Kammizez Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Snakker ikke samliv av noe slag her, dude. Men hun er absolutt vert et hyggelig samvær:) Men ikke i de omgivelsene. Det gjør da ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Eh, danseband er noe av det feteste som finnes http://open.spotify....kTSZFEj8BQD2yVU MOD, mannen er ekkel Det gjør da ikke jeg heller. Nice for ya, næ, får se hva som blir utfallet. Dansegalla blir det ikke, men har et par uker på å ro a i land, så noe skal jeg få til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Eh, danseband er noe av det feteste som finnes http://open.spotify....kTSZFEj8BQD2yVU 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tante og onkel har sikkert alt som finnes av dansebænd plater. De er helt ville på dansebænd. Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Tante og onkel har sikkert alt som finnes av dansebænd plater. De er helt ville på dansebænd. Du føler at opplysningen om din Tante og Onkel, hjelper meg her? :nei2: Vel Endret 6. mars 2013 av Zenzer Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tenkt på noe sånt? Ellers er det jo en genistrek å kjøpe ett reperasjonsobjekt om man ikke har plass å ha den. Edit. har selv både rustsveiset og lakkert et lite partytelt kun med ett lite mag-apparat, kompressor og ett aggregat. Har blant annet også byttet clutch på en fwd i regnvær på grusplatting i kjeledress, KUN viljestyrken det går på. Dette rep-objektet var/er min fyrste bil. Så det var naudsynt å kjøpa han. Då var han også meir i orden, enn han er nå. Gamalbil-sjuke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Snakker ikke samliv av noe slag her, dude. Men hun er absolutt vert et hyggelig samvær:) Men ikke i de omgivelsene. Pingle. Bli med jenta. Dårlig musikk overlever du. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Faen som jeg hater disse små utbruddene mine når jeg er overstressa, går utover uskyldige folk og så får jeg skikkelig dårlig samvittighet resten av dagen.. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jobbe i prosjektgrupper med mennesker som har lite trening i samarbeid. 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Pingle. Bli med jenta. Dårlig musikk overlever du. Hehe Vi får se;) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Er det mulig å like dansebandmusikk uten å være tonedøv og "skadet" i hodet? Jeg er fremdeles traumatisert etter at faren min satte på dansebandmusikk en fredsgskveld i min barndom. Det har gjort meg til den sinte mannen jeg er i dag. Jeg liker kun damer som hører Goa/Psy. Folk som hører danseband har den ene foten i grava og den andre på et bananskall. Endret 6. mars 2013 av BadCat 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 jeg studerer musikk og drømmen min er å bli med i et danseband og gi en plate 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det mulig å like dansebandmusikk uten å være tonedøv og "skadet" i hodet? Jeg er fremdeles traumatisert etter at faren min satte på dansebandmusikk en fredsgskveld i min barndom. Det har gjort meg til den sinte mannen jeg er i dag. Jeg liker kun damer som hører Goa/Psy. Folk som hører danseband har den ene foten i grava og den andre på et bananskall. Liker danseband jeg. Som jeg liker det aller meste annet innen musikk, bortsett fra klassisk, opera og sånn brøling. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Jeg er så jævla pissed akkurat nå, lite søvn og lite mat og jeg har ikke varmtvann fordi blandebatteriet lekker VARMTVANN, WHAT THE HELL og får ikke varmtvann før det er skifta og nå må jeg på jobb snart og jeg vil dusje først men NEIDA FOR FAEN I HELVETE. tell til 10.... DET HJELPER IKKE FORDI jeg er så sulten, trøtt og føler meg ikke så fresh som jeg burde Fikk ikke nok søvn, hele dagen er skakk-kjørt atm Endret 6. mars 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Liker danseband jeg. Som jeg liker det aller meste annet innen musikk, bortsett fra klassisk, opera og sånn brøling. Slår du av musikken i spill og filmer og sånt, da eller? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Slår du av musikken i spill og filmer og sånt, da eller? Nei, det blir noe annet. 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Er det mulig å like dansebandmusikk uten å være tonedøv og "skadet" i hodet? Jeg er fremdeles traumatisert etter at faren min satte på dansebandmusikk en fredsgskveld i min barndom. Det har gjort meg til den sinte mannen jeg er i dag. Jeg liker kun damer som hører Goa/Psy. Folk som hører danseband har den ene foten i grava og den andre på et bananskall. Prøv våkne etter en vannvittig festenatt i Smøgen til at campingtrolla til nabo du har, spiller Sven Ingvars på full guffe Faen meg mordårsak, og frifinnelse under en eller annen nydelig paragraf om sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Endret 6. mars 2013 av Zenzer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nei, det blir noe annet. Uenig. Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 jeg studerer musikk og drømmen min er å bli med i et danseband og gi en plate Dette er selvfølgelig bare jug! Den dagen noen må studere musikk for å klonke i et danseband er dagen da man bare må innse at det ikke finnes noen Gud som elsker oss... (Og til Hårek, jeg trakasserer han ikke, trenger ikke gi meg flere advarsler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå