toro6 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Trist og kjedelig. Endret 3. mars 2013 av toro3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 De fleste bruker jo bare facebook som en plattform for utdeling av informasjon. Kanskje filmer har tatt alt p\ facebook n\ for tiden. Spill er ihvertfall \ finne p\ egne websider samtidig som de bruker facebook til oppdateringer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 hvorfor har du \ så mange \ i innlegget ditt? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Etter å ha sett traileren til til filmen jeg snakket om, ble bildet mye klarere. Tror de brukte bort mesteparten av budsjettet på båndbredden nødvendig for opprettelse av Facebook kontoen.. Lami, han mangler nok \, \ og \ på tastaturet sitt. Endret 3. mars 2013 av toro3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Filmer som skal ha sin offisielle side på Facebook.. Hva er det for slags forretningsmodell er det?? Ekskludere 6 milliarder mennesker fra å sjekke ut produksjonen din? Og en ting til: Facebook.. Disse 6 milliardene er mest sannsynlig ikke i målgruppen for å se filmen mens normale mennesker i den vestlige verden er det, og de er mest sannsynlig på Facebook Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er ikke SÅ dårlig stilt her i verden?? Jeg vet det er en kjip planet, dog.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er ikke SÅ dårlig stilt her i verden?? Jeg vet det er en kjip planet, dog.. Ta en titt her: Ca 1 milliard som har råd til teknologiske duppeditter. Ca 2 milliarder varmer mat og vann med åpen ild. Ca 3 milliarder har tilgang til strøm. Og ca 1 milliard har tilgang til vaskemaskiner. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Flott.. Jeg var liksom ikke pessimistisk nok fra før! Jeg ville ha gjettet at minst 2 milliarder hadde vaskemaskin.. Endret 3. mars 2013 av toro3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Å komme tilbake til 50 cm sne etter å ha vært i Stavanger og nytt våren i en uke. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Flott.. Jeg var liksom ikke pessimistisk nok fra før! Jeg ville ha gjettet at minst 2 milliarder hadde vaskemaskin.. Ja, det var 1 milliard i tillegg til den andre milliarden. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er bare å skaffe seg noe som heter øyne. Så bruker du de til å lokalisere musepekeren slik at du kan krysse vekk det som allerede er forhåndsavkrysset i installasjonsveiviseren. Jeg har skjønt det, går bare litt fort i svingene når man installerer. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har skjønt det, går bare litt fort i svingene når man installerer. Det finnes installasjonspakker som installerer tilleggs-"funksjoner" uten mulighet for å velge det bort. Og så er det en tredje mulighet der man må velge det bort før man laster ned installeren. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Når mamma låner bilen og stiller på bass, mellomtone og diskant etter sitt ønske. Fysj! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ordentlige anlegg har ikke tonekontroller overhodet. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Jeg har skjønt det, går bare litt fort i svingene når man installerer. http://ninite.com/ Her kan du enkelt velge programmer, og installere alle uten de irriterende greiene som vanligvis følger med. I tillegg går det mye fortere. Endret 3. mars 2013 av koosepus 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det der blir for tungvindt for min del og passer nok best for damer. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det der blir for tungvindt for min del og passer nok best for damer. Du er så lat at du ikke orker å være lat. 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Irriterer meg faktisk litt over at jeg har en helvetes hodepine i kveld, og ingen date. Er det ikke sånn at de skal komme samtidig? Gjorde i alle fall det sist helg! Endret 3. mars 2013 av Zenzer Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du er så lat at du ikke orker å være lat. Det er vel heller at jeg liker å ha full kontroll. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Når jenter jeg ikke vil snakke med som vil snakke med meg. Spør hva jeg heter på Skype og det, faen jeg vil jo ikke, men det er slemt å si "nei jeg vil ikke gi deg det". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå