Pubé Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Historie er jo både gøy og lett Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Noen i hønefoss over 18 som vil kjøpe for oss? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Spør morradi. Argumenter med at dere får tak i det uansett så det er like greit at hun kjøper det lovlig istedenfor at dere bruker fake leg. Endret 9. desember 2010 av Bunnskrap 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Noen i hønefoss over 18 som vil kjøpe for oss? http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Kjemikalier/Rodsprit/ Billig og greit. Fra spøk til revolver. Du kan alltids stå uttafor butikken og se etter et noen i 20 årene og høre om de kan kjøpe for dere. Gi de litt fee også, så biter de sikkert på. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Kjemikalier/Rodsprit/ Billig og greit. Fra spøk til revolver. Du kan alltids stå uttafor butikken og se etter et noen i 20 årene og høre om de kan kjøpe for dere. Gi de litt fee også, så biter de sikkert på. Blir vel til det, ja Hvor mye er vanlig å gi? Begynner å gå manko på gryn så... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Vente til du er 18 og kjøpe da. Eller stjele. Veldig populært i området her. Haugevis med ungdommer som prøver seg. 5 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Vente til du er 18 og kjøpe da. Eller stjele. Veldig populært i området her. Haugevis med ungdommer som prøver seg. La gutten ha det litt morro da. Det er nå han lever. hmm, ekke så veldig oppdatert på øl fronten osv. Men rundt 150 - 200 spenn for en sixpack er ikke unormalt tror jeg (?). Det er sikkert noen på festen dere skal på som kan kjøpe for dere også. Sånn vi fiksa det når vi skulle på ungdomsfylla. Endret 9. desember 2010 av Sno Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hans rykte og berømmelse kan få flere til å henge seg på WikiLeaks-bølgen, men det tror jeg er gjort med vilje. En sak trenger et "ansikt" for å forsterke den, og Aasange har fylt denne rollen veldig godt. Jeg synes ikke han er en helt, men jeg synes alle som har bidratt til at WikiLeaks opprettholdes og at dokumenter fra U.S.A og andre drittland blir offentliggjort er helter. Der er jeg svært uenig. Jeg synes ikke WikiLeaks bringer noe godt. Alle veit fra før av at USA har en arroganse som ingen andre land har, det er ingen hemmelighet. Kanskje hadde jeg vist bedre forståelse for siden om de var selektive med hva de la ut, men de pøser ut det de har av papirer. Greit at de har en visjon om å få frem den virkelige verden. Men helt ærlig så er det ikke alt vi har godt av å vite, og jeg ser ingen grunn til å skape konflikter av noe som tidligere ikke har vært noe problem. Med andre ord er det SAKEN jeg er uenig i, og det er Aasanger som fremmer den. Som jeg har sagt tidligere, dette er IKKE ytringsfrihet. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Noen i hønefoss over 18 som vil kjøpe for oss? Skulle gjerne solgt deg litt HB, men bor ikke i Hønefoss området. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol???? Vente til du er 18 og kjøpe da. Eller stjele. Veldig populært i området her. Haugevis med ungdommer som prøver seg. La gutten ha det litt morro da. Det er nå han lever. Var ikke ment sånn. jJeg drakk også når jeg var 16. Om man ikke får tak i øl, så får man ikke tak i øl, da er det bedre å vente til en annen gang i stedet for å stå å fiske. Heller ta det en annen gang. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var ikke ment sånn. jJeg drakk også når jeg var 16. Om man ikke får tak i øl, så får man ikke tak i øl, da er det bedre å vente til en annen gang i stedet for å stå å fiske. Heller ta det en annen gang. Øl? Hvem har sagt noe om øl? Jeg skal ha sprit! Øl smaker ape-saft og man må drikke 8 liter for å bli full! Orker ikke det... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Burde ikke være noe problem å skaffe i Hønefoss. Virker som et passe harry sted, og tipper at annenhver brenner i kjelleren. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Burde ikke være noe problem å skaffe i Hønefoss. Virker som et passe harry sted, og tipper at annenhver brenner i kjelleren. Joda, er et passe harry sted Men spriten lar seg ikke kjøpe så enkelt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 På bergene nøtt reklama hvor han ene fyren sier "Smelter godt i tunga". DET SKAL VÆRE PÅ TUNGA ELLER I MUNN. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jenta jeg holder på å falle for er visstnok rimelig busy med en annen kar Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jenta jeg holder på å falle for er visstnok rimelig busy med en annen kar That filthy whore! Bortkasta tid...irriterer meg like mye over sånne damer selv. Men fikk tak i både søskenbarn og kompis som kunne skaffe drikke så nå er helga reddet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg glemte ut en auction på ebay som jeg følgte med på. Den er nå ferdig og den gikk for en sykt billig pris. FAEN! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 That filthy whore! Bortkasta tid...irriterer meg like mye over sånne damer selv. Er du helt på trynet teit eller? Bare fordi du holder på med en betyr ikke at jenten tyder tegnene, eller at hun må like deg for det. 4 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) That filthy whore! Bortkasta tid...irriterer meg like mye over sånne damer selv. Er du helt på trynet teit eller? Bare fordi du holder på med en betyr ikke at jenten tyder tegnene, eller at hun må like deg for det. Yup. Er nok en en-veis-forelskelse ja. Endret 9. desember 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå