Jarmo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hepp! Da fikk en bruker ferie fra forumet for spamming i denne tråden. Neste mann i mølla? Admin. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hepp! Da fikk en bruker ferie fra forumet for spamming i denne tråden. Neste mann i mølla? Admin. Noe som irriterer meg er at når du først skriver dette, så vil du ikke fortelle navnet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Irriterer meg grenseløst at folk fortsetter å spamme her uten videre. Now, back to work.. Se der, ------------------------------------------------------------> ontopic.. ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Sist gang en moderator prøvde å få denne tråden "on-topic" så endte det opp med at vi stengte hele tråden og opprettet dette vi nå kaller v2.0. Er dette on-topic nok? Endret 11. mars 2013 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 for å ikke være off topic så ble jeg litt irritert når jeg så at klokka er 23 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hepp! Irriterer meg ikke i det hele tatt at en bruker til fikk ferie for ot. Neste mann i mølla? Admin Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hepp hopp, får ikke sove selv om jeg var oppe i 6 tia i mårrest. VIL SOOOVE Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 det er en kjiip rytme å komme inn i. snakka med en som sa at det funker å holde pusten om man prøver å sove. Lenke til kommentar
obi-won-kenobi Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 hva er det dere krangler om egentlig kan ikkw dere bare slappe av og leve i hormoni også videre lmau irriterer meg over at denne tråden er så off toppic Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 du må være mer irritert ellers får du muligens forumferie. og jeg irriterer meg over at det er seint nå 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 det er bare å begynne å grue seg mohahaha hater myggstikk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Fant en lommebok på fortauet, fant ut hvem som eide den og leverte den tilbake. Så ble jeg beskyldt for å ha tatt pengene som tydeligvis hadde vært i den. Jævla greit altså. 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det snør. Jeg vil ha vår! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fant en lommebok på fortauet, fant ut hvem som eide den og leverte den tilbake. Så ble jeg beskyldt for å ha tatt pengene som tydeligvis hadde vært i den. Jævla greit altså. Ærlighet varer lengst, ikke sant! Fy faen for en tulling han der karen, var vel bare noen som fant den før deg og tok pengene og så lempet fra seg lommeboken Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det irriterer at det nesten ikke er ett eneste sted på hele skolen hvor det er mulig å være i fred, jeg blir konstant motvillig nødt til å omgås større forlemengder. Jeg har heldigvis lesesalen, hva skulle jeg gjort uten den. Selv om det sitter noen der omtrent hver gang jeg kommer inn, er det mennesker som også ønsker fred og ro, som ikke eksisterer andre steder i bygget. Men likevel, er det virkelig ikke mulig å finne et sted å være alene på en skole? Er det noen som har noen tips? På den forrige skolen jeg gikk på, var det et sted i kjelleren hvor det var fredelig, men her jeg går nå er det toaletter, garderober og kantine i kjelleren 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Irriterer meg at jeg ikke har fått lappen enda. Hadde sjangsen til å teste en snasen BMW 320 E36 i går. Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Det irriterer meg at jeg ikke klarer å bli kvitt fettet på magen :/ Irriterer meg at du ikke får til det. Feite jenter irriterer kraftig. Obs for Ironivarsel:) Endret 12. mars 2013 av Zenzer 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Feite jenter gjør meg glad, siden jeg blir så slank og fin og søt ved siden av dem. Irriterer meg at vindusviskerene på bilen ble ødelagt i mårrest. Dritt. Håper det ikke snør når jeg må ut og kjøre de neste dagene, lolololol. Krasjer vel og dauer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå