WhatWorld Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Problemet med java og sparebank 1, er berre til å skriva inn 123 i feltet du skal skriva inn fødselsnummeret ditt, så kjem du rett til valget mellom å bruke bankid eller vanlig pålogging. Ein ting til som irriterer meg er å sjå korleis visse folk behandlar PC'en sin, nokon benyttar pc bag'en som boksesekk, andre gløymer at pc'en er oppi og bruker det som akebrett, og andre benyttar pc'en som spisebord... Ja, kjem borti mykje når ein jobbar innan PC teknikar. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kommer 20 sekunders reklame hver gang jeg skal se en youtubevideo på mobilen. Gidder faen ikke det. Men tydeligvis er det noen individer som gidder det. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 At ein må ha silverlight til netflix! Det einaste som stoppar Netflix for å fungere i Linux. Det er vel generell DRM som stopper ting til å fungere i Linux, siden Moonlight ikke støtter Silverlight sin DRM. Da er spørsmålet om vi skal støtte et standardisert DRM-format i HTML5 eller om vi skal beholde nettet fritt. 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er vel generell DRM som stopper ting til å fungere i Linux, siden Moonlight ikke støtter Silverlight sin DRM. Da er spørsmålet om vi skal støtte et standardisert DRM-format i HTML5 eller om vi skal beholde nettet fritt. Sjølvsagt vil me ha nettet fritt, men å seie behalde blir vel litt feil, for nettet vert jo mindre og mindre fritt for kvart år, og det er eit langt steg frå der me er no til eit fritt nett. Det måtte ha vore ei alternativ løysning, helst utan DRM, men det er noko ein berre kan drøyme om i desse dagar. Eg veit ikkje kva det skulle ha vore, men skulle ynskt me kunne hatt ei proprietær løysning, slikt at me og kunne ha benytta oss av tenester som Netflix o.l. i Linux. @coyotemannen: Dei reklamevideoane er vel på pc og..? Og ja, irriterande er det, sjølv om det heldigvis ikkje er alle videoar som har det.. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg har klart å legge fra meg 800kr i lapper et eller annet sted i leiligheten, men jeg aner faen ikke hvor. Har forsøkt å huske hvor i flere uker nå. Helvete altså. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sjølvsagt vil me ha nettet fritt, men å seie behalde blir vel litt feil, for nettet vert jo mindre og mindre fritt for kvart år, og det er eit langt steg frå der me er no til eit fritt nett. Det måtte ha vore ei alternativ løysning, helst utan DRM, men det er noko ein berre kan drøyme om i desse dagar. Eg veit ikkje kva det skulle ha vore, men skulle ynskt me kunne hatt ei proprietær løysning, slikt at me og kunne ha benytta oss av tenester som Netflix o.l. i Linux. @coyotemannen: Dei reklamevideoane er vel på pc og..? Og ja, irriterande er det, sjølv om det heldigvis ikkje er alle videoar som har det.. Jeg savner ikke Netflix da jeg kan få tak i videoer som er både av høyere kvalitet og i et fritt format andre steder på internett. Skal Netflix få meg som kunde så må de gi meg en grunn til at jeg skal betale 50kr(?)/mnd for noe. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er det som er så idiotisk. Alt som er tilgjengelig på Netflix er tilgjengelig for piratene i langt bedre kvalitet allerede. Hvorfor i h... skulle noen gidde å rippe ting fra Netflix i pirqatøyemed? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Det er sikkert fordi de må slikke rompen til produsentene og garantere at de kan verne om mediet når de skal publisere det på vegne av dem. Endret 18. mars 2013 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Samme gjelder for så vidt HBO Nordic, jeg bruker det mest av alt fordi jeg synes det er praktisk, men da jeg var hos en tjommi og skulle se på Flight of the Conchords måtte vi installere DRM og greier. Hva i all verden, seriene er jo ute på torrent før de kommer på Nordic uanz og jeg vedder på at det finnes en måte å lure seg rundt DRMen på uanz om man bare prøver så det er jo helt poengløst Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Må si at det irriterer meg noe jævlig at jeg nå vet at denne karakteren- http://www.facebook....ialJarlAndersen finnes etter han dukka opp på facebook-feeden min. Fuck menneskeheten. Endret 18. mars 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Må si at det irriterer meg noe jævlig at jeg nå vet at denne karakteren- http://www.facebook....ialJarlAndersen finnes etter han dukka opp på facebook-feeden min. Fuck menneskeheten. Ja, enig der. Hvorfor irriterer han deg? Jeg personlig sliter med å finne ord til å forklare hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hva gjør at folk tror det er en menneskerett å kunne laste ned ting ulovelig? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Å være villig til å laste ned ulovlig, og å tro det er en menneskerett er vel to helt forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Må si at det irriterer meg noe jævlig at jeg nå vet at denne karakteren- http://www.facebook....ialJarlAndersen finnes etter han dukka opp på facebook-feeden min. Fuck menneskeheten. Hvem er det og hvorfor burde jeg bry meg? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Når du prøver å finne en torrent med Shinedown - Diamond Eyes for å høre på trening også finner du han faen ikke, vurderer seriøst og betale for den! Edit: Tåpelige greier, finner den bare i flac og hd musikkvideo, FML liksom Last den ned i flac, da. Og konverter til ønsket format. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvem er det og hvorfor burde jeg bry meg? Jeg vet da faen ikke hvem han er eller hvorfor du skulle bry deg (viste ikke det var din egen tråd) Personlig irriterer han meg fordi han dukket opp i baris på facebook feeden min. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Du trenger ikke å bli butthurt, jeg bare lurte på hvem det var 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 http://www.facebook....ialJarlAndersen JB-wannabe 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Skikkelig babemagnet han der 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå