Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem helg.

Det blir alltid helg når du venter på noe kult i posten.

Ingen postleveranse i helgen.

Bestilte meg ny skjerm. Den har ligget en dag på terminalen. Får den følelsen av at jeg har lyst til å kverke noen som jobber i posten, selv om det sikkert er en grunn til det!

Lenke til kommentar

Du vet du har dårlig mobilt internett på hytta når du må bytte teleoperatør for å få EDGE...

Jeg håper å kunne forbedre denne:

2216854041.png

Ser du har Netcom, men Telenor skryter hvertfall av "god dekning, overalt!". Noe som er totalt bull! Det trådløse nettet vi har i dag hadde vært god standard for 10 år siden, men i dag så er det helt elendig. Til og med i Oslo-området (litt utenfor) er det horibelt treigt..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjetil_90:

En bekjent og jeg sammenlignet nettverkshastigheter.

Begge kjørte speedtest.net. Han har Telenor, jeg har NetCom.

Han fikk dobbelt så "bra" hastighet som meg, selv om begge fikk elendig hastighet.

Talkmore (Telenor-dekning) er billigere enn hva jeg hadde før, og gir EDGE der jeg før kun hadde GPRS.

Når Telenor eller NetCom får ut fingeren og monterer 3G, kan vi muligens snakkes igjen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Ser du har Netcom, men Telenor skryter hvertfall av "god dekning, overalt!". Noe som er totalt bull! Det trådløse nettet vi har i dag hadde vært god standard for 10 år siden, men i dag så er det helt elendig. Til og med i Oslo-området (litt utenfor) er det horibelt treigt..

Hvor jeg bor, så har Telenor desidert best dekning. Det finnes mange steder i kommunen hvor Netcom faktisk ikke har dekning i det hele tatt. Hver gang en Netcom-selger ringer til meg, så ber jeg dem om å ringe meg tilbake når de kan tilby dekning hvor jeg bor.

Lenke til kommentar

At datamusa mi begynte i dag plutselig å lage skrapelyder mot musematta. Jævlig.

Edit: Fant ut at det lå en bunke papirer bak, under der jeg har musa og tastaturet, sånn at ledningen skrapte mot papirene. Fixed.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...