Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At cd-stasjonen i dataen har gitt seg. Greit nok, den er jo 6-7 år gammel, men fortsatt kjipt. Skulle gjerne ha brent noe nå. Problemet er at den bruker IDE og de kan vel ikke kjøpes lenger, annet enn eBay osv. Ikke har jeg ledige S-ATA kontakter heller.

Jaja, da har jeg kanskje grunn til å oppgradere maskinen litt da. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Hvor er bomben jeg bestilte?! Tenkte å utrydde så mye som mulig av den katolske kirke, så da hadde det vært fint om den gikk av i Vatikanet nå i kveld. Må jo starte et sted, så da kan vi ta katolikkene først.

Vi lever i 2013, at det "store" som skjer i år er at vi får en ny Pave, som er "det menneske nærmest gud" er for meg helt på trynet.

Det værste er at de sier at det er Gud som valgte hvem som skulle være pave, hvorfor i svarte faen må en gjeng sullemikker samles for å finne ut hvem det skal bli da? Det blir litt motsigende føler jeg.

Men, man kan vel ikke forvente noe mer av religiøse! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Du kan jo dele cd stasjon over nettverk fra en anen maskin da. Så om du har en bærbar pc så er det ikke krise.

Aner ikke åssen jeg gjør det... Dessuten så tror jeg ikke den gamle sliteren av en bærbar klarer en fil på over 7GB når jeg har rundt 1G ledig med plass. :p

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Vi lever i 2013, at det "store" som skjer i år er at vi får en ny Pave, som er "det menneske nærmest gud" er for meg helt på trynet.

Det værste er at de sier at det er Gud som valgte hvem som skulle være pave, men hvorfor i svarte faen må en gjeng sullemikker samles for å finne ut hvem det skal bli da? Blir litt motsigende føler jeg.

Det finnes hundrevis av millioner som ser på det her som en enormt stor begivenhet. La de kose seg med det, så kan vi heller kose oss med at Mars er nå bekreftet til å ha tidligere kunne støttet liv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De slo jo det jo opp i det vide og breie når han der NASA-forskeren forsnakket seg litt og omtalte gjennombrudd i fjor høst. Nå når de faktisk har et gjennombrudd som er interessant for andre enn geologer er det eneste jeg finner en video på BT. De har ikke giddet å skrive artikkel engang.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke dette slått mer opp i norsk media?

*shrug*

Er nok fordi de ikke forstår hvor mye det faktisk har å si.

Før, så hadde vi én planet med liv på, i et univers med "uendelig" mange stjerner og planeter. Vi har null peiling på hvor ofte "vår planet" kan forekomme.

Nå, har vi to planeter som har kunnet eller kan støtte liv. Og det bare i ett solsystem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper vi i fremtiden graver frem fosiler av mennesker på Mars.

Mars var sikkert akkurat som planeten vi sitter på i dette øyeblikk, men menneskene på Mars utviklet seg så langt (ca 20år lenger en det vi er nå) at deres "folkevalgte" ødela internett med Sopa, Acta, Datalagringsdirektiv, Overvåkning og sensur.

Noe som endte i store opprør over hele Mars, som igjen ende med Atomkrig, noe som igjen resulterte i at alt liv ble sprengt i filler!

Det er jo derfor Mars er rød, fordi alle bombene ødela alt.

Signed: Kjetil Eikevik

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var skidag på skolen i dag. Ble litt overrasket da jeg så fire gutter som hadde med seg PC og godteri opp på skisenteret, hvor de dermed satt i varmestuen og spilte CS.

http://www.firda.no/nyhende/article6546751.ece

"Ungdom har fysikk som 70-åringar"

Joda, det er greit å spille - men det får da finnes grenser. Det er virkelig litt trist å se utviklingen. Istedenfor å sitte ute i steikende fint solvær, grille og stå på ski - om enn kun i fire timer, så foretrekker man å sitte inne og spise sjokolade og spille på PC-en.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...