Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Gamle damer i butikken. Det er vel ikke gamle damer i seg selv som er irriterende, men snarere hvordan de oppfører seg? Hva gjør de? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Godt voksne mennesker som er på internett (Facebook) irriterer meg. Legger ut bilder med katter og snakkebobler og alt mulig skit, skriver i CAPS LOCK, bruker punktum i stedet for spørsmålstegn, bruker hundre prikker etter en setning (eks. Kos deg på ferie............), bruker ofte komma i stedet for punktum osv. Hva kommer det av? Pluss alle Klemz og LOLZ osv Endret 24. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg hadde en norsklærer en gang som skrev melding på itslearning uten stor forbokstav osv for å virke ungdommelig elns. Det var helt grusomt. Hun hadde også en blogg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 bruker hundre prikker etter en setning (eks. Kos deg på ferie............) Det irriterer meg så sykt mye at folk ikke vet hva mer enn ett punktum symboliserer (på internett, i alle fall). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er vel ikke gamle damer i seg selv som er irriterende, men snarere hvordan de oppfører seg? Hva gjør de? De står før det første flere minutter i en kø, også står de flere minutter HELT stille og stirrer på kassamannen som slår inn varene deres også når han først er ferdig DA skal de faen meg begynne og fomle frem penger! Som de faen ikke klarer og finne!! Du har hatt fuckings 10 minutter på deg til å finne de, helvetes jævla dritt ass! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er sikkert ikke lett og bli gammel og surrete, kan ikke bli sur på gamlinger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er sikkert ikke lett og bli gammel og surrete, kan ikke bli sur på gamlinger. Jo det kan jeg! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Noen "gamlinger" er kanskje irriterende, men på den andre siden så er ikke fjortisene som leker gangstere på internett noe særlig bedre. Ubrukelige folk kommer i alle slags aldre, kjønn, yrker, bosteder, nasjonaliteter og fasonger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 haters gon hate har jeg rett eller Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 haters gon hate har jeg rett eller Han snakker om trollebrukeren din fra i går. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 ja var d jeg mente Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nyeste episode av Girls har ikke komt på HBO Nordic enda. Hva faen det er mandag jo og den har vært ute på EZTV i sånn 4 timer og 40 minutter. Det er mandag for faen last opp episoden fuckers Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nyeste episode av Girls har ikke komt på HBO Nordic enda. Hva faen det er mandag jo og den har vært ute på EZTV i sånn 4 timer og 40 minutter. Det er mandag for faen last opp episoden fuckers 1!!!!! first wold probblem Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 ja d er jo tross alt den verdenen jeg lever i Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 nei jeg bare spilte litt mens jeg ventet på at den kom opp Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Diskusjoner om narkotika. Spesielt marihuana. Det ender alltid i en monolog hvor du må høre på ignorante folk som tror på hvert et ord av den NRK-propagandaen de får slengt i trynet hver dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 i så fall er vennene dine duster Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Dette irriterer meg: Det beste kameraet er det du alltid har med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå