Primer4 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 ja liker alt untat rap og country nei Artig, jeg liker nesten eksklusivt kun metal, rap og kåntri. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Asylsøkere får høyere prioritet enn de som trenger helsehjelp. Omfg! 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det irriterer noe grenseløst at jeg ikke greier å finne ut hvor jeg ønsker å bo de neste 3 årene. At det kan være så vanskelig å bestemme seg for et sentralt beliggende tettsted med >35k innbyggere. Nå er jeg sint! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Asylsøkere får høyere prioritet enn de som trenger helsehjelp. Omfg! MEN KREKAR FÅR BLI! NÅ HAR JENSEMANN OG CO DREVET NOK MED DENNE SNIKISMALISERINGEN! NOEN MÅ GÅ AV. NORGE ER DEN SISTE KOMMUNISTSTAT!!! etc. etc. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom. Og i den samme anledningen fikk jeg et brev i går om jeg har rett på behandling fra det offentlige innen om 3 måneder. Det er absolutt nødvendig for meg å få behandling sporenstreks, men nest høyeste prioritering er visst ikke nok. Fuck den rødgrønne regjeringen, de er avskum hele gjengen. 4 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom. Og i den samme anledningen fikk jeg et brev i går om jeg har rett på behandling fra det offentlige innen om 3 måneder. Det er absolutt nødvendig for meg å få behandling sporenstreks, men nest høyeste prioritering er visst ikke nok. Fuck den rødgrønne regjeringen, de er avskum hele gjengen. Håper det løser seg, og at du får behandlingen du trenger. Mvh Z Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom. Og i den samme anledningen fikk jeg et brev i går om jeg har rett på behandling fra det offentlige innen om 3 måneder. Det er absolutt nødvendig for meg å få behandling sporenstreks, men nest høyeste prioritering er visst ikke nok. Fuck den rødgrønne regjeringen, de er avskum hele gjengen. WHAT? Ett seriøst innlegg fra cowboy bob? Eller er jeg blitt lurt? Kanskje det er på tide med forandring Endret 6. mars 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 hender jeg skriver seriøst om samfunnet og sånn. Jeg utnytter gjerne en hver anledning til å skrive drit om politikere Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Så er du faktisk inne på selve ''diskusjon.no'' da så slutt å klag og sug kuk. Hva behager? Admin har slettet ca ørtenhundre poster dritt-kasting, persondiskusjoner og OT. Måtte faktisk bruke så mye tid på saken at sletting av brukere går mye, mye fortere! (Man lærer så lenge man lever..^^) Vennligst ta dette til etterretning, takk.. Og nå, ------------------------------------------------> ontopic, takk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Anbefaler alle som synes asylsøkere er så jævlig drit og at de bør behandles som skitt å lese "In the sea there are crocodiles", er ufattelig for vestlig ungdom å forstå hva enkelte har gått gjennom. Helt enig. Dette er mennesker som har gått gjennom et helvete, og så vil folk kaste de ut igjen? Blir kvalm av slike holdninger. Forbanna priviligerte neandertalere. Finnes ikke ett empatisk bein i de kroppene. Relatert: Myten om den slemme negern irriterer meg. Endret 7. mars 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kontorstolen min siger ned til lågaste stille når eg setter meg på den. Må vente til den er nede for å heve setet igjen. Irriterande. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 mobilen min kobler seg til og av nettet konstant... det er så ustabilt..... Det irriterer meg noe syykt, klarer ikke være på nettet 4 min i strek engang..... -.- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Helt enig. Dette er mennesker som har gått gjennom et helvete, og så vil folk kaste de ut igjen? Blir kvalm av slike holdninger. Forbanna priviligerte neandertalere. Finnes ikke ett empatisk bein i de kroppene. Relatert: Myten om den slemme negern irriterer meg. Men de har jo aldri opplevd følelsen av å ikke ha råd til den nyeste mobilen på markedet fordi pappa ikke tjener nok penger. Kjedelig å gå rundt med iPhone 4s når iPhone 5 har kommet ut. Om vi blir kvitt 70% av innvandrerne i Norge trenger vi ikke skatte like mye. Da har kanskje pappa råd til å kjøpe den nyeste iPhonen til meg hvert år. Noe som bare skulle mangle. 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ei kjerring på jobb som sitter og flirer og kniser -hele tiden-. Spesielt ille er det når man skal prate med henne, det er så man nesten tror man ikke blir tatt på alvor. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det irriterer meg at jeg ikke klarer å bli kvitt fettet på magen :/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vi tror du kan like dette... "Penis lukter fisk" Nei. 7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 http://www.aftenposten.no/meninger/Slik-banaliseres-mediene-7120544.html Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vi tror du kan like dette... "Penis lukter fisk" Nei. Det var jo en gøy tråd Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Blir så faens irritert på ny turnus. Begynner rett på kl. 0500 etter hver eneste langfri. Jeg må bruke de to-tre siste dagene av alle langfriperioder på å snu døgnet igjen. Jippi. Bruker egenmelding i dag, for jeg klarer ikke jobbe så trøtt som det her. Planen min om å våkne saklig seint siste fridag og døgne over til jobb neste dag igjen fungerer særdeles dårlig. Det gikk til helvete i går. Jeg kommer til å jobbe meg ihjel med en turnus som det her. Det kan umulig være sunt for kroppen å variere så mye i søvnmønsteret. Kommer sikkert til å slite med å sove resten av livet, og det er jammen vanskelig nok allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå