Estella! Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen i nabolaget hadde ett behov for å skyte opp raketter kl 22 i dag. Katta mi lå 1time under sofan og var livredd. Det er også mange barn som sover på den tiden + folk som lufter hundene sine :realmad: 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 finn ut hvem og lever anmeldelse . Det er jo egentlig ulovlig på denne tiden av året. Å finne ut hvem burde ikke være for vanskelig heller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 http://www.dagbladet.no/2013/03/07/nyheter/buss/samferdsel/trafikk/overvekt/26072067/ Han der irriterer så sykt Kanskje ta sykkelen i stedet da vettu. Trokke du har vondt av det 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Å handle fra nettsjapper og så la det gå flere uker uten at du hører noe. Purrer på dem, null svar. Finner ut at nettsidene er nede, men at Facebook- og MySpace-sidene purrer og går. Veldig irriterende når du har investert mye penger. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Folk som avslutter setningene med ørten punktum. "Så fint at det gik bra........." Hva er poenget?! tror det har noe med måten du ville sagt det på, f. eks hvis jeg sier: Jeg har det bra...... prik prik prik, det kan si noe om at alt kanskje ikke er så bra! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom. I mine øyer blir dette litt som "tenk på barna i Afrika". Så klart må vi prøve å hjelpe så mange som vi kan (Spesielt barn og ungdom), men det er jo ikke til å legge skjul på at det kommer mange inn her i landet som aldri skulle vært her, og selv om du har opplevd noe traumatisk i oppveksten din så kan du ikke gå rundt å gjøre og kreve akkurat hva du vil. Mange Norsk-fødte statsborgere som også har vært gjennom helvete og tilbake. Det er dessverre slik at vi ikke kan redde alle, vi må også ivareta Norske interesse og passe på at vi klarer å opprettholde velferdsstaten - hvis det går til helvete klarer vi ikke å hjelpe noen anyway. Takk for forslaget da, skal sjekke den ut. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 tror det har noe med måten du ville sagt det på, f. eks hvis jeg sier: Jeg har det bra...... prik prik prik, det kan si noe om at alt kanskje ikke er så bra! Vel, regelen er at du aldri skal ha mer enn tre punktum etter en setning eller et ord, det er også forskjellige regler på dette. Som f.eks. når du ikke skriver ferdig et ord, så setter du tre punktum slik som dette: "Kroko...", men når du lar noe ligge oppe til tolkning av andre e.l., bruker du en ellipse, slik som dette: "I kveld kan bli interessant ...". Les mer om ellipsen her. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kommentarfeltet på en kronikk om kvinnedagen i VG irriterer meg. Skjønner ikkje koffor eg gikk innpå engang... Link Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sitter i ventekø på telefon nå. Den jevnlige meldingen dems om muligheten for tilbakeringing når linjen er ledig begynner med at de tar opp røret, så hver eneste gang tenker jeg at endelig er jeg gjennom. I tillegg er summetonen dems sporadisk, og blir stille i noen sekunder i blant, hvor jeg også tenker at jeg er gjennom. Irriterende. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jævla dritt dag... Først har UPS mista snowboardet mitt på Gardermoen ifølge dem, så passer ikke Thule sitt takstativ på bilen fordi forhandleren bestilte feil... Så da blir det ingen tur på fjellet alikevel Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Kommentarfeltet på en kronikk om kvinnedagen i VG irriterer meg. Skjønner ikkje koffor eg gikk innpå engang... Link Syns generelt kommentarfeltene til nettaviser er irriterende. Håper ikke idiotene som skriver der er representative for Norges befolkning. Endret 8. mars 2013 av Barista Bob 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 http://www.dagbladet.no/2013/03/07/nyheter/buss/samferdsel/trafikk/overvekt/26072067/ Han der irriterer så sykt Kanskje ta sykkelen i stedet da vettu. Trokke du har vondt av det Overvektige har ikke rett til å ta bussen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tjukke personer som er så tjukke at de ikke får på seg seler, burde gjøre noe med seg selv. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vi tror du kan like dette... "Penis lukter fisk" Nei. Det sier jo litt om hvilken kategorier du henger mest i. 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tjukke personer som er så tjukke at de ikke får på seg seler, burde gjøre noe med seg selv. Enig! Men før den tid skal de få lov til å kjøre buss. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tjukke personer som er så tjukke at de ikke får på seg seler, burde gjøre noe med seg selv. Det kan jeg være enig i, men det betyr da ikke at de ikke skal få lov til å ta bussen mens de eventuelt velger å gjøre det? 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det sier jo litt om hvilken kategorier du henger mest i. Nei Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tjukke personer som er så tjukke at de ikke får på seg seler, burde gjøre noe med seg selv. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå