medlem-156941 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Oppgitt fordi noen er veldig interessert i noe? Dummeste jeg noen gang har hørt. Selv er jeg veldig interessert i det meste av esport. Jeg vet jeg blir veldig engasjert når jeg følger med på en god esport kamp. Personlig fatter jeg ikke hva som er så spennende med skisport, men de som følger det føler sikkert det samme om esport. Bare fordi du ikke føler noe interesse innenfor det feltet betyr ikke det at det er patetisk eller idiotisk at folk blir engasjert. Ikkje oppgitt for at nokon er interessert i noko, heller måten ein oppfører seg på. Sjølvsagt ser eg det at folk ser på sporten som interessant, men det går likevel an å oppføre seg for det? Greit nok at ein roper no og då, men ÅÅÅÅÅÅH AAAAARH JAAAAA ÅÅÅÅÅÅ JAAAAAAAAAAAAAA, en gang for kvart skudd i skiskyting f eks, etterfulgt av masse klapping og hoiing blir slitsomt etter kvart. Spesielt mtp at vi vinner store delar av vintersportane uansett... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 I see what you did there. Tror du ikke at alle her på forumet vet at man ikke kan unlike et innlegg? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Fikk egentlig aldri med meg hva "harlem shake" er. Sikkert siste tidens lame internettgreier, sikkert noe drit. Tar avstand. Endret 17. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har prompet som en gal i hele dag bare nonstop prrtt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tror du ikke at alle her på forumet vet at man ikke kan unlike et innlegg? Jeg har vært medlem her en god stund, og jeg visste det ikke, derfor måtte jeg like ditt innlegg for å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Rumenerne som tigger. Nå er det faen kommet så jævla mange nek i Bergensentrum at det ikke går an å snu hodet sitt uten å se et fugleskremsel med selvrevet kopp- og skilt av papp hvor det står "please help." Ikke er det fred på bybane-stoppet heller. Kommer borti meg med HIV-infiserte koppen sin og klinger etter penger. Begynner å bli jævla lei disse folka her nå som sitter på hvert hjørne i byen. Kom dere ut av landet ekle faenskap. 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det var flere av dem på Bryggen natt til i dag enn det var fulle striler som venta på bussen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det var flere av dem på Bryggen natt til i dag enn det var fulle striler som venta på bussen. var du på sjøboden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 var du på sjøboden Nei. Var du? 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg har vært medlem her en god stund, og jeg visste det ikke, derfor måtte jeg like ditt innlegg for å prøve. Åh, hahaha Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tror ikke jeg har mange uker igjen på diskusjon, det er veldig lite å gjøre her sånn egentlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vel, hvis du kun henger i tråden som denne så forstår jeg deg godt. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 At google fortsatt har feil i konverteringen av dataenheter i kalkulatoren sin ti år etter at den sistie idiotorganisasjonen som frontet den gale standarden gav seg og innrømmet at de var idioter, alle idiotene som terper på det som er fail, og alle de stakkars forvirrede sjelene som er resultatet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 At google fortsatt har feil i konverteringen av dataenheter i kalkulatoren sin ti år etter at den sistie idiotorganisasjonen som frontet den gale standarden gav seg og innrømmet at de var idioter, alle idiotene som terper på det som er fail, og alle de stakkars forvirrede sjelene som er resultatet. Hvordan? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Megabyte = 1000. Gigabyte = 1 000 000byte osv.. Det er et nternasjnalt anerkjent SI-prefix, og har en betydning ingen kan bestemme selv. 1024-forvirringen stammer fra dataens barndom da bigrupperingen i enkelte minnetyper gjorde det hensynsmessig å bruke binårprefiks. Noen "glupinger" i IEC (International Electrotechnical Commission, som av alle ting fdaktisk jobber nettop med standardiosering) valgte dessverre å bruke feiliaktige, allerede standardiserte prefix til å bety noe annet. Det kan man selvfølgelig ikke gjøre. Det skjønner enhver idiot - og også IEC. IEC/IEE innrømmet allerede i 1999 at det var en feil å lyve med enheter, og lage "standard" med gale preifx, og endret dette. Siden 1999 har det altså vært et ugjenkallelig faktum 1MB ER 1 000byte. Det har også så godt alle fått med seg - De som lager produktene: Harddiskprodusenter, Sd-kortprodusenter, USBdisk-produsenter, De som lager OS: Apple, Red Hat, Canonical m.fl. Eneste programvareunntaket jeg kommer på er Microsoft (som aldri har brydd seg om en eneste standard) og altså kalkulatoren til google. Android oppgir, ironisk nok, korrekte verdier så vidt jeg vet. NB: IEE mente likevel det skulle godtas at enhetene blir brukt feil dersom det blir eksplisitt opplyst om i hvert enkelt tilfelle. I tillegg til at IEE er noen fjols som kan ta seg en bolle, gjær verken Google er MS dette, og er altså langt utenfor et hvert forsøk på en unnskyldning for en liksom standard. Uten spillerom for diskusjon eller tvil. Endret 18. februar 2013 av NgZ 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Okay dette må jeg klare. Budsjettet tillater meg å bruke 122 kroner hver dag fram til den 12. Faen. Hvis jeg ikke greier det er jeg en taper. 122 kroner! For det kan man få lunsj, middag og godteri om man vil. Men jeg kommer sikkert til å sprenge budsjettet allerede i morra, bruke 150 eller noe på dritt jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Okay dette må jeg klare. Budsjettet tillater meg å bruke 122 kroner hver dag fram til den 12. Faen. Hvis jeg ikke greier det er jeg en taper. 122 kroner! For det kan man få lunsj, middag og godteri om man vil. Men jeg kommer sikkert til å sprenge budsjettet allerede i morra, bruke 150 eller noe på dritt jeg ikke trenger. Sørg for at det er spiselig dritt så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå