Smirnoff Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Folk som kommer rekendes med ødelagte disker og griner "Backup-disken min er ødelagt! Kan du få tilbake tingene mine?" "Ja, vi bare skaffer en ny disk og kopierer over ny backup". "Jammen... jeg hadde det bare på den disken". Backup, my ass.. 3 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Irriterende at jeg ikke får tak i dette! 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Kjedelig å avslutte arbeidsdagen med å skrive en skademelding. En eldre dame som kubbet bilen på vei ut i hovedvei (men min høyre, så jeg stoppet). Da det kommer trafikk i motgående felt og hun enda ikke er ute i krysset, kjører jeg. Og der får hun jammen meg gass på bilen og tar min høyreside. Og nesten den i andre kjørefelt også. Endret 26. februar 2013 av cuadro Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Irriterende at jeg ikke får tak i dette! Det ser da ganske enkelt ut å lage det selv? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hva er det med at folk skal underkue nye folk på jobben hele tida? Plager meg noe jævlig. Greit om det er en gammel kar som har jobba der i 20 åe og er litt spøkefull, men så kommer folk og benytter muligheten til å føle seg bedre enn meg fordi de er etablerte. Fuck off, jeg er bare på jobb og tjener penger, har ikke hele livet mitt her, sorry ass 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Når man venter på pakker og må sjekke hver time for å se om den har kommet en millimeter lengre. Hvorfor er det ALLTID Drammen som må være flaskehalsen i postruta? Faens møkk! Statseide dritt-bedrift med fuckings monopol på post! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Omfg. Tone Damli gikk rett til 1.plass på topplisten på blogg.no, bare pga det med hu og Aksel, omfg :nei2: Hu er ikke så jævla digg heller. Endret 26. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tone er mye penere enn hun der TCMN 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Skjønner ikke at slike storbloggere bruker noen lapper på og sette opp selvstendig blogg, ser mer proft ut og de får en større bit av reklame-kaka. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nja, TCMN er ikke µberdigg heller, men hu har større pupper nå da enn Tone!! Ellers er det mange pene lengre ned på listen som knuser Tone imo, jeg er ikke så gammel som tone heller da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvor gammel er du da? 16? 15? Jeg har bare sett deg poste bilder av oversminkede bimboer fra bloggmiljøet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Legg på noen år du, gammern. Tror ikke jeg har postet et eneste oversminka tryne her i det hele tatt såå.. Endret 26. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hva med hu der TCBM-greia du poster da? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 når jeg begynte å snakke om hu her så var det et bilde av hu i treningsgreier, vetche om hu hadde på seg sminke da andre var silikon-operasjonen Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Omfg. Tone Damli gikk rett til 1.plass på topplisten på blogg.no, bare pga det med hu og Aksel, omfg :nei2: Hu er ikke så jævla digg heller. Ikke digg? Rofl, du trives vell med latviske horer. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Latviske horer <3 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Omfg. Tone Damli gikk rett til 1.plass på topplisten på blogg.no, bare pga det med hu og Aksel, omfg :nei2: Hu er ikke så jævla digg heller. You gay, son? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hun er jo ikke superodellpen, mer girl next door-pen. Det er IMO bedre, men hun når liksom ikke opp til en 10/10 der heller. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Visste ikke om jeg skulle gråte eller le når jeg så VG hadde egen artikkel om at Aksel ikke følger Tone på twitter lengre.... Vet ikke hva som er verst av at de faktisk fant ut noe slikt, eller at de gadd skrive om det. Endret 27. februar 2013 av Apox 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Visste ikke om jeg skulle gråte eller le når jeg så VG hadde egen artikkel om at Aksel ikke følger Tone på twitter lengre.... Vet ikke hva som er verst av at de faktisk fant ut noe slikt, eller at de gadd skrive om det. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå