cowboy bob Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Diskusjons forslag på hva du vil like er basert på hvilke foraer du poster i, ikke noe dyper enn det Sånn kan det gå når du får sving på ræva. Ei diger slegge som knuser stoler til ved. Jeg ødela ikke egentlig stolen med en sleggeaktig ræv, den er bare mange år gammal og billig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Over til noe mer alvorlig Da jeg var innom Rema1000 idag for å kjøpe en ny haug med delfin-safe tunfiskbiter i vann oppdaget jeg til min store fortvilelse at de Delfin-trygge tunfiskbitene i vann var blitt byttet ut med dobbelt så billige thailandske bokser WTF Jeg synes 5-7kr er billig nok for tunfiskbokser, og betaler gjerne noen ekstra slanter for å kunne nyte de med god samvittighet vel vitende om at jeg ikke er med på å bidra utrydding av delfiner. Ente opp med å kjøpe en eske med mye dyrere tunfisk i olje for å beskytte de stakkars delfinene, og håper forøvrig alle her inne også gjør det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) wtf ustabilt nett lol, nei nå går jeg å legger meg så sent som det begynner å bli sånn at jeg ikke ender opp med å sove hele dagen i morgen og får gjort litt produktive saker også!. Mikroernæringsstoffer? Hva i all verden. Nei, jeg sikter til miljøhensyn. Tunfisk er latterlig overfisket. Men når man kjøper de som er miljø-stempla kan man vel ha god samvittighet? Endret 10. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 http://suite101.com/article/6-endangered-dolphins-and-porpoise-a20199 Så nei. Og ingen av disse lever i tuna-land. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Heter amerikaniser på norsk. Ironisk nok skriver amerikanere nasjonaliteter med stor forbokstav. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Nei, jeg sikter til miljøhensyn. Tunfisk er latterlig overfisket. Hører dette om alt av ressurser i dag, skogen hogges ned for fort, tunfisk fiskes for fort, vi bruker oljen for fort. Hvis det stemte, hvorfor har vi ikke gått tom for noen av ressursene enda? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har moderatorene tatt ferie? Er jo bare dritt her inne, om dagen. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har moderatorene tatt ferie? Er jo bare dritt her inne, om dagen. De har gitt opp denne tråden. Forståelig, dog. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarmo Skrevet 10. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2013 Stenges for opprydding, skal samtidig vurdere om vi trenger litt opprydding av brukere også. Samme folk som forsøpler tråden hele tiden. Admin 22 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Åpnes igjen.. Merk dere følgende: kun ontopic tillat, har notert opp noen navn så det så.. Admin 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Irriterer meg at tråden var stengt mens jeg irritert over noe jeg ikke husker nå! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Irritert over å drasse på folk som ikke gidder å gjøre en dritt selv. Bruke massevis av min egen energi på folk som ikke bidrar i gruppearbeid samt ta over deres rolle og oppgave. Dritt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Merk dere følgende: kun ontopic tillat, har notert opp noen navn så det så.. Irriterer meg at ikke det oppføres en offentlig gapestokk for slike ting. Men er vel oppmerksomheten de ønsker... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Irriterer meg at ikke det oppføres en offentlig gapestokk for slike ting. Men er vel oppmerksomheten de ønsker... Man har jo utestenging som straff, etter min mening burde dette brukes oftere. Det irriterer med spam i tråden, sånn nå er jeg innenfor. F.eks 1 dag første gang, 2 dager andre gang osv osv. Til slutt blir det rimelig lang pause fra forumet for en små "tabber", men likevel kommer du ikke opp i høy straff for liten ugjerning med mindre du gjør det ofte. Og da er det til pass for deg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Merk dere følgende: kun ontopic tillat, har notert opp noen navn så det så.. Det irriterer meg litt at listen med navn ikke ble lagt ut. Det hadde vært fint å flaue ut de som gjør det. Jeg er sikkert inkludert, haha. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Det irriterer meg litt at listen med navn ikke ble lagt ut. Det hadde vært fint å flaue ut de som gjør det. Jeg er sikkert inkludert, haha. Du var her, du vet hvem som gjorde det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Har bihulebetennelse, føles ut som noen har knust en stor isblokk over pannen min. Samtidlig som jeg har tidenes menstruasjonssmerter, klarer ikke å stå oppreist engang. Au. E: Besvimte før jeg fikk i meg smertestillende. Forhåpentligvis Paralgin Fortê denne gangen. Frister lite å være et par dager på sykehuset, fordi om jeg får morfin. Endret 11. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ved fersk installering av operativsystemet så er det så mange småting som programmer og innstillinger jeg har glemt hva sto på . Og de fleste programmene jeg laster ned går til norskt språk som standard. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg var ute og trente litt, jogget en tur og ja litt styrke. Da jeg kom hjem var allt varmtvannet borte og vi fant ut at varmtvannsberederen ikke funka. Jeg hadde da iskaldt vann som jeg ikke takla dusje i, så vaska meg bare med det og dusja på skolen etter gymtimen med en gang. (Gikk bra og lukta ikke noe siden spurte noen venner og de kjente ikke noe før jeg hadde dusja heller) Men det var veldig irriterendes! Går nok til en venn og dusjer der i morra/overimorra elleno om ikke er fikset snart. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Æsj jeg så en event på facebook jeg hadde lyst til å gå på og så er det studentbevis eller 20 årsgrense og jeg blir 20 før jeg får studiekompetanse så bleh. Hvorfor skal det være så vanskelig å ha det gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå