Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Håpet egentlig på at Birger skulle ut sånn som han syter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 I disse nordmenn-er-reserverte-og-uhøflige-tider; slutt og snakk til meg! Dette gjelder både buss-, bane-, trikk-, båt-, tog- og flymedpassasjererer. Altså, i utgangspunktet har jeg ikke noe imot å prate med folk. Jeg slår gjerne av en prat hvis jeg er i humør og har tid til det. Men det må da gå an å ta hintet når jeg sitter og halvsover, og attpåtill har et headsett på hodet?! Helt enig, jeg pleier å gå rundt med et headset som ikke er koblet til noe bare for at folk skal la meg være i fred og om det ikke hjelper så begynner jeg f.eks å prompe eller hoster mye sånn at det virker som om jeg er syk. En gang ble folk så innpåslitne og ville sitte ved siden av meg på bussen, se meg i øynene og den slags at jeg dro fram en lommelerke og drakk og rapte av den for at folk skulle tro jeg var alkoholiker men det førte bare til at jeg tiltrakk meg en person fra Jehovas vitne Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Måtte vise legg på butikken idag, wtf. Hvorfor ville de se på benet ditt da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Å og og feil. Orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Faen. Barberte av meg et lag med hud Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Faen. Barberte av meg et lag med hud På hele kroppen? Er hele laget av, liksom? Faen. Barberte av meg et lag med hud På hele kroppen? Er hele laget av, liksom? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 På hele kroppen? Er hele laget av, liksom? På hele kroppen? Er hele laget av, liksom? Ja, det er noe forbanna drit :\ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 deler brakke med et annet firma, de har lunch før oss, også røyker de ned brakka før vi har pause. faens tapere som absolutt må røyke inne hvor andre spiser. egoisme på høyt nivå! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Drømte at jeg kunne reise gjennom interdimensjonale portaler mellom parallelle univers, så ringer pappa og vekker meg. Faen 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Du vet du har dårlig mobilt internett på hytta når du må bytte teleoperatør for å få EDGE... Jeg håper å kunne forbedre denne: Nå har jeg byttet fra NetCom til Talkmore (som bruker Telenor sitt nettverk). Sånn gikk det: Før hadde jeg G (GSM eller GPRS?) i displayet. Nå har jeg E (for EDGE) i displayet. Jippi... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvordan kan du leve med det der? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har lynrask fiber hjemme. Dette er hytta. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 http://www.speedtest.net/android/402871698.png Har dette hjemme hos meg. Det verste er at jeg har 4-5 ganger så mye upload via mobilnettverket som jeg har via kablet nettverk. Telenor er best... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kvinnfolk som jeg liker som bare slutta å svare meg når jeg fortalte at jeg liker ho... Så nærmer seg "likte" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Nå har jeg fått testet det litt. Ja, det er mye bedre med Talkmore/Telenor enn NetCom oppe her på hytta. Nå kan jeg se på YouTube. På laveste kvalitet. Hvis jeg setter på pause, og venter til den har lastet i en evighet, før jeg un-pauser den. Det gikk an før også, men det var håpløst tregt. Det er fremdeles håpløst tregt, men det er likevel dobbelt så raskt som før. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kvinnfolk som jeg liker som bare slutta å svare meg når jeg fortalte at jeg liker ho... Så nærmer seg "likte" Du burde vel egentlig heller være irritert på deg selv. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Defiance Beta. Sitter nå i kø og ETA er på 67 dager... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Du burde vel egentlig heller være irritert på deg selv. Nå er jeg irritert på deg 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Helvetes forkjølelse som kommer nå som deadline nærmer seg. Dette er også dagen der min ikke-eksisterende påskeferie begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå