Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hundemennesker irriterer meg veldig. Jeg tenker på de som mener at hunden demmes aldri gjør noe galt og at de har rett til å ta med seg de over alt. Samme fenomen har du med folk med små barn. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 fiskekaker Har tilgode og smake en som er "god" greit at jeg aldri har smakt en direkte stygg en heller men forstår ikke hvordan det går an å lage noe så kjedelig, og uansett hvor fancy de markedsfører de "Sydspanske fiskebrugere med solmarinerte japapenos" Smaker fortsatt like jævla kjedelig, kjedelig tekstur, kjedelig smak, kjedelig konsistens. Og jeg er forøvrig godt over gjennomsnittet glad i kjedelig mat, kan bare ikke fordra fiskekaker. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fiskekaker? More like gummi-/svamp-kaker. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Problemet med fiskekaker i mine øyne er ikke at det er kjedelig, men at det smaker helt for jævlig. Brekker meg bare ved tanken. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fisk skal spises som ekte fisk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det verste er når folk sier "Prøvd de der nye fiskeburgerne på rema1000 etc. sinnsykt gode" og jeg tenker "tja" men forstår egentlig i det jeg tar de ut av pakken at det er samme driten i ny embalasje. Nå kjenner ikke jeg reglene til hva som kan lovlig kalles burger men kjenner ikke noe merkbar forskjell i "fiskeburgere" og fiskekaker, ja ok kansje litt mer krydder, men thats it. Problemet med fiskekaker i mine øyne er ikke at det er kjedelig, men at det smaker helt for jævlig. Brekker meg bare ved tanken. Hah, så smakløst fiskekaker er så vil jeg si det er ganske godt gjort. Fisk skal spises som ekte fisk. Amen, eller man kan forøvrig lage fiskeburgere/fiskekaker skikkelig selv, men det klarer faen meg ikke daglivarebutikkene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) At jeg har fått Diabetes Type II, jeg må unngå all sukker fra nå av. Er enda vanskeligere når familien min mesker og godter seg med sjokolade, brus, boller, kringler som gjør at dem frister meg! Så kommer jeg stupende frem med en gulrot eller et eple samt et glass vann... Endret 13. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Aspartam er jo ganske digg det å da Edit: Men irriterer meg fortsatt over fiskekaker. (holder meg på subjekt) Endret 13. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Free speech don't apply bro... Vi lever i ett sensurhelvete Endret 13. mars 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 snip bilde Den typen reklamer gjør meg irritert, fordi jeg vil ikke ha sex med stygge jenter, punktum. Stygge jenter tenner meg ikke, forstår ikke hvordan de kan få noen klikk. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Warface... Lurer på hvilket hull Crytek dro scripting og AI programmerene sine fra. Det er beta, men makan til makkverk av AI og elendige scriptede events skal man faen meg lete lenge etter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Egentlig like greit at man ikke kan skrive kommentarer, men det er dritirriterende at man ikke kan lese. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Egentlig like greit at man ikke kan skrive kommentarer, men det er dritirriterende at man ikke kan lese. Aww, redd for at noen skal si en mening du ikke er enig i? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 At jeg har fått Diabetes Type II, jeg må unngå all sukker fra nå av. Er enda vanskeligere når familien min mesker og godter seg med sjokolade, brus, boller, kringler som gjør at dem frister meg! Så kommer jeg stupende frem med en gulrot eller et eple samt et glass vann... Pft, jeg spiser ikke godteri og jeg har ikke diabetes. Ikke få meg til å begynne med å forklare hvor mye jeg sliter med å få meg ligg Sup, baby. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Trøtthet + fikling med mobilen = glemme og gå av på t-banen. Fikk meg litt ekstra gåtur i denne kulden. Endret 13. mars 2013 av Myst Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Aww, redd for at noen skal si en mening du ikke er enig i? Huh? Jeg er ikke bruker der så jeg behøver ikke å bry meg over sånt. Pleier bare å ha det gøy å lese alle kommentarene på slike steder. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Trøtthet + fikling med mobilen = glemme og gå av på t-banen. Fikk meg litt ekstra gåtur i denne kulden. MEN så er det sooool Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Trøtthet + fikling med mobilen = glemme og gå av på t-banen. Fikk meg litt ekstra gåtur i denne kulden. <Uff det hender det at jeg også gjør, bare med buss fordi vi ikke har t-bane i Bergen. Sist var vinteren 2011, nyttårsaften. Jeg skulle til en tjommi som bor på NHH, så jeg går til buss-stoppet ved Banken & Galleriet og tar første buss som kommer og finner frem mobilen og spiller litt Sudoku. Sudokuen var vrien så jeg satt nå der og fiklet ganske lenge og da jeg endelig ser opp fra mobilen innser jeg at jeg ikke kjenner meg igjen, blandt annet fordi det er helt mørkt, så jeg spør bussjåføren om vi hadde passert NHH og ja det hadde vi, du er på Eidsvåg nå, gutt sa han så jeg gikk da av sporenstreks. Ute var det helt mørkt og nesten ingen biler skjørte forbi en vanligvis ganske så trafikert rute og jeg aner ikke hvor nærmeste bussholdeplass var så jeg måtte svirre rundt der i mørket ganske lenge før jeg fant et holdeplass som ikke tok meg lenger ut på landet, men tilbake til NHH. Og da jeg endelig ankommer tjommien min oppdager jeg at jeg hadde glemt å kjøpe øl! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Oi der var det noen flaue tabber, bare ignorer det, det er fordi jeg har tatt en pille som gjorde meg litt sløv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå