Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Headsettet mitt slutter plutselig å fungere, og jeg kontakter CDON for å få reklamasjon. De sier selv at de skal sende nye uten ekstra kostnad og at jeg skal sende inn de ødelagt når de ankommet. Helt ut varsel har de slettet ordren på erstatningsvare uten å si ifra. Her har jeg gått i over 2 uker å venter på nytt. På toppen av det hele, etter jeg har kontaktet deg, tilbyr de meg et forbanna gavekort på 50kr!

Jævla skit butikk. Her har jeg brukt penger på en vare hos dere som plutselig slutter å fungere. At på til ar det par nr.2 som har akkurat samme feil.

Styr unna!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

"På tide å legge seg.", tenker jeg. Legger meg i senga, tar fram mobilen, åpner en nettleser, går inn på de samme nettsidene jeg nettopp logget ut fra for 5 minutter siden. Etter noen minutter så går det plutselig opp for meg; "Hva er det jeg driver med? Trodde jeg skulle sove. Jeg har en bok jeg skulle ha lest. Hvorfor gjør jeg det samme som jeg gjorde foran datamaskinen."

Er samme greia når jeg skal slappe av med en serie eller film. 30 minutter etterpå, så jobber jeg, eller driver med selvstudiene. "Hva i..?! Trodde jeg skulle slappe av."

Er visst ikke alltid at hodet hører på det du egentlig skal, og du ubevisst gjør noe helt annet enn det du skulle ha gjort.

Lenke til kommentar

"På tide å legge seg.", tenker jeg. Legger meg i senga, tar fram mobilen, åpner en nettleser, går inn på de samme nettsidene jeg nettopp logget ut fra for 5 minutter siden. Etter noen minutter så går det plutselig opp for meg; "Hva er det jeg driver med? Trodde jeg skulle sove. Jeg har en bok jeg skulle ha lest. Hvorfor gjør jeg det samme som jeg gjorde foran datamaskinen."

Er samme greia når jeg skal slappe av med en serie eller film. 30 minutter etterpå, så jobber jeg, eller driver med selvstudiene. "Hva i..?! Trodde jeg skulle slappe av."

Er visst ikke alltid at hodet hører på det du egentlig skal, og du ubevisst gjør noe helt annet enn det du skulle ha gjort.

Hei. Du er meg. Utenom at jeg ender med å se film eller serier i stedet for å studere, selvsagt.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer Netflix meg. Xbox 360 applikasjonen spiller av HD for en liten stund før kvaliteten detter ned igjen og nekter å ta seg opp igjen. Når jeg endelig får logget på Netflix på PS3 så finner den ut at den ikke vil spille av 5.1 lyd, bare stereo. Ja,ja, fikk nå i alle fall sett en episode til av House of Cards.

Lenke til kommentar

- Når frostveske-lampa lyser i bilen

- Snøen klumper seg under skia

- Når PC-en plutselig slår seg av fordi jeg ikke har plugga i laderen

- Når hverken Netflix, Voddler eller CanalDigitalGo har den filmen jeg vil se (da blir det piratbukta)

- Når noen nesten tømmer melkekartongen, men lar det være igjen 0.1dl og setter den tilbake i kjøleskapet slik at det er nestemann (jeg) som må skylle og brette den sammen.

Tja, det var gårsdagens iriitasjonsmomenter ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...