Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 WHEN YOU SEE IT! Eller så er jeg bare trøtt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Akkurat der synes jeg det er vilt nok at han har på seg en jævla sel Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Nå spoila du hele greia, da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Nå spoila du hele greia, da. Trodde kanskje du så noe annet, er litt trøtt selv Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Trodde kanskje du så noe annet, er litt trøtt selv Nei, jeg brukte sånn 20 sekunder på å se det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Nei Eh, jo. Det sier meg at han henger veldig mye i OT-baren. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Den nye norske reklamen før youtubevideoer for tiden, den animerte driten som sier "VENT, STOPP, IKKE TRYKK DER, IKKE TRYKK DER" Referer til "skip annonse" greia, jeg klikker hver gang fordi jeg hater den lille dritten som maser på meg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Den nye norske reklamen før youtubevideoer for tiden, den animerte driten som sier "VENT, STOPP, IKKE TRYKK DER, IKKE TRYKK DER" Referer til "skip annonse" greia, jeg klikker hver gang fordi jeg hater den lille dritten som maser på meg. AdBlock er din venn. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 FACK! Det har begynt å snø her tross for at det har vært dritfint vær og knallvarmt de siste dagene! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 satt meg på stolen og så ble den ødelagt, faen!! Jævla ikea eller bohus eller hvor faen jeg fikk stolen ifra, fra nå av kjøper jeg bare amerikansk kvalitet, de vet å verdsette en tung voksen mann på noen og hundre kilo istedenfor disse pinnestolene som lages i norge Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sånn kan det gå når du får sving på ræva. Ei diger slegge som knuser stoler til ved. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 satt meg på stolen og så ble den ødelagt, faen!! Jævla ikea eller bohus eller hvor faen jeg fikk stolen ifra, fra nå av kjøper jeg bare amerikansk kvalitet, de vet å verdsette en tung voksen mann på noen og hundre kilo istedenfor disse pinnestolene som lages i norge Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Irriterer meg at jeg får så mye reklame på nettsider..... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Inneholder bare masse spionprogram akkurat som CCleaner og Spybot... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skaff deg en nettleser med innebygget reklamesperre. Opplev lykke. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Det finnes ikke, ville vært mot markedets hensikt og idag har markedet all makt... Irriterer meg at det er 2013, men følelsen av at vi lever i 1984.. Irriterer meg også at folk hele tiden tillegger meg politiske standpunkt som jeg ikke har. Endret 9. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det finnes ikke, ville vært mot markedets hensikt og idag har markedet all makt... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Unnskyld at det var hva for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå