Constanse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg ikke eier selvdisiplin. Engelskfremføring i morgen, "yeeey"! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At constanse netopp minnet meg på at jeg har RLE foredrag i morgen.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det burde du vært glad for. Nå kan du bli ferdig med det istedenfor å komme å si "nei, jeg glemte det" og få en anmerkning.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg ikke eier selvdisiplin. Engelskfremføring i morgen, "yeeey"! samme her -.- har fremføring om johnny depp. woho. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har ikke skrevet det ferdig! Hoppla. Og basert på tidligere erfaringer kommer jeg i løpet av de ti minuttene til å få panikk (selv om jeg egentlig VET at jeg ikke trenger det), snakke mye raskere enn jeg burde, bytte vilt mellom alle engelskdialekter i UK og få et lite meltdown når jeg får det får meg at crushet mitt syns jeg er en komplett idiot. Men hey, nå som jeg har problemene mine klart for meg, så burde jeg vel klare å unngå dem? Satser på det. 2 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er så møkk lei folk i stillinger som de kan utnytte for å rakke ned på andre. Måtte de brenne. 4 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At constanse netopp minnet meg på at jeg har RLE foredrag i morgen.. Og der minnet du meg på at jeg har fransk muntlig høring i morgen... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det burde du vært glad for. Nå kan du bli ferdig med det istedenfor å komme å si "nei, jeg glemte det" og få en anmerkning.. printa litt ut fra wiki.. da er jeg KLAR! 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg er dritt trøtt, har tentamen imårra og absolutt ikke gidder å legge meg Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hver dag tenker jeg at jeg skal legge meg senest klokka ti, og hver dag legger jeg meg senere enn tolv. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kvinnfolk som ljuger til hverandre for så rette alt mot mannen som prøvde å få alt til og fungere dem imellom. Yay.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hybelfolka jeg bor med syntes det var en gøy idé å ha et race gjennom gangen ved å bruke kontorstoler. Rett utenfor døren min. Når jeg skal sove -_- Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ustabile personer som klikker i vinkel for ingenting. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ustabile personer som klikker i vinkel for ingenting. Den der kjenner jeg litt for godt til. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Irriterer meg over da det er en liten vennegjeng på en buss som er på vei til å bli full, men fortsatt sitter de i hver sin 2seter. De kan nå vel for faen sette seg sammen og åpne en plass for noen andre istedenfor at noen spør om å sitte ved siden av de, og da har de plutselig en person imellom seg. nei. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det som irriterer meg nå er at hodet mitt er sprengfullt av tanker. Har vært en god kjæreste i et forhold der det motsatte kjønn ikke har klart og holde seg innenfor noe av det som kan kalles normalt. Alt er ødelagt. Det som irriterer meg er hodet mitt. Skulle ønske jeg kun levde på instinkt og ikke beviste handlinger.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Irriterer meg over da det er en liten vennegjeng på en buss som er på vei til å bli full, men fortsatt sitter de i hver sin 2seter. De kan nå vel for faen sette seg sammen og åpne en plass for noen andre istedenfor at noen spør om å sitte ved siden av de, og da har de plutselig en person imellom seg. nei. edit: Fail, leste ikke hele innlegget -.- Endret 10. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva? Kommer han ikke? Men... hæ? Har det ikke ligget litt i kortene at han ikke kommer? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kommr inte negern Obama? Eller är det nån guling nu? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ..eller kanskje en nazistisk svenske? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå