Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgitt fordi noen er veldig interessert i noe? Dummeste jeg noen gang har hørt. Selv er jeg veldig interessert i det meste av esport. Jeg vet jeg blir veldig engasjert når jeg følger med på en god esport kamp. Personlig fatter jeg ikke hva som er så spennende med skisport, men de som følger det føler sikkert det samme om esport. Bare fordi du ikke føler noe interesse innenfor det feltet betyr ikke det at det er patetisk eller idiotisk at folk blir engasjert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo ikke no galt i å skrive slikt? Og "white pride" er heller ikke no galt, siden alle andre farger får lov til å være stolte.

Det er jo faktisk ganske morsomt. Mange steder er det jo rasisme mot hvite folk.

Get over it already. Man må da få lov til å være stolt over sin egen rase, uansett hvilken rase det måtte være.

Men ikke hvis du er hvit.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppgitt fordi noen er veldig interessert i noe? Dummeste jeg noen gang har hørt. Selv er jeg veldig interessert i det meste av esport. Jeg vet jeg blir veldig engasjert når jeg følger med på en god esport kamp. Personlig fatter jeg ikke hva som er så spennende med skisport, men de som følger det føler sikkert det samme om esport. Bare fordi du ikke føler noe interesse innenfor det feltet betyr ikke det at det er patetisk eller idiotisk at folk blir engasjert.

Det er en så triviell interesse at en rett og slett blir oppgitt over menneskeheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...