Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PDF har eksistert i 20 år og fungerer særdeles utmerket om du vil dele dokumenter på tvers av plattformer. Med mindre du vet at filen skal bli redigert og mottakeren har samme redigeringsprogram som deg så bør man strengt tatt bruke en åpen standard.

På samme måte som at man ikke pleier å sende bilder i RAW eller PSD og lyd i f.eks ALAC.

Lenke til kommentar

Fordi?

Fordi jeg ikke har Word, og aldri bruker LibreOffice. Problemet er ikke at jeg ikke kan lese docx, det er bare jeg som har luksusen til å velge vekk det jeg ikke liker.

Det er ytterst sjeldent at jeg får docx-dokumenter som er i min interesse. Hva jeg mener med det er at alle papirer som er viktig for meg er enten på papir, PDF eller i form av en epost.

Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke har Word, og aldri bruker LibreOffice. Problemet er ikke at jeg ikke kan lese docx, det er bare jeg som har luksusen til å velge vekk det jeg ikke liker.

Det er ytterst sjeldent at jeg får docx-dokumenter som er i min interesse. Hva jeg mener med det er at alle papirer som er viktig for meg er enten på papir, PDF eller i form av en epost.

Da så. Det respekterer jeg litt mer enn å velge det bort fordi det er ms.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jobben ikke har råd til å skaffe meg Photoshop eller Paint Shop Pro på maskina mi, så jeg må bruke Paint.

Alltid like kjedelig når folk kommer til meg fordi jeg er den eneste som har tid / kunnskap til å fikse bilder for dem, og så må jeg bruke Paint og diverse gratisprodukter og få til et bilde med middelmådig kvalitet. ><

Lenke til kommentar

At jobben ikke har råd til å skaffe meg Photoshop eller Paint Shop Pro på maskina mi, så jeg må bruke Paint.

Alltid like kjedelig når folk kommer til meg fordi jeg er den eneste som har tid / kunnskap til å fikse bilder for dem, og så må jeg bruke Paint og diverse gratisprodukter og få til et bilde med middelmådig kvalitet. ><

Gimp. Eller var det kanskje det du mente med "diverse gratisprodukter"? :p

Lenke til kommentar

fy satan i svarte helvette! er det MULIG å smatte så mye som de på jobben her?! jeg setter meg snart i bilen, alene.. hva er det med de/dere som spiser slik?!

Jeg har.. Hadde en sånnen på jobb, jeg spurte han om han kunne lukke kjeften når han tygger, og det gjorde han faktisk, og har gjort det siden

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes paint.net er et helt greit gratis alternativ til photoshop, iallefall bedre enn vanlig paint også klarer jeg aldri venne meg til gimp.

Joda, greit nok det også, men når de andre som jobber her får det, irriterer det meg at jeg ikke får.

Samt at det er PS jeg er vant til, både hjemmefra og fra skolen, så da er det så surt å måtte sitte med gratisalternativer og paint på jobb ...

Lenke til kommentar

Andre gangen på rad, at jeg får tilsendt feil størrelse på noe jeg har bestilt.

Hvor vanskelig skal det være å sende strl. S, istedenfor strl. M? Bah!

Kanskje de samarbeider med matprodusenter og vil at du skal spise mer? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...