Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol????

Noen i hønefoss over 18 som vil kjøpe for oss?

http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Kjemikalier/Rodsprit/

Billig og greit.

Fra spøk til revolver. Du kan alltids stå uttafor butikken og se etter et noen i 20 årene og høre om de kan kjøpe for dere. Gi de litt fee også, så biter de sikkert på.

Lenke til kommentar

At alle alternativer vi har for å skaffe oss drikk til fredagens fester svinner hen! FAEN! Åssen skal vi få ta i alkohol????

Vente til du er 18 og kjøpe da. Eller stjele. Veldig populært i området her. Haugevis med ungdommer som prøver seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vente til du er 18 og kjøpe da. Eller stjele. Veldig populært i området her. Haugevis med ungdommer som prøver seg.

La gutten ha det litt morro da. Det er nå han lever.

hmm, ekke så veldig oppdatert på øl fronten osv. Men rundt 150 - 200 spenn for en sixpack er ikke unormalt tror jeg (?). Det er sikkert noen på festen dere skal på som kan kjøpe for dere også. Sånn vi fiksa det når vi skulle på ungdomsfylla.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Hans rykte og berømmelse kan få flere til å henge seg på WikiLeaks-bølgen, men det tror jeg er gjort med vilje. En sak trenger et "ansikt" for å forsterke den, og Aasange har fylt denne rollen veldig godt. Jeg synes ikke han er en helt, men jeg synes alle som har bidratt til at WikiLeaks opprettholdes og at dokumenter fra U.S.A og andre drittland blir offentliggjort er helter.

Der er jeg svært uenig. Jeg synes ikke WikiLeaks bringer noe godt. Alle veit fra før av at USA har en arroganse som ingen andre land har, det er ingen hemmelighet. Kanskje hadde jeg vist bedre forståelse for siden om de var selektive med hva de la ut, men de pøser ut det de har av papirer. Greit at de har en visjon om å få frem den virkelige verden. Men helt ærlig så er det ikke alt vi har godt av å vite, og jeg ser ingen grunn til å skape konflikter av noe som tidligere ikke har vært noe problem. Med andre ord er det SAKEN jeg er uenig i, og det er Aasanger som fremmer den.

Som jeg har sagt tidligere, dette er IKKE ytringsfrihet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

La gutten ha det litt morro da. Det er nå han lever.

Var ikke ment sånn. jJeg drakk også når jeg var 16. Om man ikke får tak i øl, så får man ikke tak i øl, da er det bedre å vente til en annen gang i stedet for å stå å fiske. Heller ta det en annen gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke ment sånn. jJeg drakk også når jeg var 16. Om man ikke får tak i øl, så får man ikke tak i øl, da er det bedre å vente til en annen gang i stedet for å stå å fiske. Heller ta det en annen gang.

Øl? Hvem har sagt noe om øl? Jeg skal ha sprit! :thumbs:

Øl smaker ape-saft og man må drikke 8 liter for å bli full! Orker ikke det...

Lenke til kommentar

That filthy whore! :realmad: Bortkasta tid...irriterer meg like mye over sånne damer selv.

Er du helt på trynet teit eller? Bare fordi du holder på med en betyr ikke at jenten tyder tegnene, eller at hun må like deg for det.

Yup. Er nok en en-veis-forelskelse ja.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...