Slimda Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hva slags video var det, og hvorfor er dere så... uh.. ømfintlige? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg blir utredet for marfan syndrom. En av tingene det kan dra med seg er "aortic valve regurgitation" og masse annet hjerte faenskap. Så noen som hadde blitt operert for det, ved å bytte ut aorta klaffen med en griseklaff. Mamma har en mekanisk en. Alt jeg kan si er vel at jeg er rimelig redd for alt som har med sykehus å gjøre og at det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Marfan? Dæven, satt jo å leste om akkurat den tingen i går jo. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 IT MUST BE FATE! Sånn egentlig er jeg ikke noe særlig redd, men det suger rimelig hardt hvis jeg må sitte igjennom operasjoner og annet drit når jeg er mer redd for sykehus enn jeg er for sykdommen... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Våren er avlyst. Irriterer.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Våren er avlyst. Bare utsatt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Våren er avlyst. Irriterer.. Er det den helgen mellom vinter og høst? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Mobilversjoner av nettsteder, faen så avleggs Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er jo evig praktisk. Hvis de er godt laget, da. Og med alle funksjoner. I motsetning til det diskusjon.no sin mobilversjon er. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fungerer jo bra her då. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Og det er veldig sjeldent. Verste er når man følger en lenke men blir redirecta til forsiden av en sånn miniutgave med null funksjoner. Var sikkert greit før i tida, men skjermene er større og ajax, flash(så de ikke taper på reklamevisning) og alt man trenger støttes. Endret 21. mars 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Forsåvidt enig. Velger stort sett skrivebordsvisning. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Mobilversjoner av nettsteder, faen så avleggs Så jævlig enig, har man en litt grei mobil så bør man få lov til å se den fulle versonen av nettsider. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Endre user agent i nettleseren, problem solved. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sånt her jævla piss irriterer meg faktisk så grønnsnodig inn i hampen http://www.facebook.com/wraps2013 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Irriterer grenseløst å være kontor-rotte når det sol og sommer ute. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ringte Viasat nettopp. For å si opp et abonnement. Fyren på telefonen spurte om grunnen, uten å la meg svare. Han la i stedet ut om alle slags tilbud og muligheter før jeg til slutt bare avbrøt ham og sa at jeg ikke lengre har TV. Det stoppet ham ikke fra å fortsatt prøve å selge meg lengre abonnement i tilfelle jeg fikk TV i fremtiden igjen. Jeg sa at mottakerforholdene ikke var gode nok til å få HD-sendinger i ruskevær og at jeg kom til å streame kamper (på Viaplay!) i fremtiden. Da lurte han på om jeg ville overføre abonnementet til et annet sted jeg kunne ha bruk for det. Jeg vet det bare er en jobb, men ærlig talt. Jeg har ikke TV, jeg har ikke mottakerforhold. Jeg skal bruke internettilbudet deres. STFU og avslutt abonnementet mitt! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ikke lett å få sagt det man skal når man prater med ivrige selgere. Minnet meg da jeg en gang ble ringt opp fra Falcken: F: Hei du! Meg: Hei F: Snør ute ganske mye nå? Ser du all snøen som har kommet de siste dagene? Masse snø overalt! Hadde vært skikkelig kjipt å sette seg fast i snøen med bilen! Det er jo det som skjer nå om dagen! Masse biler som setter seg fast i snøen! Om du melder deg til vår veihjelp for bare xxx kr per år så kommer vi og drar deg ut av snøen med redningsbilen vår! (fortsetter sånn en stund til uten at jeg greier å si ett ord). Så, hva synes du? Meg (endelig får si noe): Jeg har ikke bil jeg... F: Hmm, har du motorsykkel a? Meg: Nope. F: Ehh, øhh, sykkel da? Meg: Nei, tar buss fram og tilbake jeg... F: Aha, ok. Da har vi nok ikke noe for deg. Med mindre bussen setter seg fast i all den snøen da! 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Skal kjøpe pcdeler, får lønning den 15.. -.- (timesalg idag på komplett) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Få noen til å legge ut for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå