Gjest Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Angående øl og slikt på utesteder så er jeg helt enig. Er for det meste skvip. Men slik er vi nordmenn. Både når det gjelder drikkevarer og matvarer. Vi holder oss til de samme varene år etter år etter år. Når noen prøver å utvide sortimentet, så bryr vi oss ikke og kjøper det samme gamle om igjen. Endret 22. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg kjøper stort sett fancy øl på butikken til vors, elsker å prøve nye ting og kjøper gjerne 4 forskjellige og så når jeg er på byen drikker jeg den billigste ølen. På Hulen har de sånn månedens øl som er fancy og billigere enn de andre fancy ølene så det kan man jo slå til på men med mindre man er en gammel fis med karriere og shit er det vanskelig å ha råd til fancy øl så dyrt som det tross alt er på utesteder. Problemet er de som fremdeles drikker skvipet etter flere tiår med uteliv. Da snakker man lite progresjon. Har man ikke klatret litt på stigen for øl og brunt brennevin etter 2-3 år så er det sjanseløst. Da drikker man rett og slett for alkoholen. Det burde vært straffbart å lamme smaksløkene og luktesansen med slikt makkverk. Andre land i Europa er smarte nok til å ha belgisk, tysk eller skotsk øl på fat og det koster mindre for en mugge enn de tar for et glass her. Tipper folk tenker kvantitet over kvalitet her til lands. Mest mulig alkohol for minst mulig penger. Usofistikerte mennesker er en tragedie og desverre standarden her til lands. Pizza Grandiosa og mainstream-øl er en fantastisk smaksopplevelse man ikke finner maken til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Jeg også drikker god øl først, for å få mest ut av smaken. Det er ikke like viktig utover kvelden. Men selv da drikker jeg bedre øl enn den norske ute-pilsen. Endret 22. februar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 I Bergen har vi Hansa på alle utestedene vet du, er noe annet det enn det skvipet som brygges i resten av landet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Hansa på fat på utesteder smaker omtrent slik jeg ser for meg at kattepiss smaker. Edit: *lukter Endret 22. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 *ønske seg Nøgne Ø Imperial Stout på fat.* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Traff en fyr på julebordet til jobben (IT-dude der jeg jobber) som påsto han laga øl selv som var av samme kvalitet. Du får prøve det. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Han lager sikkert øl av samme kvalitet ja, ikke usannsynlig det. (hørtes litt sarkastisk ut kanskje, men er ikke det) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Han var god og full, og det var alle i følget hans og. Så drikkbart var det tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nå har du en god grunn til å kjøpe et nytt kort som duger. Hvis jeg bare hadde hatt nok penger. Hadde heldigvis så hadde jeg et Radeon HD 6850 liggende, så det holder med den til jeg får spart opp nok penger til nytt skjermkort. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Veit eg irriterer meg over mykje, men syns det er litt for mykje "overpatriotisme" ovanfor VM. Er jo kjekt at vi vinner sjølvsagt, men å feire det med x antal vi-er-best-program/VM-oppsummeringar på TV er litt drøyt imo... For ikkje å snakke om overskriftene på samtlige nettaviser. Endret 23. februar 2013 av medlem-156941 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) At jeg må ta medisiner som totalt ødelegger all mulighet for å rette opp igjen døgnrytmen før skolen starter på igjen. Og noen har klippet over kabelen til internettet vår i fylla... har heldigvis billig 3g. Endret 23. februar 2013 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sjekker tv guiden etter noe å se på. Game of Thrones på NRK3. Også er det faen meg tekstet på nynorsk. Snakk om å fullstendig ødelegge en halvgod serie. Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Junkies som sier cannabis er ufarlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 ånei, nå legger du opp til flere sider med diskusjon 1 Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 ånei, nå legger du opp til flere sider med diskusjon Så er du faktisk inne på selve ''diskusjon.no'' da så slutt å klag og sug kuk. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Junkies som sier cannabis er ufarlig. For kveruleringens skyld: Junkies som sier bilkjøring, junkfood, og alkohol er ufarlig. Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 For kveruleringens skyld: Junkies som sier bilkjøring, junkfood, og alkohol er ufarlig. Ta vekk bilkjøring så er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Winding Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 vi har egne tråder for cannabisdiskusjon din morrapuler Det irriterer meg? TS spurte om ting som irriterer meg? Vi har også egen diskusjon om folk som ikke får nok lommepenger din forbanna kuksuger. Jeg nyter å provosere folk som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå