E.C. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nettsider som ikke lar deg åpne resultatlenker av dine søk i nye faner. Og når du trykker deg inn vanlig med venstre museklikk og deretter går tilbake så er alle dine søkekriterier resatt. Hvilken IQ-høvding er det som fant på dette tro? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nettsider som ikke lar deg åpne resultatlenker av dine søk i nye faner. Og når du trykker deg inn vanlig med venstre museklikk og deretter går tilbake så er alle dine søkekriterier resatt. Hvilken IQ-høvding er det som fant på dette tro? mora di Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nettsider som ikke lar deg åpne resultatlenker av dine søk i nye faner. Og når du trykker deg inn vanlig med venstre museklikk og deretter går tilbake så er alle dine søkekriterier resatt. Hvilken IQ-høvding er det som fant på dette tro? Har du hørt om scrollhjulet på en mus eller? 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det kan umulig stemme, hadde det vært mor mi så hadde det ikke vært noe nettside der i første omgang! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har du hørt om scrollhjulet på en mus eller? Det har jeg. Når man trykker med det så åpnes det vanligvis i en ny fane. Noe som ikke gikk på denne nettsiden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det en ting som irriterer deg så grenseløst? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) ku tt uT Å DOBBELLPOST TRÅDEN MED FULLT AV ODBBELPOSTER Faen får ikke åpna opp shoppen i TF2. Endret 25. februar 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Når jeg har lyst å høre en sang og kan melodien i hodet, men bare ikke kommer på hva den heter! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Spill inn at du nynner den og post i musikkforumet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vi tror du kan like dette.. Å bæsje i do som ikke er mulighet for å skylle ned i Nei, Diskujsjon.no, jeg liker ikke dette. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 du er ike vitig du er bare teit å trolete! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Når jeg har lyst å høre en sang og kan melodien i hodet, men bare ikke kommer på hva den heter! Har du smarttelefon? Installer Shazam. Det er en app som gjenkjenner musikk, og forteler deg hva sangen heter. Funker med nynning også, det trenger altså ikke å være CD-kvalitet. Flott hvis du står i en heis, og digger heismusikken. Shazam bruker mikrofonen, og forteller deg hva dette er for en sang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Funker med nynning også, Come again? Sist jeg sjekket, er dette feil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Mulig du har rett. Prøv SoundHound da. Både Shazam og SoundHound er ok, men det er visst SoundHound som støtter nynning. Jeg kan ha husket feil navn. Fra Wikipedia: SoundHound (known as Midomi until December 2009) is a mobile phone service that allows users to identify music by humming, singing or playing a recorded track. Endret 25. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fortsatt ikke trøtt og jeg skal opp klokken 7. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Oppe før 7, og fortsatt trøtt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har du smarttelefon? Installer Shazam. Det er en app som gjenkjenner musikk, og forteler deg hva sangen heter. Funker med nynning også, det trenger altså ikke å være CD-kvalitet. Flott hvis du står i en heis, og digger heismusikken. Shazam bruker mikrofonen, og forteller deg hva dette er for en sang. Jup, okei takk for svar. Ja det var en god idee. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå