Gjest Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 er ike det sån de skal brukes da Jeg ler så høyt hver gang du skriver på den måten, for det er så morsomt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg ler så høyt hver gang du skriver på den måten, for det er så morsomt. Jeg husker ikke lengre hva det forrige nicket ditt var, men det nye er dårligere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg husker ikke lengre hva det forrige nicket ditt var, men det nye er dårligere. Diskutant. Hvis du går inn på profilen hans og trykker navnehistorikk så finner du det ut =) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Hvis du går inn på profilen hans og trykker navnehistorikk så finner du det ut =) Jeg vet. Du tok tydeligvis ikke poenget mitt =) Endret 19. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg vet. Du tok tydeligvis ikke poenget mitt =) Ikke fulgt med i tråden, så vet ikke om det var poeng til noe tidligere i tråden, jeg bare informerte i det tilfelle at ikke alle vet alt om allting. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Headsettet mitt slutter plutselig å fungere, og jeg kontakter CDON for å få reklamasjon. De sier selv at de skal sende nye uten ekstra kostnad og at jeg skal sende inn de ødelagt når de ankommet. Helt ut varsel har de slettet ordren på erstatningsvare uten å si ifra. Her har jeg gått i over 2 uker å venter på nytt. På toppen av det hele, etter jeg har kontaktet deg, tilbyr de meg et forbanna gavekort på 50kr! Jævla skit butikk. Her har jeg brukt penger på en vare hos dere som plutselig slutter å fungere. At på til ar det par nr.2 som har akkurat samme feil. Styr unna! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Lydutgangen på pcen min er ødelagt eller noe. Både med høyttalere tilkoblet og med ørepropper tilkoblet er det mye mindre bass og mye mer diskant enn før. Irriterende. Edit: Noen som kan hjelpe, forresten? Endret 19. februar 2013 av Pistasjen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skulle jobbet med fysikk idag, men skidagen knakk meg og jeg må gå gjennom et helt kapittel på èn dag i morgen!!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har du prøvd å føre hånden din opp og ned i økende tempo mens penisen din er i erigert tilstand helt til noe ekkelt gulaktig kommer flytende ut av tippen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 "På tide å legge seg.", tenker jeg. Legger meg i senga, tar fram mobilen, åpner en nettleser, går inn på de samme nettsidene jeg nettopp logget ut fra for 5 minutter siden. Etter noen minutter så går det plutselig opp for meg; "Hva er det jeg driver med? Trodde jeg skulle sove. Jeg har en bok jeg skulle ha lest. Hvorfor gjør jeg det samme som jeg gjorde foran datamaskinen." Er samme greia når jeg skal slappe av med en serie eller film. 30 minutter etterpå, så jobber jeg, eller driver med selvstudiene. "Hva i..?! Trodde jeg skulle slappe av." Er visst ikke alltid at hodet hører på det du egentlig skal, og du ubevisst gjør noe helt annet enn det du skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) "På tide å legge seg.", tenker jeg. Legger meg i senga, tar fram mobilen, åpner en nettleser, går inn på de samme nettsidene jeg nettopp logget ut fra for 5 minutter siden. Etter noen minutter så går det plutselig opp for meg; "Hva er det jeg driver med? Trodde jeg skulle sove. Jeg har en bok jeg skulle ha lest. Hvorfor gjør jeg det samme som jeg gjorde foran datamaskinen." Er samme greia når jeg skal slappe av med en serie eller film. 30 minutter etterpå, så jobber jeg, eller driver med selvstudiene. "Hva i..?! Trodde jeg skulle slappe av." Er visst ikke alltid at hodet hører på det du egentlig skal, og du ubevisst gjør noe helt annet enn det du skulle ha gjort. Hei. Du er meg. Utenom at jeg ender med å se film eller serier i stedet for å studere, selvsagt. Endret 19. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Akkurat nå irriterer Netflix meg. Xbox 360 applikasjonen spiller av HD for en liten stund før kvaliteten detter ned igjen og nekter å ta seg opp igjen. Når jeg endelig får logget på Netflix på PS3 så finner den ut at den ikke vil spille av 5.1 lyd, bare stereo. Ja,ja, fikk nå i alle fall sett en episode til av House of Cards. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Netflix irriterer meg og. Fungerer fantastisk dårlig på fjellet med dårlig internett-linje. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bildekvaliteten holdt seg fin når jeg brukte PS3 appen. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det som irriterer meg mest med Netflix er undertekster som ikke kan slås av... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Media Hint og US netflix. Problem solved. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 - Når frostveske-lampa lyser i bilen - Snøen klumper seg under skia - Når PC-en plutselig slår seg av fordi jeg ikke har plugga i laderen - Når hverken Netflix, Voddler eller CanalDigitalGo har den filmen jeg vil se (da blir det piratbukta) - Når noen nesten tømmer melkekartongen, men lar det være igjen 0.1dl og setter den tilbake i kjøleskapet slik at det er nestemann (jeg) som må skylle og brette den sammen. Tja, det var gårsdagens iriitasjonsmomenter ihvertfall. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kjøp frostvæske. Kjøo nye ski. Kjøp Netflix-abonnement. Kjøp 20 liter melk om gangen og slutt å resirkulere. Sånn. Nå har jeg gjort slik at gårsdagens irritasjonsmomenter ikke trenger være morgendagens. Vær så god. Endret 20. februar 2013 av Pistasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå