Gjest Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Skulking er ikke verdens undergang. På VGS har det ingenting å si hvis du tar studiespesialiserende, og på høgskole/universitet er det sjeldent obligatorisk oppmøte uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Skulking er ikke verdens undergang. På VGS har det ingenting å si hvis du tar studiespesialiserende Fravær...? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja mulig det. Da jeg ble ansatt som lærling var det fraværet sjefen så på, ikke karakterene mine. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Skal ha fremføring om Djengis Khan på fredag, har begynt med 4 setninger og vet faen ikke hva mer jeg skal skrive. Eller er mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne!! Jeg ville begynt med en selvlaget dans til Tysklandsbidrag i Eurovision 1979 hvor gruppen Dschinghis Khan sang! http://www.youtube.com/watch?v=eAEUrp2V4ss Endret 13. februar 2013 av Mchansern 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 liker moskau fra samme folka bedre Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja mulig det. Da jeg ble ansatt som lærling var det fraværet sjefen så på, ikke karakterene mine. Yeah, derfor jeg spesifiserte studiespesialiserende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Du glemte undertekstene: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Skal ha fremføring om Djengis Khan på fredag, har begynt med 4 setninger og vet faen ikke hva mer jeg skal skrive. Eller er mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne!! Les færre rosablogger og flere historiebøker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) den teksten ga ingen mening norske moskau altså Endret 13. februar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 den teksten ga ingen mening norske moskau altså that's the joke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 At de nye klærne jeg fikk til jul ikke passer lenger, fordi jeg har lagt på meg for mye. Jobb klærne passer heller ikke, så jeg må gå rundt i joggebukse, t-skjorte og hettegenser. Og jeg som hadde endret stilen min fra boms->intellektuell. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 At de nye klærne jeg fikk til jul ikke passer lenger, fordi jeg har lagt på meg for mye. Jobb klærne passer heller ikke, så jeg må gå rundt i joggebukse, t-skjorte og hettegenser. Og jeg som hadde endret stilen min fra boms->intellektuell. Jeg har nettopp endret stilen fra slask til chill Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er de små stegene som er viktige. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Folk som, særlig på youtube ol., begynner comment sin med "I usually dosn't listen to "..." but this song is really good" Er så stygg måte og si noe positivt om en artist du egentlig elsker og fortsatt selv virke objektiv. Dette er spesielt populært blant mislikte artister som Justin Bieber, Rihanna osv. Skjønner selvfølgelig at det i enkelt tilfeller kan være genuint ment. Endret 13. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) oj fucka opp her Endret 13. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) De som står oftere og oftere midt i inngangen til butikker og skal ha eller selge noe. Enten det er Frelsen, bladet "Asfalt", Visakort, mobil abo eller hva det nå er. Alltid midt i inngangene der folk er nødt til å passere, kan de ikke finne seg andre steder? Det burde forbys. Endret 14. februar 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 ja, selgere og reklame som presser seg på deg er det værste jeg vet! hverdagen blir bedre om man holder seg unna tv, bruker adblock på pc'n, og kun hører på p1/2/3 på radio. da slipper man mye mas! våknet med et eller annet på øyet i dag, aner ikke hva det er! vondt er det hvertfall.. går rundt med et rødt og rennende øye på jobb.. stress:P Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) De som står oftere og oftere midt i inngangen til butikker og skal ha eller selge noe. Enten det er Frelsen, bladet "Asfalt", Visakort, mobil abo eller hva det nå er. Alltid midt i inngangene der folk er nødt til å passere, kan de ikke finne seg andre steder? Det burde forbys. Hvor skulle de da stå? Der det ikke ferdes folk? Da kunne de vel ligsågodt la det være. Slikt irriterer meg også, på den annen side så må en akseptere andre for at man selv skal ha en plass i verden. Endret 14. februar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå