Delvis Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvor skulle de da stå? Der det ikke ferdes folk? Da kunne de vel ligsågodt la det være. Slikt irriterer meg også, på den annen side så må en akseptere andre for at man selv skal ha en plass i verden. De kan gjerne stå et sted det ferdes folk, så sant man har mulighet styre litt unna for å kunne passere. Poenget mitt er at når de står midt i en inngang til butikker, blir man avskåret fra det. Man er nødt til å passere rett foran trynet på dem. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Gah, en liten flik av gommen min henger ned også kommer jeg borti der med tunga hele tiden. Uvørent inntak av pizza skorper har skylda. Og hvorfor klarer aldri tv2 å starte programmer til annonsert tid?? Endret 14. februar 2013 av toro3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da får jeg Ikke Vurdert, noe som kan gå utover karaktergrunnlaget.. vil virkelig ikke ha den prøva, bare vet det kommer til å gå dritt og at den kommer til å dra ned hele karaktersnittet mitt.. what to do? Så. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er så mye press om å koble ting og tang til facebook. Netflix, spotify, osv. Jeg vil være privat og leve i fred og ro. 3 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Så. Hvordan gikk det? Tror det gikk greit, får den tilbake idag.. håper på det beste Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Tror det gikk greit, får den tilbake idag.. håper på det beste Let me know! Når du får den igjen, sjølvsagt. Endret 15. februar 2013 av Pistasjen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Folk som, særlig på youtube ol., begynner comment sin med "I usually dosn't listen to "..." but this song is really good" Er så stygg måte og si noe positivt om en artist du egentlig elsker og fortsatt selv virke objektiv. Dette er spesielt populært blant mislikte artister som Justin Bieber, Rihanna osv. Skjønner selvfølgelig at det i enkelt tilfeller kan være genuint ment. "Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hvem laster ned shit klokka 16:30 på en fredag og gjør nettet ubrukelig? Faen folk er så hensynsløse, kalde, jævlige, ekle, dritt Endret 15. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem er det som blir påvirket av andres nedlastninger? Amatører, pingler, hengerumper. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem er det som blir påvirket av andres nedlastninger? Amatører, pingler, hengerumper. "Ooh se på meg jeg er fancy og voksen og har jobb og karriere og penger til å ikke måtte dele nett" 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Harlem shake minner meg om en fattig versjon av de norske naken gutta som drev å humpa på alt, faen hva var det de het igjen? Endret 15. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Harlem shake minner meg om en fattig versjon av de norske naken gutta som drev å humpa på alt, faen hva var det de het igjen? http://www.youtube.com/watch?v=5gZCjMjoilo Brukeren har flere videoer. Endret 15. februar 2013 av Quote 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem er det som blir påvirket av andres nedlastninger? Amatører, pingler, hengerumper. Hestkuk 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Brukeren har flere videoer. takk, hvorfor blower ikke disse helt geniale videoen opp liksom? neida mye kulere å se folk danse rundt som idioter med morsome luer på hode, jesus -_-bv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Internett per fjernkontroll , need I say more......du skriver en feil bokstav og så må du begynne fra børjan igjen (ABB , du kan glede deg til Helvete Tipper Hitler blir tvangsfora kebab og annen etnisk mat , de tvinger han vel til å se TV-reklamer 24/7......han får vel ikke gå på do en gang der nede Bin Laden blir tvunget til å se alle Hulk Hogans kamper med sangen "Real American" spillende i full guffe over høyttalern kontinuerlig Endret 16. februar 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 "Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride Ikkeno techno-fan men Mortal Kombat theme er likevel en klassiker Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 "Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride Er jo ikke no galt i å skrive slikt? Og "white pride" er heller ikke no galt, siden alle andre farger får lov til å være stolte. 5 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Religiøse folk og konspirasjonstullinger som prater om jordskjelv og andre naturkatastrofer som at de ikke eksisterte før nå og er enten skapt av en gud for å straffe folk eller skapt av ett eller annet maskineri (dette Haarp-tullet) . Får hodepine når jeg må pløye meg igjennom slik svada på nettet. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) "Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride Bullshit fra A til Å. Er du neger? Nei, så ikke heng deg opp i å si at det er "så jævlig white pride." Endret 16. februar 2013 av Lami 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hårsårt emne ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå