Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvor skulle de da stå? Der det ikke ferdes folk? Da kunne de vel ligsågodt la det være. Slikt irriterer meg også, på den annen side så må en akseptere andre for at man selv skal ha en plass i verden.

De kan gjerne stå et sted det ferdes folk, så sant man har mulighet styre litt unna for å kunne passere.

Poenget mitt er at når de står midt i en inngang til butikker, blir man avskåret fra det. Man er nødt til å passere rett foran trynet på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gah, en liten flik av gommen min henger ned også kommer jeg borti der med tunga hele tiden. Uvørent inntak av pizza skorper har skylda.

Og hvorfor klarer aldri tv2 å starte programmer til annonsert tid??

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Folk som, særlig på youtube ol., begynner comment sin med "I usually dosn't listen to "..." but this song is really good"

Er så stygg måte og si noe positivt om en artist du egentlig elsker og fortsatt selv virke objektiv. Dette er spesielt populært blant mislikte artister som Justin Bieber, Rihanna osv.

Skjønner selvfølgelig at det i enkelt tilfeller kan være genuint ment.

"Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Internett per fjernkontroll , need I say more......du skriver en feil bokstav og så må du begynne fra børjan igjen (ABB , du kan glede deg til Helvete ;)

Tipper Hitler blir tvangsfora kebab og annen etnisk mat , de tvinger han vel til å se TV-reklamer 24/7......han får vel ikke gå på do en gang der nede :D

Bin Laden blir tvunget til å se alle Hulk Hogans kamper med sangen "Real American" spillende i full guffe over høyttalern kontinuerlig ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Jeg liker vanligvis ikke rap men jeg liker Eminem" så jævlig white pride

Ikkeno techno-fan men Mortal Kombat theme er likevel en klassiker ;)

Lenke til kommentar

Religiøse folk og konspirasjonstullinger som prater om jordskjelv og andre naturkatastrofer som at de ikke eksisterte før nå og er enten skapt av en gud for å straffe folk eller skapt av ett eller annet maskineri (dette Haarp-tullet) . Får hodepine når jeg må pløye meg igjennom slik svada på nettet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...