Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting i mot dødsstraff. Det handler ikke om å få rettferdighet, men å fjerne pakket fra jordens overflate og for å få folk til å oppføre seg som noe annet enn noen store forbanna idioter.

Hvis det kom på nyhetene i morgen at han der hadde blitt voldtatt og drept hadde jeg smilt, han fortjener det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var en leiemorder som noen ganger lenket fast målene sine i en øde gruve. Så satte han opp kamera, også dro han og kom tilbake etter noen dager. Da hadde rotter sakte men sikkert spist opp/drept offeret. Han så på filmene. Kunne vel ta opp til et døgn før døden inntraff tror jeg det var.. Han sa at det var det eneste han hadde opplevd som gjorde at han fikk en litt ekkel følelse i seg. Så vet dere det!

...Hva var nå navnet på han igjen.

tror han kalte seg Hyper eller Hyperi eller noe sånt? :>

i keeeeed

Ja, det var det ekleste jeg hadde opplevd, men det var før Justin Bieber ble kjent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det kan jeg gjøre som jeg vil med. Det er jo bare bæljing.

Ærlig talt, hva er bra med Jim Morrison?

Musikalsk geni.

Du irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dine argumenter er dårlige, du aner ikke hva du snakker om. Pluss at du vil fjerne stemmeretten for kvinner. Er det noen som er fjerne er det nok du min lille venn.

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg høre om slasker som Jannis Jopleen og Jim Morrisen? Alkoholiserte fylleslasker. Finnes det ikke noe annet å skrive om? Og ikke Beatles! Det orker jeg hvertfall ikke.Baby boomerne må ha hatt tidenes verse musikksmak.

Damn you for å snakke stygt om de gamle legendene. :mad:
Det kan jeg gjøre som jeg vil med. Det er jo bare bæljing.Ærlig talt, hva er bra med Jim Morrison?

Det kan jeg gjøre som jeg vil med. Det er jo bare bæljing.Ærlig talt, hva er bra med Jim Morrison?
Musikalsk geni.Du irriterer meg.
Geni? En stoner med dårlige dikt. :D Man må være høy for å like det der.

Du får bare fortsette å høre på gangstermusikken din, så kan vi andre høre på det som er bra

Lenke til kommentar

Dine argumenter er dårlige, du aner ikke hva du snakker om. Pluss at du vil fjerne stemmeretten for kvinner. Er det noen som er fjerne er det nok du min lille venn.

Andre innlegg man har skrevet skal tydeligvis trekkes fram....

Vel, hvis det å like dårlig musikk skrevet av folk i psykedelisk rus er en kvinnelig egenskap bør dere miste stemmeretten. Sveits ventet til 1971 før de innførte den...

Men uansett så har jeg faktisk hørt på The Dooors. Jeg buser ikke bare ut med at noe er dårlig uten å ha hørt det.

Utdatert DRITT

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vel, hvis det å like dårlig musikk skrevet av folk i psykedelisk rus er en kvinnelig egenskap bør dere miste stemmeretten. Sveits ventet til 1971 før de innførte den...

Men uansett så har jeg faktisk hørt på The Dooors. Jeg buser ikke bare ut med at noe er dårlig uten å ha hørt det.

Jeg er en Utdatert DRITT

:dremel:

Lenke til kommentar

Jeg er en Utdatert DRITT

:dremel:

Siden du tok deg friheten å finne frem andre innlegg jeg har skrevet, så tok jeg en sjekk på hva du har skrevet.

Viser seg at du er en som ønsker å snylte til deg trygd! Akkurat sånne folk jeg kunne tenke meg hørte på dopmusikk. Hvorfor er jeg ikke overrasket? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Siden du tok deg friheten å finne frem andre innlegg jeg har skrevet, så tok jeg en sjekk på hva du har skrevet.

Viser seg at du er en som ønsker å snylte til deg trygd! Akkurat sånne folk jeg kunne tenke meg hørte på dopmusikk. Hvorfor er jeg ikke overrasket? :)

Du din luring! Jeg har ikke lett fram innlegg fra deg, men jeg leste tråden tilfeldig tidligere i dag, eller var det i går.

Og jeg er ingen snylter, er andre grunner enn ren latskap som gjør at jeg ser i den retningen.

Forøvrig virker du ganske så generliserende med det utsagnet ditt.

Meh, vil ikke krangle med deg. :)

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...