Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som avslutter setningene med ørten punktum.

"Så fint at det gik bra........." Hva er poenget?!

tror det har noe med måten du ville sagt det på, f. eks hvis jeg sier: Jeg har det bra...... prik prik prik, det kan si noe om at alt kanskje ikke er så bra!

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom.

I mine øyer blir dette litt som "tenk på barna i Afrika". Så klart må vi prøve å hjelpe så mange som vi kan (Spesielt barn og ungdom), men det er jo ikke til å legge skjul på at det kommer mange inn her i landet som aldri skulle vært her, og selv om du har opplevd noe traumatisk i oppveksten din så kan du ikke gå rundt å gjøre og kreve akkurat hva du vil. Mange Norsk-fødte statsborgere som også har vært gjennom helvete og tilbake. Det er dessverre slik at vi ikke kan redde alle, vi må også ivareta Norske interesse og passe på at vi klarer å opprettholde velferdsstaten - hvis det går til helvete klarer vi ikke å hjelpe noen anyway.

Takk for forslaget da, skal sjekke den ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar

tror det har noe med måten du ville sagt det på, f. eks hvis jeg sier: Jeg har det bra...... prik prik prik, det kan si noe om at alt kanskje ikke er så bra!

Vel, regelen er at du aldri skal ha mer enn tre punktum etter en setning eller et ord, det er også forskjellige regler på dette.

Som f.eks. når du ikke skriver ferdig et ord, så setter du tre punktum slik som dette: "Kroko...", men når du lar noe ligge oppe til tolkning av andre e.l., bruker du en ellipse, slik som dette: "I kveld kan bli interessant ...". :)

Les mer om ellipsen her.

Lenke til kommentar

Sitter i ventekø på telefon nå. Den jevnlige meldingen dems om muligheten for tilbakeringing når linjen er ledig begynner med at de tar opp røret, så hver eneste gang tenker jeg at endelig er jeg gjennom. I tillegg er summetonen dems sporadisk, og blir stille i noen sekunder i blant, hvor jeg også tenker at jeg er gjennom.

Irriterende.

Lenke til kommentar

Kommentarfeltet på en kronikk om kvinnedagen i VG irriterer meg.

Skjønner ikkje koffor eg gikk innpå engang...

Link

Syns generelt kommentarfeltene til nettaviser er irriterende. Håper ikke idiotene som skriver der er representative for Norges befolkning.

Endret av Barista Bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...