Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke skrevet det ferdig! Hoppla. Og basert på tidligere erfaringer kommer jeg i løpet av de ti minuttene til å få panikk (selv om jeg egentlig VET at jeg ikke trenger det), snakke mye raskere enn jeg burde, bytte vilt mellom alle engelskdialekter i UK og få et lite meltdown når jeg får det får meg at crushet mitt syns jeg er en komplett idiot.

Men hey, nå som jeg har problemene mine klart for meg, så burde jeg vel klare å unngå dem? Satser på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg over da det er en liten vennegjeng på en buss som er på vei til å bli full, men fortsatt sitter de i hver sin 2seter. De kan nå vel for faen sette seg sammen og åpne en plass for noen andre istedenfor at noen spør om å sitte ved siden av de, og da har de plutselig en person imellom seg. nei.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg nå er at hodet mitt er sprengfullt av tanker. Har vært en god kjæreste i et forhold der det motsatte kjønn ikke har klart og holde seg innenfor noe av det som kan kalles normalt. Alt er ødelagt. Det som irriterer meg er hodet mitt. Skulle ønske jeg kun levde på instinkt og ikke beviste handlinger..

Lenke til kommentar

Irriterer meg over da det er en liten vennegjeng på en buss som er på vei til å bli full, men fortsatt sitter de i hver sin 2seter. De kan nå vel for faen sette seg sammen og åpne en plass for noen andre istedenfor at noen spør om å sitte ved siden av de, og da har de plutselig en person imellom seg. nei.

edit: Fail, leste ikke hele innlegget -.-

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...