Lami Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Diskusjon på mobil. Går jeg inn på en tråd, og så skal tilbake så står den jævla "Laster inn..." vinduet der og står i veien for å gå inn på tråder. Omg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mobiler generelt og det faktum at jeg "ikke klarer meg uten". De fungerer ikke særlig bra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har ingen problemer med det. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Alt av slike små datamaskiner, inkludert pc'er, virker uferdige. Det går for fort i svingene. Hvis Samsung hadde gitt ut sin Galaxy s2 NÅ og ikke for to år siden, hadde jeg kanskje sluppet å ville kaste driten i veggen flere ganger daglig. Idéen med smart telefoner o.l er kjempefin! Men det er vel slik det har blitt, da.. Folk vil ha det seneste så snart som mulig uten å stille seg kritisk til at den praktiske bruken er kronglete og treig. Allikevel gleder jeg meg til S4, jeg skal ha den. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 FAENNN!!!! FORPULTE RUSSE-DRITT-FAENSKAP!!! Glemte å "bekrefte" den jævla betalingsmåten de forpulte kapitalistiske horene har gneldret så mye om på telefon at nå har jeg mistet alt av rabatter og grunnpakke-priser. Vips så gikk ordren fra 1300kr til 2300kr. Jævla dritt. Mister helt lysten til å være russ når jeg ser alle de jævla næringsvirksomhetene som bokstavelig talt LEVER på det som en gang var uskyldig fest og morro for å feire avgangsåret. Hvorfor skal alt være så jævla digert og koste mye penger? Herregud, er faen meg viktigere ting å dedikere tid og penger på en en jævla rølpe-periode som varer i 4 uker? Si meg, hvor er meninga med det? Og alle er bare sånn: "Å herregud, gleder meg så sykt til russetida. Det er det største som kommer til å skje i livet mitt evver, lizm! Og landstreffet? Å herregud det jævla landstreffet er hellig for oss! Omg, skal pule og drikke så jævli i russetida og drite i fravær, karakterer og fremtidige studier for jeg skal jo tross alt ta et friår og reise og jobbe litt eller folkehøgskole, har ikke bestemt meg enda liksom" ÅRH!!! Sorry, måtte bare få litt utblåsning... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Russetiden er oppskrytt. Mer falsk og påtvungen stemning skal du lete lenge etter. 3 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Gikk glipp av den selv ettersom jeg er en loser dropout, men det ser jo unektelig morsomt ut. Det er nesten som de har denne take-off party time stemningen integrert i sitt DNA. Vær "skikkelig" i nesten 20 år, FRIK UT!, vær skikkelig resten av livet.. Men du var nok med på det selv, Occi og har et bedre grunnlag. La de ta litt av. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Syns det var kjempekult jeg, men jeg hadde utrolig lave forventninger til den i motsetning til alle andre, veldig positivt overasket. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Men du var nok med på det selv, Occi og har et bedre grunnlag. La de ta litt av. Har ingen problemer med en god fest, men treffene osv syns jeg bare var mas, og mye av russetiden handlet om dette for min del. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 De prøver vel for hardt.. Det SKAL være et av livets absolutte høydepunkter, tydeligvis. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har en nabo jeg er tvunget til å dele kjøkken med som er så konfliktsøkende og provoserende at det er unngåelig at vi ender i en eller annen konfrontasjon snart. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Oblige him? Mange vil nok si at det var et dårlig råd, men gi folk det de vil ha sier nå jeg. Endret 2. mars 2013 av toro3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg gjør mitt beste for å overse han totalt, men han gjør det svært vanskelig. Så bedriten oppførsel som hos han har jeg sjelden møtt. Skulle gjerne gitt han det han vil ha, om han bare gått frem på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg mente hvis han ville ha konflikt kunne du ha gitt han nettopp det. Alternativt kunne jeg ha gjort som deg, nemlig ignorere han fullstendig, men det hadde blitt UTROLIG vanskelig. Tror det politisk korrekte ville vært å "ta det opp med han på en konstruktiv måte" . Hva nå enn det vil si! Diplomati sies å fungere.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg gjør mitt beste for å overse han totalt, men han gjør det svært vanskelig. Så bedriten oppførsel som hos han har jeg sjelden møtt. Skulle gjerne gitt han det han vil ha, om han bare gått frem på en skikkelig måte. Takle det som en ekte playa! og smack til han neste gangen han er frekk i kjeften! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 ta det som en playa! #yoloswag 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Russetiden er oppskrytt. Mer falsk og påtvungen stemning skal du lete lenge etter. hahah taper 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 hahah taper lol xD xD Listepop irriterer meg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg kan aldri bli russ igjen Ble bare med de 2 gangene for meg :/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg kan aldri bli russ igjen Ble bare med de 2 gangene for meg :/ Flerårs Russ... hahah taper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå