Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkt på noe sånt?

Partytelt%203x6m_1.jpg

Ellers er det jo en genistrek å kjøpe ett reperasjonsobjekt om man ikke har plass å ha den.

Edit. har selv både rustsveiset og lakkert et lite partytelt kun med ett lite mag-apparat, kompressor og ett aggregat.

Har blant annet også byttet clutch på en fwd i regnvær på grusplatting i kjeledress, KUN viljestyrken det går på.

Dette rep-objektet var/er min fyrste bil. Så det var naudsynt å kjøpa han. Då var han også meir i orden, enn han er nå. Gamalbil-sjuke.

Lenke til kommentar

Er det mulig å like dansebandmusikk uten å være tonedøv og "skadet" i hodet?

Jeg er fremdeles traumatisert etter at faren min satte på dansebandmusikk en fredsgskveld i min barndom. Det har gjort meg til den sinte mannen jeg er i dag.

Jeg liker kun damer som hører Goa/Psy. Folk som hører danseband har den ene foten i grava og den andre på et bananskall.

Endret av BadCat
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles traumatisert etter at faren min satte på dansebandmusikk en fredsgskveld i min barndom. Det har gjort meg til den sinte mannen jeg er i dag.

Jeg liker kun damer som hører Goa/Psy. Folk som hører danseband har den ene foten i grava og den andre på et bananskall.

Liker danseband jeg. Som jeg liker det aller meste annet innen musikk, bortsett fra klassisk, opera og sånn brøling.

Lenke til kommentar

Jeg er så jævla pissed akkurat nå, lite søvn og lite mat og jeg har ikke varmtvann fordi blandebatteriet lekker VARMTVANN, WHAT THE HELL og får ikke varmtvann før det er skifta og nå må jeg på jobb snart og jeg vil dusje først men NEIDA FOR FAEN I HELVETE. tell til 10.... DET HJELPER IKKE FORDI jeg er så sulten, trøtt og føler meg ikke så fresh som jeg burde

Fikk ikke nok søvn, hele dagen er skakk-kjørt atm

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv våkne etter en vannvittig festenatt i Smøgen til at campingtrolla til nabo du har, spiller Sven Ingvars på full guffe :confused:

Faen meg mordårsak, og frifinnelse under en eller annen nydelig paragraf om sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Endret av Zenzer
Lenke til kommentar

jeg studerer musikk og drømmen min er å bli med i et danseband og gi en plate

Dette er selvfølgelig bare jug! Den dagen noen må studere musikk for å klonke i et danseband er dagen da man bare må innse at det ikke finnes noen Gud som elsker oss...

(Og til Hårek, jeg trakasserer han ikke, trenger ikke gi meg flere advarsler)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...