Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Diskusjons forslag på hva du vil like er basert på hvilke foraer du poster i, ikke noe dyper enn det

Sånn kan det gå når du får sving på ræva. Ei diger slegge som knuser stoler til ved.

Jeg ødela ikke egentlig stolen med en sleggeaktig ræv, den er bare mange år gammal og billig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over til noe mer alvorlig

Da jeg var innom Rema1000 idag for å kjøpe en ny haug med delfin-safe tunfiskbiter i vann oppdaget jeg til min store fortvilelse at de Delfin-trygge tunfiskbitene i vann var blitt byttet ut med dobbelt så billige thailandske bokser WTF

Jeg synes 5-7kr er billig nok for tunfiskbokser, og betaler gjerne noen ekstra slanter for å kunne nyte de med god samvittighet vel vitende om at jeg ikke er med på å bidra utrydding av delfiner.

Ente opp med å kjøpe en eske med mye dyrere tunfisk i olje for å beskytte de stakkars delfinene, og håper forøvrig alle her inne også gjør det.

Lenke til kommentar

wtf ustabilt nett lol, nei nå går jeg å legger meg så sent som det begynner å bli sånn at jeg ikke ender opp med å sove hele dagen i morgen og får gjort litt produktive saker også!.

Mikroernæringsstoffer? Hva i all verden.

Nei, jeg sikter til miljøhensyn. Tunfisk er latterlig overfisket.

Men når man kjøper de som er miljø-stempla kan man vel ha god samvittighet?

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Irriterer meg at ikke det oppføres en offentlig gapestokk for slike ting.

Men er vel oppmerksomheten de ønsker...

Man har jo utestenging som straff, etter min mening burde dette brukes oftere. Det irriterer med spam i tråden, sånn nå er jeg innenfor. F.eks 1 dag første gang, 2 dager andre gang osv osv. Til slutt blir det rimelig lang pause fra forumet for en små "tabber", men likevel kommer du ikke opp i høy straff for liten ugjerning med mindre du gjør det ofte. Og da er det til pass for deg.

Lenke til kommentar

Har bihulebetennelse, føles ut som noen har knust en stor isblokk over pannen min. Samtidlig som jeg har tidenes menstruasjonssmerter, klarer ikke å stå oppreist engang. Au.

E: Besvimte før jeg fikk i meg smertestillende. Forhåpentligvis Paralgin Fortê denne gangen. Frister lite å være et par dager på sykehuset, fordi om jeg får morfin.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Jeg var ute og trente litt, jogget en tur og ja litt styrke. Da jeg kom hjem var allt varmtvannet borte og vi fant ut at varmtvannsberederen ikke funka. Jeg hadde da iskaldt vann som jeg ikke takla dusje i, så vaska meg bare med det og dusja på skolen etter gymtimen med en gang. (Gikk bra og lukta ikke noe siden spurte noen venner og de kjente ikke noe før jeg hadde dusja heller) Men det var veldig irriterendes!

Går nok til en venn og dusjer der i morra/overimorra elleno om ikke er fikset snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...