Myst Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 At man må vente sykt lenge når man handler populære produkter på nettbutikker. Bestilte rett etter at produktet kom inn (6/2), men virker som lageret ble tømt relativt fort og jeg må vente på neste batch. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Ikke glem helg. Det blir alltid helg når du venter på noe kult i posten. Ingen postleveranse i helgen. Endret 13. februar 2013 av Mannen med ljåen 6 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 at skolen er ikke tilrettelagt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Enig i det, attpåtil utenlandsk nettbutikk, men de bruker DHL Express, så tidligere har jeg fått varene maks innen 3 dager. At et produkt kan være så populær. :/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ikke glem helg. Det blir alltid helg når du venter på noe kult i posten. Ingen postleveranse i helgen. Bestilte meg ny skjerm. Den har ligget en dag på terminalen. Får den følelsen av at jeg har lyst til å kverke noen som jobber i posten, selv om det sikkert er en grunn til det! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Du vet du har dårlig mobilt internett på hytta når du må bytte teleoperatør for å få EDGE... Jeg håper å kunne forbedre denne: Endret 13. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) At jeg har matteprøve imorgen i et vanskelig tema og læreren vår alltid lager vanskelige oppgaver Endret 13. februar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Du vet du har dårlig mobilt internett på hytta når du må bytte teleoperatør for å få EDGE... Jeg håper å kunne forbedre denne: Ser du har Netcom, men Telenor skryter hvertfall av "god dekning, overalt!". Noe som er totalt bull! Det trådløse nettet vi har i dag hadde vært god standard for 10 år siden, men i dag så er det helt elendig. Til og med i Oslo-området (litt utenfor) er det horibelt treigt.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 At jeg har matteprøve imorgen i et vanskelig tema og læreren vår alltid lager vanskelige oppgaver Skulk. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Skulk. Da får jeg Ikke Vurdert, noe som kan gå utover karaktergrunnlaget.. vil virkelig ikke ha den prøva, bare vet det kommer til å gå dritt og at den kommer til å dra ned hele karaktersnittet mitt.. what to do? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 To måneder uten snus. Så tok jeg meg en nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da får jeg Ikke Vurdert, noe som kan gå utover karaktergrunnlaget.. vil virkelig ikke ha den prøva, bare vet det kommer til å gå dritt og at den kommer til å dra ned hele karaktersnittet mitt.. what to do? https://www.khanacademy.org/ Finn emnet det gjelder. pugg. Bli god. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Kjetil_90: En bekjent og jeg sammenlignet nettverkshastigheter. Begge kjørte speedtest.net. Han har Telenor, jeg har NetCom. Han fikk dobbelt så "bra" hastighet som meg, selv om begge fikk elendig hastighet. Talkmore (Telenor-dekning) er billigere enn hva jeg hadde før, og gir EDGE der jeg før kun hadde GPRS. Når Telenor eller NetCom får ut fingeren og monterer 3G, kan vi muligens snakkes igjen. Endret 13. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser du har Netcom, men Telenor skryter hvertfall av "god dekning, overalt!". Noe som er totalt bull! Det trådløse nettet vi har i dag hadde vært god standard for 10 år siden, men i dag så er det helt elendig. Til og med i Oslo-området (litt utenfor) er det horibelt treigt.. Hvor jeg bor, så har Telenor desidert best dekning. Det finnes mange steder i kommunen hvor Netcom faktisk ikke har dekning i det hele tatt. Hver gang en Netcom-selger ringer til meg, så ber jeg dem om å ringe meg tilbake når de kan tilby dekning hvor jeg bor. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 harlem shake feil tråd bro 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) At datamusa mi begynte i dag plutselig å lage skrapelyder mot musematta. Jævlig. Edit: Fant ut at det lå en bunke papirer bak, under der jeg har musa og tastaturet, sånn at ledningen skrapte mot papirene. Fixed. Endret 13. februar 2013 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Når nettet er så treigt at jeg ikke får laste inn speedtest en gang. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det burde ha vært mer hestekjøtt i Lasagnen. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Skal ha fremføring om Djengis Khan på fredag, har begynt med 4 setninger og vet faen ikke hva mer jeg skal skrive. Eller er mye, men vet ikke hvor jeg skal begynne!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå