Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående øl og slikt på utesteder så er jeg helt enig. Er for det meste skvip.

 

Men slik er vi nordmenn. Både når det gjelder drikkevarer og matvarer. Vi holder oss til de samme varene år etter år etter år. Når noen prøver å utvide sortimentet, så bryr vi oss ikke og kjøper det samme gamle om igjen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg kjøper stort sett fancy øl på butikken til vors, elsker å prøve nye ting og kjøper gjerne 4 forskjellige og så når jeg er på byen drikker jeg den billigste ølen. På Hulen har de sånn månedens øl som er fancy og billigere enn de andre fancy ølene så det kan man jo slå til på men med mindre man er en gammel fis med karriere og shit er det vanskelig å ha råd til fancy øl så dyrt som det tross alt er på utesteder.

 

Problemet er de som fremdeles drikker skvipet etter flere tiår med uteliv. Da snakker man lite progresjon. Har man ikke klatret litt på stigen for øl og brunt brennevin etter 2-3 år så er det sjanseløst. Da drikker man rett og slett for alkoholen. Det burde vært straffbart å lamme smaksløkene og luktesansen med slikt makkverk.

 

Andre land i Europa er smarte nok til å ha belgisk, tysk eller skotsk øl på fat og det koster mindre for en mugge enn de tar for et glass her.

 

Tipper folk tenker kvantitet over kvalitet her til lands. Mest mulig alkohol for minst mulig penger. Usofistikerte mennesker er en tragedie og desverre standarden her til lands. Pizza Grandiosa og mainstream-øl er en fantastisk smaksopplevelse man ikke finner maken til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...