Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida. Kjekk fyr det. Drar nok mer mus enn det du gjør.

Oh snap, der tok du meg altså!

 

For noen er det en målestokk på hvor bra man gjør det i livet.

Ca. like bra målestokk som hvem som kan styrte flest pils uten å spy eller hvem som tar flest i håndbak eller hvem som er best til å sloss etc.

 

Om man tar seg sammen kan stort sett hvem som helst dra så mye de orker men er ikke alle som er like interessert i fitte på feil pretensjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner ikke Netflix da jeg kan få tak i videoer som er både av høyere kvalitet og i et fritt format andre steder på internett. Skal Netflix få meg som kunde så må de gi meg en grunn til at jeg skal betale 50kr(?)/mnd for noe.

 

Ja klart får ein tak i dei i høgare kvalitet, og kvaliteten på netflix er ikkje mykje å skryte av, men for folk som bur avsides med nett som ikkje lastar ned med meir enn 200kb/s, så er det greit å kunne sjå ein episode eller 2 frå ein serie, og til 49kr månaden, så synest ikkje eg det er verst... og er ikkje alltids ein har ein film på PC'en som ein ynskjer å sjå...

 

200kb/s og filmar på 50-60GB, det tar rundt 2veker...

 

 

Ein ting som er irriterandes er om ein lastar ned ein torrent, så stoppar den heilt opp på 90%... og torrenten er heilt død, får ikkje lasta dei siste 10%..

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...