Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer noe grenseløst at jeg ikke greier å finne ut hvor jeg ønsker å bo de neste 3 årene.

At det kan være så vanskelig å bestemme seg for et sentralt beliggende tettsted med >35k innbyggere.

Nå er jeg sint! :realmad:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom.

Og i den samme anledningen fikk jeg et brev i går om jeg har rett på behandling fra det offentlige innen om 3 måneder. Det er absolutt nødvendig for meg å få behandling sporenstreks, men nest høyeste prioritering er visst ikke nok. Fuck den rødgrønne regjeringen, de er avskum hele gjengen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom.

Og i den samme anledningen fikk jeg et brev i går om jeg har rett på behandling fra det offentlige innen om 3 måneder. Det er absolutt nødvendig for meg å få behandling sporenstreks, men nest høyeste prioritering er visst ikke nok. Fuck den rødgrønne regjeringen, de er avskum hele gjengen.

Håper det løser seg, og at du får behandlingen du trenger.

Mvh Z

Lenke til kommentar

WHAT? Ett seriøst innlegg fra cowboy bob? Eller er jeg blitt lurt? Kanskje det er på tide med forandring :eek:

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Så er du faktisk inne på selve ''diskusjon.no'' da så slutt å klag og sug kuk.

Hva behager?

Admin har slettet ca ørtenhundre poster dritt-kasting, persondiskusjoner og OT.

Måtte faktisk bruke så mye tid på saken at sletting av brukere går mye, mye fortere!

(Man lærer så lenge man lever..^^)

Vennligst ta dette til etterretning, takk..

Og nå, ------------------------------------------------> ontopic, takk :)

Lenke til kommentar

Helt enig. Dette er mennesker som har gått gjennom et helvete, og så vil folk kaste de ut igjen? Blir kvalm av slike holdninger. Forbanna priviligerte neandertalere. Finnes ikke ett empatisk bein i de kroppene.

Relatert: Myten om den slemme negern irriterer meg.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig. Dette er mennesker som har gått gjennom et helvete, og så vil folk kaste de ut igjen? Blir kvalm av slike holdninger. Forbanna priviligerte neandertalere. Finnes ikke ett empatisk bein i de kroppene.

Relatert: Myten om den slemme negern irriterer meg.

Men de har jo aldri opplevd følelsen av å ikke ha råd til den nyeste mobilen på markedet fordi pappa ikke tjener nok penger. Kjedelig å gå rundt med iPhone 4s når iPhone 5 har kommet ut. Om vi blir kvitt 70% av innvandrerne i Norge trenger vi ikke skatte like mye. Da har kanskje pappa råd til å kjøpe den nyeste iPhonen til meg hvert år. Noe som bare skulle mangle.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir så faens irritert på ny turnus. Begynner rett på kl. 0500 etter hver eneste langfri. Jeg må bruke de to-tre siste dagene av alle langfriperioder på å snu døgnet igjen. Jippi. Bruker egenmelding i dag, for jeg klarer ikke jobbe så trøtt som det her. Planen min om å våkne saklig seint siste fridag og døgne over til jobb neste dag igjen fungerer særdeles dårlig. Det gikk til helvete i går.

Jeg kommer til å jobbe meg ihjel med en turnus som det her. Det kan umulig være sunt for kroppen å variere så mye i søvnmønsteret. Kommer sikkert til å slite med å sove resten av livet, og det er jammen vanskelig nok allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...