Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Irriterer meg at cowboy bob ikke er neger. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har familie fra afrika da så jeg har vokst opp med afrikanske ritualer, skikker osv Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Irriterer meg at Maarud tydeligvis har ansatt en dust til å skrive tåpelige statsoppdateringer som de så betaler for at dukker opp i min timeline. Jeg kunne ha gjort jobben bedre enn de apene folk ansetter som "social media gurus" Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du får sende inn en søknad på stilling som "social media guru" da. Bruk noen av oss på forumet som referanse, som kan bekrefte din humoristiske genialitet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har blitt oppmuntret til å gjøre det på IRC også. Kanskje jeg får meg en sånn jobb om ikke så lenge!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Folk som ER religiøse irriterer meg (til tider) 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jaaa, for det er jo MYYYE mer logisk og irritere seg over folk som ikke er religiøse..... 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 hæ? wtf? irriterer meg at jeg ikke forstår en døyt av snikksnakket om relgion her. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Nærtagende fjols irriterer. Endret 16. februar 2013 av Northern Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Folk som engasjerer seg alt for mykje i sport. På TV. Greit nok, vi er gode på ski og vintersport, men når ein skriker JAAAAAAA og KOM IGJEEEEN med lydnivå ikkje langt ifra ei rakettopskyting, og samtidig klapper, då blir eg en smule oppgitt... 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Oppgitt fordi noen er veldig interessert i noe? Dummeste jeg noen gang har hørt. Selv er jeg veldig interessert i det meste av esport. Jeg vet jeg blir veldig engasjert når jeg følger med på en god esport kamp. Personlig fatter jeg ikke hva som er så spennende med skisport, men de som følger det føler sikkert det samme om esport. Bare fordi du ikke føler noe interesse innenfor det feltet betyr ikke det at det er patetisk eller idiotisk at folk blir engasjert. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Er jo ikke no galt i å skrive slikt? Og "white pride" er heller ikke no galt, siden alle andre farger får lov til å være stolte. Det er jo faktisk ganske morsomt. Mange steder er det jo rasisme mot hvite folk. Get over it already. Man må da få lov til å være stolt over sin egen rase, uansett hvilken rase det måtte være. Men ikke hvis du er hvit. Endret 17. februar 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Oppgitt fordi noen er veldig interessert i noe? Dummeste jeg noen gang har hørt. Selv er jeg veldig interessert i det meste av esport. Jeg vet jeg blir veldig engasjert når jeg følger med på en god esport kamp. Personlig fatter jeg ikke hva som er så spennende med skisport, men de som følger det føler sikkert det samme om esport. Bare fordi du ikke føler noe interesse innenfor det feltet betyr ikke det at det er patetisk eller idiotisk at folk blir engasjert. Det er en så triviell interesse at en rett og slett blir oppgitt over menneskeheten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ser ikke hvordan det er trivielt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Irriterer meg at det digitale ute- og innetermometeret jeg kjøpte for 50 kroner ikke viser korrekt utetemperatur. Må trekke fra 1-2 grader. Fu Lenke til kommentar
o39k Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Irriterer meg med briller bare sklir ned på nesa fordi man har for lite hodet! Har prøvd å bøye til brillene x antall ganger uten hell. FML Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 At vi ikke kan "unlike" innlegg, har presset feil mange ganger! 9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 I see what you did there. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå