til å sees om igjen i tilfelle du vil se en spesiell episode i en komedie for å få sett om igjen en vits du tenkte på her om dagen et år etter du serien, eller kanskje du bare har lyst til å maratone hele true blood eller game of thrones om igjen i full hd til når neste sesong begynner...det å være en digital 'hoarder' er forferdelig, en sykdom, en avhengighet og det ender bare med en ting...sprengte harddisker og lidelse figurativt sett sprengte harddisker altså Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Britiske serier er bare på 6 episoder per sesong, eller "series" om du vil, så sånn sett er det ganske mye egentlig. Spesielt når jeg må laste ned 7 gb for å se EN episode istedenfor en plass mellom 400 mb og 1.2 gb og så blir det mye når du skal ha mange serier på hdden fordi du er en freak sånn som på det programmet hoarders og nekter å slette ting, alt skal være indeksert og klart til å sees om igjen i tilfelle du vil se en spesiell episode i en komedie for å få sett om igjen en vits du tenkte på her om dagen et år etter du serien, eller kanskje du bare har lyst til å maratone hele true blood eller game of thrones om igjen i full hd til når neste sesong begynner...det å være en digital 'hoarder' er forferdelig, en sykdom, en avhengighet og det ender bare med en ting...sprengte harddisker og lidelse figurativt sett sprengte harddisker altså ja men en sykdom som kurerer lite plass er flere hardisker > ikke kjører i RAID så hvis mange hardisker > mer plass > mer plass til filmer Endret 23. mars 2013 av iFire Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Man kan gøre det, men på et tidspunkt begynner det å ta vel mye fysisk plass, og så må du laste ned ting på nytt fordi bildekvalitet og teknologien har blitt bedre og det blir så mye arbeid å opprettholde en fin samling, og alt jeg ville gjøre var å se litt på en lettbeint komedie...kose meg litt, men nå har det tatt over livet mitt, og all harddiskplassen min Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Man kan gøre det, men på et tidspunkt begynner det å ta vel mye fysisk plass, og så må du laste ned ting på nytt fordi bildekvalitet og teknologien har blitt bedre og det blir så mye arbeid å opprettholde en fin samling, og alt jeg ville gjøre var å se litt på en lettbeint komedie...kose meg litt, men nå har det tatt over livet mitt, og all harddiskplassen min kjøp flere skjermer fra hver kvalitet aldri mer rescaling problem solved Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Du også, klapp igjen. Klapp igjen selv, tøffen. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg vil være firstfag med 40000, men orker ikke Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) 4 igjen! Daamn Edit: Får jeg ikke hjelp? -Med å nå 40000 Endret 23. mars 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 4 igjen! Daamn Edit: Får jeg ikke hjelp? Hjelp med hva? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvorfor bry seg om noe så simpelt som et rundt tall? 3 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) imma firstfag, bitch EDIT: FAEN DA SLIMDA!? Du er tidenes verste firstfag, gå vekk >:C Endret 23. mars 2013 av iFire 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Vel, jeg er firstfag på 2001 siden! Men sykt irriterende å ha en dårlig firstfag som firstfag. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ingen bryr seg om side 2001, skjerp dere gutta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå