Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har dere skrevet en hel side om Tone så litt interresant må dere finne det. :)

Det er vel ikke at Tone/Aksel-greia er noe som bryr oss, men at media bryr seg. Jeg kunne levd lykkelig i mange, mange år, uten å få vite om dette. Men jeg blir irritert når avisene slår opp enorme forsider om noe bagatellmessig som det her.

Lenke til kommentar
Når man venter på pakker og må sjekke hver time for å se om den har kommet en millimeter lengre. Hvorfor er det ALLTID Drammen som må være flaskehalsen i postruta? Faens møkk! Statseide dritt-bedrift med fuckings monopol på post!

Pakka mi gikk fra Oslo, til Særp (skulle egentlig til Fredrikstad.), så til Oslo, og der har den ligget et par dager.

Hadde fått pakka for en uke siden om den hadde gått til postnummer 1605 og ikke 1705.

Lenke til kommentar

Problemet er at enten man synes tabloidstoff er spennende eller om man bare irriterer seg over det, så er man med på å holde den typen journalistikk i live ved å mene og diskutere rundt det. Det er som med forumtroll; den enesten måten å gjøre noe med det på, er fullstendig likegyldighet, og dvs. å ikke gi det noen oppmerksomhet overhodet, positiv eller negativ.

Lenke til kommentar

Dritt lei lærere som bruker evigheter på å få retta prøver og oppgaver. Samme uka som vi er ferdig med neste kapittel og skal ha prøve i det, får vi tilbake prøva vi hadde for fire uker siden. Prøver burde bli rettet så fort som mulig, slik at man kan tette igjen hull i kunnskapene til elevene som forberedelse til en eventuell eksamen. Savner læreren min fra ungdomsskolen, ho klarte ikke å slappe av før alle de 57 norskstilene eller samfunnsfag/historie/geografiprøvene var ferdig retta, tok aldri mer enn to til tre dager før vi fikk tilbake noe, og da hadde vi ikke rukket å starte på noe nytt kapittel, og læreren har mulighet til å undervise mer i deler av kapitlet som trengs.

Demotiverende sår man har jobba bra med et fag og føler man har gjort det bra på en prøve/innlevering, men må vente i flere uker på å få en tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke være så jævlig gøy for noen av dem to heller:

"Hmm, skal åpne opp VG og lese litt nyheter!"

"Ah, det eneste som finnes på forsiden er bilder av meg og min ex med masse screenshots av våre Facebook-sider"

De er offentlige personer som er vant til sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...