Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk skriver ting som "du kommer garantert til å le av dette!" og poster f.eks en video.

Nei vet du hva, jeg kommer faen ikke til å le av det uansett om det er morsomt.

Av prinsipp.

Eller når du ser en morsom video med en venn og akkurat i det noe morsomt ser så sier han

"Se nå, nå skjer det!!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg hører på radio på vei hjem fra jobb, og en sang er slutt, kommer det en atomeksplosjon av lyd. Et grusomt sammensurium av rytme og svisjelyder, etterfulgt av en damestemme som hvisker radiokanalens navn.

Man kan faktisk si det slik at jeg hater alle massemedier der du må skru opp lyden under de gode programmene, og du må slå ned lyden når reklamen kommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ folk på liv og død spinne med bilen når de skal opp snødekte bakker? Det sier seg selv at du ikke kommer noen vei når turtallet står på rødt og bilen ikke beveger seg en millimeter. Blir veldig tilfreds når jeg ser dette og bare cruiser forbi med lavt turtall...

Var faktisk et tilfelle for en stund tilbake utenfor oss der det var en fyr som presset bilen så hardt at han måte ut og helle snø over motoren for å kjøle den av... Med en gang snøen kommer, så blir det jo helt amerikanske tilstander på veien...

Endret av Olimaen
Lenke til kommentar

Når jeg hører på radio på vei hjem fra jobb, og en sang er slutt, kommer det en atomeksplosjon av lyd. Et grusomt sammensurium av rytme og svisjelyder, etterfulgt av en damestemme som hvisker radiokanalens navn.

Man kan faktisk si det slik at jeg hater alle massemedier der du må skru opp lyden under de gode programmene, og du må slå ned lyden når reklamen kommer.

Jeg hører aldri på de kanal-4 kanalene. Kun NRK, men også der har man mye fjas og tull. Trafikkmeldinger er nesten som spam. Kanskje et par stykker klarer å unngå en kø, men alle lytterne må høre på driten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...