Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir så jævlig irritert av foreldre som ikke sender meg ungene sine minst et klesskift på skolen om dagen. Det regner og er pissbløtt, så hvordan foreldre greier å glemme/drite i dette er hinsides meg. Idioti.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Blir så jævlig irritert av foreldre som ikke sender meg ungene sine minst et klesskift på skolen om dagen. Det regner og er pissbløtt, så hvordan foreldre greier å glemme/drite i dette er hinsides meg. Idioti.

At du lovlig kan jobbe med barn, hadde jeg ikke trodd.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Jeg er helt enig. Hvis han jobber i barnehage eller noe, og foreldrene glemmer å sende med barna ekstra bytteklær slik at de må gå våte, så skjønner jeg irritasjonen.

Jada, jeg er helt enig jeg også. Jeg bare spøker rundt med fyren.

Lenke til kommentar

Gav opp på AC1, prøvde på AC2. Første som skjer er at disken knekker takka vere elendig patent på den "knappen" i midten. Så må eg torrente 6GB fordi ein kun kan registrere og laste ned spel ETTER ein har innstallert dei. Etter installasjon viser det seg at det er enno ein shit konsollport oversatt til norsk. Jada, trykk "fot" for å gå i høy profil og aktiver "hode" for å gjere elendige quick time events.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så parker litt lengre borte fra leiligheten?

evt. kjøp deg en 4wd og parker i grøfta vedside av veien?

Nei, det er diverre ikkje ei slik problemstilling. Her er det prat om eit reparasjonsobjekt som bør stå under tak for oppturking og reparering av tak. Her på vestlandet er ikkje opphaldsveret stabilt nok.
Lenke til kommentar

Tenkt på noe sånt?

Partytelt%203x6m_1.jpg

Ellers er det jo en genistrek å kjøpe ett reperasjonsobjekt om man ikke har plass å ha den.

Edit. har selv både rustsveiset og lakkert et lite partytelt kun med ett lite mag-apparat, kompressor og ett aggregat.

Har blant annet også byttet clutch på en fwd i regnvær på grusplatting i kjeledress, KUN viljestyrken det går på.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Irriterer meg kraftig at nabojenta som er sykt fin ba meg med på Dansbandfestival el no om noen uker.

Er fortsatt i småsjokk og har ikke kommet opp med en fet unnskyldning for å slippe, men samtidig få til no med dama :huh:

Forslag mottas med takk, vel sikkert noen av dem

Ha dette i minne når dere ser hva jeg villig spontanantenner for å slippe

http://www.spredet.no/wp-content/uploads/2008/11/danseband-500.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...