Rolf_X Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hjelper lite da jeg har klagd før på tilsvarende. Kommer bare med latterlige bortforklaringer som regel. Så hjelper ikke en sheit. Ser nesten ned på postterminalen her i Hønefoss, men likevell er posten så treg med å levere brev at det skjer som regel ikke før ved 4-5 tia på dagen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Folk som oppsøker utesteder som spiller middelmådig musikk i gamle nedsarvede lokaler og selger overpriset øl med uten smak. Slutt å gå dit. Dere ødelegger tilbudet for oss andre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hjelper lite da jeg har klagd før på tilsvarende. Kommer bare med latterlige bortforklaringer som regel. Så hjelper ikke en sheit. Ser nesten ned på postterminalen her i Hønefoss, men likevell er posten så treg med å levere brev at det skjer som regel ikke før ved 4-5 tia på dagen Feil. Posten Norge tar sånt veldig seriøst. Ikke viss du tar det på ditt lokale postkontor eller direkte til postmannen, men send klagebrev til Posten. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hjelper lite da jeg har klagd før på tilsvarende. Kommer bare med latterlige bortforklaringer som regel. Så hjelper ikke en sheit. Ser nesten ned på postterminalen her i Hønefoss, men likevell er posten så treg med å levere brev at det skjer som regel ikke før ved 4-5 tia på dagen Hva har du prøvd, forresten? Og hva var bortforklaringene? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Folk som oppsøker utesteder som spiller middelmådig musikk i gamle nedsarvede lokaler og selger overpriset øl med uten smak. Slutt å gå dit. Dere ødelegger tilbudet for oss andre. Kanskje de liker musikken. Respekter at ikke alle er like Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo Når vi snakker om respekt... Får denne på hjernen av og til, grusomt 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) http://www.dagbladet...r/elg/25881995/ Slike som hun derre Siri Martinsen irriterer så jævlig. Jeg så videoen, hva faan skulle han gjort da? Satt hesten i revers? Man kan jo ikke laste mennesker for at elgen er et ufattelig dumt dyr. Håper du ikke står i veien når jeg kommer kjørende med bilen min, eller med hesten, eller med sykkelen min. Da kjører jeg deg ned. SÅKLART skal man ikke kjøre ned mennesker eller dyr med vilje, det er straffbart og en anmeldelse skulle bare mangle. Endret 22. februar 2013 av medlem-1432 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Folk som skal ha Mac "fordi det er Mac" eller "fordi eg skal ha Mac", for så å bruke den til Facebook og enkel Photoshopping... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Når vi snakker om respekt... Får denne på hjernen av og til, grusomt Skjønner ikke hvordan de kunne la han delta :S 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Skjønner ikke hvordan de kunne la han delta :S Vis litt respekt, a? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Håper du ikke står i veien når jeg kommer kjørende med bilen min, eller med hesten, eller med sykkelen min. Da kjører jeg deg ned. SÅKLART skal man ikke kjøre ned mennesker eller dyr med vilje, det er straffbart og en anmeldelse skulle bare mangle. lol, ja for det blir akkurat det samme. Endret 22. februar 2013 av Apox Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Gi meg det jeg vil ha! Et par sigaretter kan jeg gjerne ta! Hahah, er så jævla tidig hver gang jeg hører den! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Han karn er nok godt opp i tjueårene nå. Lurer på hvordan det er å være han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 At min kjære GTX 580 døde i natt. "Rest in peace, the pain is over now." Likte tydeligvis ikke å bli overklokka 10%. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Kanskje de liker musikken. Respekter at ikke alle er like Det så ikke slik ut der folk satt sløve som lik og drakk mainstream-øl. At min kjære GTX 580 døde i natt. "Rest in peace, the pain is over now." Likte tydeligvis ikke å bli overklokka 10%. Nå har du en god grunn til å kjøpe et nytt kort som duger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ja, drikker du "mainstream-øl", så er du åpenbart deprimert. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Når vi snakker om respekt... Får denne på hjernen av og til, grusomt Husker den der, virker som han som synger er tonedøv. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ja, drikker du "mainstream-øl", så er du åpenbart deprimert. Problemet er de som fremdeles drikker skvipet etter flere tiår med uteliv. Da snakker man lite progresjon. Har man ikke klatret litt på stigen for øl og brunt brennevin etter 2-3 år så er det sjanseløst. Da drikker man rett og slett for alkoholen. Det burde vært straffbart å lamme smaksløkene og luktesansen med slikt makkverk. Andre land i Europa er smarte nok til å ha belgisk, tysk eller skotsk øl på fat og det koster mindre for en mugge enn de tar for et glass her. Tipper folk tenker kvantitet over kvalitet her til lands. Mest mulig alkohol for minst mulig penger. Usofistikerte mennesker er en tragedie og desverre standarden her til lands. Pizza Grandiosa og mainstream-øl er en fantastisk smaksopplevelse man ikke finner maken til. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvordan når Internet-signalene helt opp til toppen av pidestallen din? 7 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Hvordan når Internet-signalene helt opp til toppen av pidestallen din? Undersåttene mine monterer nettverks-repeatere fortløpende. Endret 22. februar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå