Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Et kjært barn har mange navn. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ikke noe galt i det om man overhodet ikke har interesse i å sitte ute, stå på ski eller grille. Jeg blir irritert av folk som mener at det å stå på ski er noe alle nordmenn bør gjøre fra tid til annen, og som mener at de som ikke vil er det noe galt med?.. Jeg har ikke noe i mot folk som spiller, gjør det selv. Men synes ikke du dette er litt dyster lesing? http://www.firda.no/nyhende/article6546751.ece Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Å få beskjeder på veldig kort varsel..... 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Er du transeksuell? nei men det høres deilig ut å skvise puppene mot hverandre også ta på de det er litt som å ha 3 tisser (2pupper + tiss) 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg har tits, steinharde vel å merke! Edit: Dårlig grammatik. Endret 14. mars 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 nei men det høres deilig ut å skvise puppene mot hverandre også ta på de det er litt som å ha 3 tisser (2pupper + tiss) Vel er det ikke det transseksuelle har? Jeg mente det ikke som en dizz, jeg mente det som ett seriøst spørsmål. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har tits, stein harde vel å merke! Hvorfor har Stein puppene dine? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nå er jeg litt under middels god i norsk.. Heter det ikke "harde" ?? Wtf. Har de? Hare? Harepus? lulz. Enlighten me! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vaske opp dørslag for hånd. Helvete heller. Først så vil ikke matrestene ut. Du bare dytter de fra ett hull til et annet med oppvaskbørsta i en evighet. Så skal du skylle ut såpa. Strålen med vann går selvfølgelig rett gjennom alle hullene uten å bli spredt, så her skal det jobbes! Jeg personlig styrer unna dørslag så lenge som mulig, men det gjør visst ikke alle andre i huset.. Og over til noe annet: tullingen i bilen som skulle svinge foran trikken jeg satt på: "Ja, det er jo bare en trikk, her rekker jeg nok å svinge!!" Nei det gjør du ikke. Trikken kjørte inn i den jævla bilen din og det endte opp med at jeg ikke rakk en langdistansebuss. Så nå må jeg ta en som går midt på natta for å rekke min avtale i morgen tidlig. Greatness! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 at gutter ikke har pupper Jeg har pupper, vil du se? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har pupper, vil du se? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noe sånt, bare ekstra mye fett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Filmer der helten dør på slutten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 at gutter ikke har pupper for under 24 timer siden så jeg en dud spille gitar så daiene disset 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Steinharde i ett ord. You are my candy girl and you got me wanting you! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Folk på jobb og slike steder du er nødt å gå, som alltid skal spør om "hva skal du i påsken?" "Skal du reise noe sted?", "Hvor skal du hen på ferie?" For jeg hater å svare på slikt til folk som ikke har noe med det, men kan ikke godt si det heller Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Seriøst? Gjør det bare for å være hyggelig. Synes det er drittgøy når folk spør om det, for da kan jeg skryte av hvor jeg skal. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Seriøst? Gjør det bare for å være hyggelig. Synes det er drittgøy når folk spør om det, for da kan jeg skryte av hvor jeg skal. Da vil jeg tippe de fleste angrer på de spurte deg. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå