Occi Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 hahah taper Don't cut yourself with all that edge. 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Don't cut yourself with all that edge. Occi, vi vet begge to hvordan dette alltid ender. Vil du virkelig danse igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Demente mennesker som "rydder" bort tingene dine, og så ikke husker at de har gjort det, langt mindre hvor tingene er lagt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Demente mennesker som "rydder" bort tingene dine, og så ikke husker at de har gjort det, langt mindre hvor tingene er lagt. Mamma: "Jeg husker jeg la det på et smart sted, jeg husker bare ikke hvor! " oh lord hvis jeg hadde hatt en tier for hver gang hun har sagt det. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Occi, vi vet begge to hvordan dette alltid ender. Vil du virkelig danse igjen? Hæ? On topic: irriterer meg at det er så grusomt vanskelig å finne parkeringsplass i Oslo i helga. Har parkeringshus i kjellern men det koster 25kr/timen 00-24, så blir fort flere hundre kr om du har lyst å stå over natta... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Eller bare hu "rydder" det vekk og når man spør hvor det er så bare: du må ta vare på tingene dine! kan ikke ligge på bordet å flyte! Faen så mye som jeg har mista pga hu ikke husker hvor hu legger det, haha irriterende Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du drar virkelig det kortet på en side du selv har 3,5k innlegg på? Gjeeesp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 I går var det mobillader og nettbrettlader, fant de til slutt i en bod, under flerfoldige esker. Nå har jeg lett i boden og hele leiligheten, og utenfor leiligheten, til og med i leiligheten til naboen, men neida. Ikke faen om jeg finner det jeg leter etter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hæ? On topic: irriterer meg at det er så grusomt vanskelig å finne parkeringsplass i Oslo i helga. Har parkeringshus i kjellern men det koster 25kr/timen 00-24, så blir fort flere hundre kr om du har lyst å stå over natta... Du bruker bilder til å svare for deg om vanlig ja. Originalt. On topic: Irriterer meg over at de tilsynelatende lar hvem som helst bli forumveiledere. Endret 3. mars 2013 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 On topic: Irriterer meg over at de tilsynelatende lar hvem som helst bli forumveiledere. Enig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Sier han med 1211 innlegg i "lan parties" ooh snap BURN yo jeg er ruset så jeg benytter anlednignen til å si at occi er en bavian lol. neida bare tuller med deg occi du er en kjekk gutt. rudde93 derimot, du virker ikke som om du driver med knepress eller benkøft for å si det slik 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Folk som sier de skal gjøre ditt og skal gjøre datt, men så skjer det FAEN IKKE! Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Att hver jævla gang man installerer ett program så klarer de alltid å lure til seg 3-4 tillegsprogrammer du faen ikke legger merke til før er installert. :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@ 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Fått deg enda en toolbar i din Internet Explorer? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Att hver jævla gang man installerer ett program så klarer de alltid å lure til seg 3-4 tillegsprogrammer du faen ikke legger merke til før er installert. :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@ Irriterer meg grenseløst at folk ikke klarer å lese hva det er de installerer. Hjelper min far med å fjerne piss hver gang han oppdaterer Java. Og det at Java sniker inn ekstra skit irriterer meg enda mer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Att hver jævla gang man installerer ett program så klarer de alltid å lure til seg 3-4 tillegsprogrammer du faen ikke legger merke til før er installert. :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@ Det er bare å skaffe seg noe som heter øyne. Så bruker du de til å lokalisere musepekeren slik at du kan krysse vekk det som allerede er forhåndsavkrysset i installasjonsveiviseren. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 er så irriterende å spille scrabble med treigiser Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 iSheeps som tror at en iPhone 3gs/4 er bedre (Raskere/bedre kamera) enn en Samsung Galaxy S3. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Filmer som skal ha sin offisielle side på Facebook.. Hva er det for slags forretningsmodell er det?? Ekskludere 6 milliarder mennesker fra å sjekke ut produksjonen din? Og en ting til: Facebook.. Endret 3. mars 2013 av toro3 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Facebook og lignende er et skritt mot Internet v 2.0. Et Internet der folk ikke lenger har egne websidersider, men et eget område på andres sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå