Analmeth Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 SnittLeif, ser du ikke humoren i det her? "girls think giving birth is hard, try playing COD on a laggy connection." 6 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Når folk skriver ting som "du kommer garantert til å le av dette!" og poster f.eks en video. Nei vet du hva, jeg kommer faen ikke til å le av det uansett om det er morsomt. Av prinsipp. Eller når du ser en morsom video med en venn og akkurat i det noe morsomt ser så sier han "Se nå, nå skjer det!!" 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vafan, vilken vidrig ruta. Vad vill den? Den kommer alltid upp när jag trycker + Lenke til kommentar
Populært innlegg CypheroN Skrevet 10. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 Vafan, vilken vidrig ruta. Vad vill den? Den kommer alltid upp när jag trycker + Prøv svenskeknappen. 10 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er ikke enkelt å være svensk 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Folk som slamrer med dører! Skal faenmeg sage av dem armene med ei rusten, sløv sag, Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Og ikke minst folk som sitter på som slamrer igjen dørene på bilen. For ikke å snakke om bagasjeromsdøra. Nei dette er ikke som en gammel, rusten Volvo. Endret 10. desember 2010 av Audi TDI 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Snømåkking. Faen for et herk, men god ''trening'' Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 At jeg må ta flyet til OSL i stedet for Rygge ettersom Norwegian har sluttet å fly mellom Rygge og Sola. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Johan Galtung irriterer grenseløst. Så ekstremt arrogant og belærende. Også bløffer han hele tiden. Jeg hører mer på Per E. Hegge og Bernt Hagtvedt..... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 At den jævla TG-køen går så inn i rompehullet tregt -.- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Når jeg hører på radio på vei hjem fra jobb, og en sang er slutt, kommer det en atomeksplosjon av lyd. Et grusomt sammensurium av rytme og svisjelyder, etterfulgt av en damestemme som hvisker radiokanalens navn. Man kan faktisk si det slik at jeg hater alle massemedier der du må skru opp lyden under de gode programmene, og du må slå ned lyden når reklamen kommer. 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ws58s9wzYsA Det er ille nok med reklamene, men jeg plages over hvor dårlige mange av de er. Jinglene er også sinnsvakt dårlige. "dææææpaparapduupiidoooo PEEEE FIIIII REEEEEE" - - - Jeg irriterer meg over folk som bryter avtaler. Endret 10. desember 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lenker som åpnes i samme tab, istedet for å åpne nytt vindu (tab).. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det virker som om datamusen min nærmer seg å ta kvelden. -.- Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hvorfor MÅ folk på liv og død spinne med bilen når de skal opp snødekte bakker? Det sier seg selv at du ikke kommer noen vei når turtallet står på rødt og bilen ikke beveger seg en millimeter. Blir veldig tilfreds når jeg ser dette og bare cruiser forbi med lavt turtall... Var faktisk et tilfelle for en stund tilbake utenfor oss der det var en fyr som presset bilen så hardt at han måte ut og helle snø over motoren for å kjøle den av... Med en gang snøen kommer, så blir det jo helt amerikanske tilstander på veien... Endret 10. desember 2010 av Olimaen Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Når jeg hører på radio på vei hjem fra jobb, og en sang er slutt, kommer det en atomeksplosjon av lyd. Et grusomt sammensurium av rytme og svisjelyder, etterfulgt av en damestemme som hvisker radiokanalens navn. Man kan faktisk si det slik at jeg hater alle massemedier der du må skru opp lyden under de gode programmene, og du må slå ned lyden når reklamen kommer. Jeg hører aldri på de kanal-4 kanalene. Kun NRK, men også der har man mye fjas og tull. Trafikkmeldinger er nesten som spam. Kanskje et par stykker klarer å unngå en kø, men alle lytterne må høre på driten! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ananas På PIZZA 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Snømåkking. Faen for et herk, men god ''trening'' Trening? Ryggen min er helt maltraktert hver gang jeg har måkket. Kjennes ut som jeg har båret et lass fylt med kampestein helt opp til Galdhøpiggen og ned igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå