Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at du ikke får til det. Feite jenter irriterer kraftig.

 

 

Obs for Ironivarsel:)

 

Du høres ut som en av de som har sin storhetstid gjennom enten ungdomsskolen eller videregående, og som forfaller etterpå.

 

Irriterer meg at det ikke er irriterende. Obs for ironivarsel!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk med alt for stor arbeidslyst.

Jobber med forskjellige folk fra prosjekt til prosjekt, da vi er et stort firma.

Han jeg jobber med nå kan umulig ha noe liv ved siden av jobben, da han elsker å jobbe sent.

 

Starter 07.00, har over en time med kjøring, så jeg må opp ca 05.30 (han må opp en halvtime før)

Arbeidsdagen slutter 15.30, så med kø så er jeg ikke hjemme før 17.00-17.30, da har jeg altså brukt 12timer av døgnet på jobb, noe som helt sikkert er normalt for alle som pendler.

 

Men om jeg vil hjem 15.30, fordi jeg faktisk trener 5 dager i uken, har dame, verdsetter fritid, osv, så kommer han med dumme påstander om at jeg vil hjem alt for tidlig, og at vi burde jobbe til hvertfall 17.00 (hver bidige dag).

 

Ser jeg kom med et dårlig eksemplel her, men min holdning til livet er at jeg gjør den jobben jeg MÅ, utover det så gir jeg blanke faen i arbeidsmoral.

Jeg er KUN interessert i å tjene så bra at jeg kan leve et godt liv hvor jeg verdsetter FRITID, før alt annet.

 

Hva er det med mennesker som ikke liker å gjøre det de vil? Hvorfor har så mange en konkurranse om å jobbe mest mulig?

Er det virkelig det livet handler om, å offre seg mest mulig for et samfunn hvor verdier og eiendeler er elendig fordelt?

Jeg bare fatter det ikke

 

YOLO ass!! :shrug:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg glemte å melde fra om flytting til Teklubben, og fikk først nå mail fra de direkte om mangel på betaling på forrige medlemspakke. Tydeligvis har de nye eierne av forrige leilighet tatt inn både pakke og purringer uten å bry seg med å si fra til Postens kontor knappe kilometeren unna. Flott! 300kr fattigere og jeg får ingenting for dem. Akkurat det jeg trenger nå.

 

Noen kommer til å få besøk i nærmeste fremtid, og det er mulig de blir en postkasse fattigere.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Akkurat hva er det som ikke virker? Sjekket sikringen?

 

Nei vet ikke jeg, vindusviskerene var på mens dem var frosset fast, og nå funker dem ikke. (var ikke jeg som skrapte bilen bare så det er sakt, jeg gjør ikke slike feil) Men helt sikkert ikke en sikring.

 

:(

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Du høres ut som en av de som har sin storhetstid gjennom enten ungdomsskolen eller videregående, og som forfaller etterpå.

 

Irriterer meg at det ikke er irriterende. Obs for ironivarsel!

 

Du er bare irriterende snål, veeet, du sliter litt, helt greit da med noen apropo, "jeg er like morsom som deg", fraser;)

Lenke til kommentar

Du er bare irriterende snål, veeet, du sliter litt, helt greit da med noen apropo, "jeg er like morsom som deg", fraser;)

 

Ja, jeg sliter sikkert, fordi jeg aldri har brydd meg om å være "populær", når grunnlaget av å være "populær" som regel er å være overfladisk, og se på andre pga vekt, interesser ol.

 

Må si du tok meg der. Faen as. Busted.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Ja, jeg sliter sikkert, fordi jeg aldri har brydd meg om å være "populær", når grunnlaget av å være populær som regel er å være overfladisk, og se på andre pga vekt, interesser ol.

 

Må si du tok meg der. Faen as. Busted.

 

Godt noen tar deg;)

 

hehe, er det slik her inne at alle skal ta ting bokstavlig, selv for en klar indikasjon på det motsatte?

:)

Lenke til kommentar

Nei vet ikke jeg, vindusviskerene var på mens dem var frosset fast, og nå funker dem ikke. (var ikke jeg som skrapte bilen bare så det er sakt, jeg gjør ikke slike feil) Men helt sikkert ikke en sikring.

 

:(

Sikkert motoren som er gåen. Skru den ut, åpne den og puss den innvendig. sett den sammen igjen og sett strøm direkte på den, med feks en batterilader og to skruer. Fungerte på min.

 

Hundemennesker irriterer meg veldig. Jeg tenker på de som mener at hunden demmes aldri gjør noe galt og at de har rett til å ta med seg de over alt. Jeg hadde ikke noe imot å sparke en hund som dreiv å beit meg i leggen. Like før jeg gjorde det samme med eieren også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...