Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fiskekaker

 

Har tilgode og smake en som er "god" greit at jeg aldri har smakt en direkte stygg en heller men forstår ikke hvordan det går an å lage noe så kjedelig, og uansett hvor fancy de markedsfører de "Sydspanske fiskebrugere med solmarinerte japapenos" Smaker fortsatt like jævla kjedelig, kjedelig tekstur, kjedelig smak, kjedelig konsistens.

 

Og jeg er forøvrig godt over gjennomsnittet glad i kjedelig mat, kan bare ikke fordra fiskekaker.

Lenke til kommentar

Det verste er når folk sier "Prøvd de der nye fiskeburgerne på rema1000 etc. sinnsykt gode"

og jeg tenker "tja" men forstår egentlig i det jeg tar de ut av pakken at det er samme driten i ny embalasje.

 

 

Nå kjenner ikke jeg reglene til hva som kan lovlig kalles burger men kjenner ikke noe merkbar forskjell i "fiskeburgere" og fiskekaker, ja ok kansje litt mer krydder, men thats it.

 

 

Problemet med fiskekaker i mine øyne er ikke at det er kjedelig, men at det smaker helt for jævlig. Brekker meg bare ved tanken.

Hah, så smakløst fiskekaker er så vil jeg si det er ganske godt gjort.

 

 

Fisk skal spises som ekte fisk.

Amen, eller man kan forøvrig lage fiskeburgere/fiskekaker skikkelig selv, men det klarer faen meg ikke daglivarebutikkene.

Lenke til kommentar

At jeg har fått Diabetes Type II, jeg må unngå all sukker fra nå av.

Er enda vanskeligere når familien min mesker og godter seg med sjokolade, brus, boller, kringler som gjør at dem frister meg!

 

Så kommer jeg stupende frem med en gulrot eller et eple samt et glass vann... :p

Pft, jeg spiser ikke godteri og jeg har ikke diabetes.

Ikke få meg til å begynne med å forklare hvor mye jeg sliter med å få meg ligg

Sup, baby.

Lenke til kommentar

Trøtthet + fikling med mobilen = glemme og gå av på t-banen. Fikk meg litt ekstra gåtur i denne kulden.

<Uff det hender det at jeg også gjør, bare med buss fordi vi ikke har t-bane i Bergen. Sist var vinteren 2011, nyttårsaften. Jeg skulle til en tjommi som bor på NHH, så jeg går til buss-stoppet ved Banken & Galleriet og tar første buss som kommer og finner frem mobilen og spiller litt Sudoku. Sudokuen var vrien så jeg satt nå der og fiklet ganske lenge og da jeg endelig ser opp fra mobilen innser jeg at jeg ikke kjenner meg igjen, blandt annet fordi det er helt mørkt, så jeg spør bussjåføren om vi hadde passert NHH og ja det hadde vi, du er på Eidsvåg nå, gutt sa han så jeg gikk da av sporenstreks. Ute var det helt mørkt og nesten ingen biler skjørte forbi en vanligvis ganske så trafikert rute og jeg aner ikke hvor nærmeste bussholdeplass var så jeg måtte svirre rundt der i mørket ganske lenge før jeg fant et holdeplass som ikke tok meg lenger ut på landet, men tilbake til NHH. Og da jeg endelig ankommer tjommien min oppdager jeg at jeg hadde glemt å kjøpe øl!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...