E.C. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 "Send oss din CV idag!" ... ... "Filen kan ikke legges ved. Den er større enn den tillatte grensen på 500 kilobyte." Bra jobba. Det er 2013 og man får ikke lastet opp sin CV som PDF fordi den er hele 100kB for stor. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Blir så irritert av spiralblokken min. Den er designet slik at hvert eneste ark blir ødelagt når man blar det om. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Bra jobba. Det er 2013 og man får ikke lastet opp sin CV som PDF fordi den er hele 100kB for stor. Last opp et dokument som ikke inneholder noe annet enn en link til CVen din, hostet på Dropbox eller noe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Last opp et dokument som ikke inneholder noe annet enn en link til CVen din, hostet på Dropbox eller noe. Hvordan gjøres dette? Har prøvd før men fikk det ikke til, så gadd ikke mer.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvorfor sende CVen som PDF? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hva skulle man ellers sendt det som? Word-dokument? PDF er et fantastisk kjekt format som fungerer på så å si alt. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Word funker bra det også, vel? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Last opp et dokument som ikke inneholder noe annet enn en link til CVen din, hostet på Dropbox eller noe. Har min CV på Dropbox og har faktisk lagt ved lenken dit ved flere anledninger, dog ikke via en egen fil. Hvorfor sende CVen som PDF? Hovedsakelig for å beholde alle formateringer og utformingen jeg har brukt akkurat slik jeg ser det i sendingsøyeblikket. Sender jeg det i noe annet format så risikerer jeg at personen som åpner det i sin dokumentbehandler vil få opp noe som ser helt forjævlig ut på sin skjerm. På stillinger der man skal framstå som i det minste litt IT-kompetent føler jeg at det er helt uakseptabelt å sende tekstfiler i noe annet enn PDF. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Insomnia. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe om dagen, går bare rundt i ørska. Har brukt de siste dagene på å se på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Uproduktivt er ordet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Dragonforce. Hater det bandet så grenseløst. Fyren i rommet ved siden av meg satt faen meg og hørte på den musikken en hel kveld. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan gjøres dette? Har prøvd før men fikk det ikke til, så gadd ikke mer.. Det var mest ment som en spøk, men her er en liten oppskrift hvis søknadsskjemaet kun lar deg laste opp CV, ikke linke til en: 1) Last opp CVen din på f.eks. Dropbox 2) Lag et nytt dokument (Word, Pages, hva som helst) og lim inn adressen til CVen fra punkt 1 3) Lagre dokumentet som PDF 4) Last opp PDF-dokumentet i søknaden Word funker bra det også, vel? Ikke alle som har Word installert. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det var mest ment som en spøk, men her er en liten oppskrift hvis søknadsskjemaet kun lar deg laste opp CV, ikke linke til en: 1) Last opp CVen din på f.eks. Dropbox 2) Lag et nytt dokument (Word, Pages, hva som helst) og lim inn adressen til CVen fra punkt 1 3) Lagre dokumentet som PDF 4) Last opp PDF-dokumentet i søknaden Ahh.. Takker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Sender du docx-filer til meg så går de rett i papirkurven. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Lurer på om han jeg leier hos driver å kuker med routeren nå. Har mistet nettet 3 ganger på 2 min, har aldri mistet det før. JÆVLIG bra, nå som jeg driver å spiller Path of Exile, hardcore.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Skal til York på fredag og TG neste onsdag, og jeg ligger her med 39 i feber. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Sender du docx-filer til meg så går de rett i papirkurven. Fordi? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fordi? Fordi det er Microsoft vare. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fordi det er Microsoft vare. Og? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Og? Se profilbildet hans? HE IS FREE!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå