WarpX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vondt i halsen og hoste Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/08/nyheter/dyremishandling/utenriks/dyrenes_nyheter/hund/14632755/ Visse menneske burde rett og slett bli innesperra. Den hunden kjem aldri til å stole på noko menneske meir i heile sitt liv. Å torturere eit levande vesen fordi ein har "ein dårleg dag" er hjernedaudt. jeg tror jeg har sagt det jeg trenger å si om denne typen personer. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.dagbladet.../hund/14632755/ Visse menneske burde rett og slett bli innesperra. Den hunden kjem aldri til å stole på noko menneske meir i heile sitt liv. Å torturere eit levande vesen fordi ein har "ein dårleg dag" er hjernedaudt. Förbannade utlänningar. Det finns inget hyfs i ickevästliga länder, 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At Kaymeerah kalte meg rar. Du er rar, du har South Park humor, men du liker ikke South Park.... Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 irriterer meg at jeg må på skolen nå... dyna er varm jooo Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 GD slengte ut en artikkel om ei dame som ikke har råd til å gi barna sine en god jul, og la den videre ut på Facebook. Så kommer det en idiot som trykker på "Liker". Hva faen? Liker du virkelig at folk ikke har råd til å gi barna sine en god jul? Kan ikke folk se hva de "liker" før de klikker på det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At USA får lov til å drive på med heksejakten sin mot Julian Assange. 8 Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 GD slengte ut en artikkel om ei dame som ikke har råd til å gi barna sine en god jul, og la den videre ut på Facebook. Så kommer det en idiot som trykker på "Liker". Hva faen? Liker du virkelig at folk ikke har råd til å gi barna sine en god jul? Kan ikke folk se hva de "liker" før de klikker på det? Ahh jeg er så enig! La ut statusmelding om at jeg er sjuk, på facebook. Så kommer det noen som trykker på "liker". Faen, liker du at jeg er sjuk?? Argh... Jo, og jeg er dritt lei av folk som bruker MSN emoticon syntax på facebook. Som feks (m) osv (usikker på hva m er men anyways.) Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At USA får lov til å drive på med heksejakten sin mot Julian Assange. Det er ikke USA, det er jöderne i israel. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) At USA får lov til å drive på med heksejakten sin mot Julian Assange. Det kan de gjerne gjøre spør du meg. Han er ikke ut etter å tilføre noe godt til verden. Lekking av hemmelighetsstempla dokument er ikke ytringsfrihet. Eneste han skaper er bråk. Det man ikke veit, har man ikke vondt av. Faktisk så irriterer det meg at folk ser på han som en "helt". Det er så sinsykt internettsyndrom. Trangsynthet, kan det vel kalles også. Endret 9. desember 2010 av Neppe 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) U.S.A oppfører seg som bitchene til Israel, men det er fortsatt U.S.A som er ansvarlig for den fantastiske idiotien de bedriver. Neppe: Jeg er ikke enig. Det var ikke Aasange som gikk inn i Pentagon eller hva fanden og rappet dokumenter, så han har ikke brutt noen lover. Han har derimot gjort de fantastiske statene i vest forbanna som faen, og de prøver å bruke loven til å rettferdiggjøre at de har driti seg skikkelig ut. Det fungerer siden de er så store og hele verden vil suge tærne deres. Endret 9. desember 2010 av Pokey 4 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Neppe: Jeg er ikke enig. Det var ikke Aasange som gikk inn i Pentagon eller hva fanden og rappet dokumenter, så han har ikke brutt noen lover. Han har derimot gjort de fantastiske statene i vest forbanna som faen, og de prøver å bruke loven til å rettferdiggjøre at de har driti seg skikkelig ut. Det fungerer siden de er så store og hele verden vil suge tærne deres. Nei, det er ikke han som har hentet dem, men det er han som har lagt ut dem. Kan se for meg også at det er hans rykte og "berømmelse" som skaper denne bølgen med at flere vil gjøre det samme. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At USA får lov til å drive på med heksejakten sin mot Julian Assange. Interessant sak der er jo da det at gjennomsnittsmennesket i USA ikke har hørt om Julian Assange engang. Faktisk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, det er ikke han som har hentet dem, men det er han som har lagt ut dem. Kan se for meg også at det er hans rykte og "berømmelse" som skaper denne bølgen med at flere vil gjøre det samme. Hans rykte og berømmelse kan få flere til å henge seg på WikiLeaks-bølgen, men det tror jeg er gjort med vilje. En sak trenger et "ansikt" for å forsterke den, og Aasange har fylt denne rollen veldig godt. Jeg synes ikke han er en helt, men jeg synes alle som har bidratt til at WikiLeaks opprettholdes og at dokumenter fra U.S.A og andre drittland blir offentliggjort er helter. Når han befinner seg i f.eks Storbrittania, kan ikke U.S.A plutselig si "han brøt en av lovene i vårt land, vi vil ha han fengslet/drept selv om han ikke befant seg i vårt land da han brøt de". Det blir som muslimske fanatikere som mener Norge skal brenne fordi vi bryter regler i deres land og deres religion når vi befinner oss i vårt land med vår religion. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ingen oppskytning idag heller! Tålmodigheten min svekkes, men det er ikke tale om at jeg skal gå glipp av en slik sværing, samt er det ikke vits i å gi opp når man allerede har sittet oppe 3 netter. Dette er hvorfor jeg legger meg etter skolen, står opp 4 på natta og sitter på et rakettskytefelt i 5 timer. http://www.youtube.com/watch?v=ELO3aU7os0U Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jo, og jeg er dritt lei av folk som bruker MSN emoticon syntax på facebook. Som feks (m) osv (usikker på hva m er men anyways.) He he, opplever det samme heletiden bare på andre tjenester. Må til stadighet inn på msn å sjekke hva tegn betyr. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Null energi, bokstavelig talt. Jeg skriver et eviglangt innlegg, men sletter det fordi jeg ikke ser vitsen med å poste det. Dette gjentar seg. Det eneste jeg har gjort de siste dagene er å oppdatere mine innlegg, VG, Dagbladet og TV2nyhetene. Nesten uten unntak. Gjelder egentlig hele forrige uke, og ukene før det. Unntaket er å jobbe. Skole fra 8 - 15, jobb fra 16 - 22, fire til fem dager i uken. Mandag, torsdag, fredag og lørdag forsvinner automatisk, som regel blir det en eller to dager ekstra i tilegg. Snakk om et kjedelig liv. Dessuten funker ikke enter, så alle mine innlegg blir bestående av et massivt avsnitt. Når man først mangler noe så viktig som enter på tastaturet, skjønner man hvor viktig det er. Se hvor lenge dere kan gå uten og automatisk bruke enter, og hvor mye mer jobb det blir å bruke pekeren hele tiden. Ugh. De samme kjedelig dagene, dag etter dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Folk som skriver;) bak hver eneste ord og setning! Jeg blir sprø av det! Bla bla bla;) Bla bla;) bla bla bla bla;) bla bla bla bla;) bla bla;) bla;) bla bla bla;) 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) , Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Muntlig høring i historie gikk til helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå