Takkformeg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Us sporingsnummer pleier å fungere for meg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 ikke fungert siste tia i det hele tatt her. Posten har laget eget sporingsnummer på forsendelsene som da gjør det vanskelig å finne ut om de sitter fast i tollen eller annet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Blir så jævlig irritert av foreldre som ikke sender meg ungene sine minst et klesskift på skolen om dagen. Det regner og er pissbløtt, så hvordan foreldre greier å glemme/drite i dette er hinsides meg. Idioti. Endret 5. mars 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Blir så jævlig irritert av foreldre som ikke sender meg ungene sine minst et klesskift på skolen om dagen. Det regner og er pissbløtt, så hvordan foreldre greier å glemme/drite i dette er hinsides meg. Idioti. At du lovlig kan jobbe med barn, hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 At du lovlig kan jobbe med barn, hadde jeg ikke trodd. Hvorfor det? Jeg er helt enig. Hvis han jobber i barnehage eller noe, og foreldrene glemmer å sende med barna ekstra bytteklær slik at de må gå våte, så skjønner jeg irritasjonen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Blir så jævlig irritert av foreldre som ikke sender meg ungene sine minst et klesskift på skolen om dagen. Det regner og er pissbløtt, så hvordan foreldre greier å glemme/drite i dette er hinsides meg. Idioti. Håper du sier i fra til dem... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Den følelsen når du nettopp har lastet ned ett spill på 8.7gb og det går opp for deg at der er PS3 utgaven. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Den følelsen når du nettopp har lastet ned ett spill på 8.7gb og det går opp for deg at der er PS3 utgaven. Karma? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvorfor det? Jeg er helt enig. Hvis han jobber i barnehage eller noe, og foreldrene glemmer å sende med barna ekstra bytteklær slik at de må gå våte, så skjønner jeg irritasjonen. Jada, jeg er helt enig jeg også. Jeg bare spøker rundt med fyren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Gav opp på AC1, prøvde på AC2. Første som skjer er at disken knekker takka vere elendig patent på den "knappen" i midten. Så må eg torrente 6GB fordi ein kun kan registrere og laste ned spel ETTER ein har innstallert dei. Etter installasjon viser det seg at det er enno ein shit konsollport oversatt til norsk. Jada, trykk "fot" for å gå i høy profil og aktiver "hode" for å gjere elendige quick time events. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har ikkje garasjeplass til ein sårt trengjande bil. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Så parker litt lengre borte fra leiligheten? evt. kjøp deg en 4wd og parker i grøfta vedside av veien? Endret 5. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Så parker litt lengre borte fra leiligheten? evt. kjøp deg en 4wd og parker i grøfta vedside av veien? Nei, det er diverre ikkje ei slik problemstilling. Her er det prat om eit reparasjonsobjekt som bør stå under tak for oppturking og reparering av tak. Her på vestlandet er ikkje opphaldsveret stabilt nok. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er ikke stabilt i det hele tatt. Kan snø en time, regn andre timen og sol neste timen før det smeltede vannet fryser på og det blir is -> kommer snø og kaldt -> plutselig sol. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Tenkt på noe sånt? Ellers er det jo en genistrek å kjøpe ett reperasjonsobjekt om man ikke har plass å ha den. Edit. har selv både rustsveiset og lakkert et lite partytelt kun med ett lite mag-apparat, kompressor og ett aggregat. Har blant annet også byttet clutch på en fwd i regnvær på grusplatting i kjeledress, KUN viljestyrken det går på. Endret 5. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Irriterer meg kraftig at nabojenta som er sykt fin ba meg med på Dansbandfestival el no om noen uker. Er fortsatt i småsjokk og har ikke kommet opp med en fet unnskyldning for å slippe, men samtidig få til no med dama Forslag mottas med takk, vel sikkert noen av dem Ha dette i minne når dere ser hva jeg villig spontanantenner for å slippe http://www.spredet.no/wp-content/uploads/2008/11/danseband-500.jpg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Om dama er en dansebandfan, så er det vel like greit å droppe henne uansett. 6 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Om dama er en dansebandfan, så er det vel like greit å droppe henne uansett. Snakker ikke samliv av noe slag her, dude. Men hun er absolutt vert et hyggelig samvær:) Men ikke i de omgivelsene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Eh, danseband er noe av det feteste som finnes http://open.spotify.com/track/4UKkTqOkTSZFEj8BQD2yVU 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå